Päätit vältellä.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001UUSI
Irl sulan aina
- Anonyymi00002UUSI
En minä tarkoituksella välttele. Minua ujostuttaa, kun tiedän että tiiät mun tunteet.
- Anonyymi00004UUSI
Sua ei ujostuta
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sua ei ujostuta
Kaikki ujostuttaa suuret tunteet lopeta höpötys heti!
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kaikki ujostuttaa suuret tunteet lopeta höpötys heti!
Ei tasan ujostuta
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei tasan ujostuta
Ei sitä ujostuta. Tyhmin selitys ikinä.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei tasan ujostuta
Välttely on minusta hyvä piirre ihmisessä, se kuvastaa luonnetta hyvin, kun ei näe yhdessä ololle mahdollisuuksia silloin on hyvä vältellä, etäisyyttä ottaen. Näin toinen ei pääse syyttämään syyttä mm. vainoamisesta. Väärin ymmärtäminen on nykyisin niin yleistä.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Välttely on minusta hyvä piirre ihmisessä, se kuvastaa luonnetta hyvin, kun ei näe yhdessä ololle mahdollisuuksia silloin on hyvä vältellä, etäisyyttä ottaen. Näin toinen ei pääse syyttämään syyttä mm. vainoamisesta. Väärin ymmärtäminen on nykyisin niin yleistä.
Senkun eräs mua kylmöksi ihmiseksi haukkunut mieskin viimein oivaltaisi
En völttele häntä hänestä riippuvasta syystä
Vaan syy on tässäpääsä.
Meillä ei vain ole mahdolisuuksia tavats.
Ja minun todellisen tilantteeni aito kohtaaminen olisi voinut olla hänelailleen herkälle,tunteeliselle ja välittävälle miehelle hyvin raskas kokemus.
Vaikka ei tämä epätietoisuus
Ja pelleilyksikin niin monesti hnen suustaa haukkuttu valttelevä käytös kovin helppoa ole tämäkään .
Minä yritin vain suojellä häntä .
Se vei mitut melko huonoon kuntoon kyllä
Siinä sivussa .
Kun ei oo energias omaan hyvinvointiin
Hänen paha mielensä vaikutti minuun .
Minä todella rakastin
Mutta tilanne on muuten vaikea .
Koska mun puolelta resurseja on vähän
Naiselta miehelle ...
A-nainen
- Anonyymi00007UUSI
En halua mitään juoppi lsd naista ystäväksi
- Anonyymi00009UUSI
Niih samoin myös ihanalle höpsynpöpsynsöpsyydelle eli eräälle nuoremmalle. :) m->n
- Anonyymi00011UUSI
Nainen itse kirjoittelee näitä x b. XD lol
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niinhän se kirjoittelee 🤣 nolaa itsensä
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tosin nainen ei kyllä kirjoittele itselleen ja mulla oli samat ajatukset juuri ennen tänne tuloa sanomaan tmän asian ja tämä ketju oli samalla ensimmäisenä ylimpänä kaiken lisäksi vielä, että aika hassu juttu. xd
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niinhän se kirjoittelee 🤣 nolaa itsensä
Jotkut eivät osaa sitäkään. ;) -sivu
- Anonyymi00010UUSI
Näin on.Erittäin hyvä koska en tule hyväksymään Tn koska vainoaa ja kiusaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti6101358- 741235
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan831038Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli83976- 81949
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52833Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10808- 67807
Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss212709Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35702