Miten voi olla mahdollista iisalmen kokoisessa ihmeiden kaupungissa että ei saada takseja edes tapahtuma viikonloppuisin tarpeeksi,kuten nyt runnirock iltaöinäkin? jos ei olisi ollut muitten paikkakuntien takseja ja menevä takseja,niin ilman kyytiä olisi moni jäänyt,missä kaikki iisalmen taksit ovat?
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
ei tainnut kumpulaisenkaan taksit ajaa runnirock kansaa?
- Anonyymi00002
seksi vie ja taksi tuo liikaa....
- Anonyymi00011UUSI
ketä se seksi vie? kuskeja vai kun ei tuo?
- Anonyymi00003
taksia sai kyllä odottaa pitkän tovin..mikä tätä iisalmen taksihommaa vaivaa....ei voi nyky ihminen enää luottaa että kyydin saisi ees tapahtuma iltoina
- Anonyymi00004
Kysykää Kepun Sipilältä ja Berneriltä!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kysykää Kepun Sipilältä ja Berneriltä!
Berneri systeemin suuressa viisaudessaan loi 8 vuotta sitten ja sitä luuvaan vieläen..
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Berneri systeemin suuressa viisaudessaan loi 8 vuotta sitten ja sitä luuvaan vieläen..
Lähitulevaisuudessa, lienee mahdollista tilata myös kamelitaksi.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lähitulevaisuudessa, lienee mahdollista tilata myös kamelitaksi.
Niinkö hiipuu apostolien taksit?
- Anonyymi00008
Ei näin pienessä kaupungissa voi olla tyhjänpanttina kymmeniä taksia,kotia olet kuitenkin päässyt,olen joutunut joskus taksia odottelemaan jossain isommassa kaupungissa.
- Anonyymi00009
Kuka taksi Runnilla viitsii kytätä epävarmoja kyytejä. Tilatkaa ajoissa, tai varautukaa odottamaan kauempaa tulevaa kyytiä.
- Anonyymi00010
vaikka tapahtuma on runnirock nimellä,niin sitä ei nykyään enää runnilla järjestetä,vaan ihan siinä luuniemen juhlakentällä lähellä keskustaa,luulis taksiyrittäjille tälläiset viikonloput kelpaavan kun kerrankin kyytejä olis tarjolla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013588Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721123- 501112
- 70875
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit91855- 94707
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi50700- 53688
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k32680Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.117659