Ajelen aika ajoin Pappilan venevalkamaan tarkistamaan veneen ja moottorin kunnon. Olen tänä kesänä useana viikonloppuna huomannut, että leirikeskuksessa on perheleiri. Asuntoautoja on piha täynnä ja lasten iloiset äänet kuuluvat venevalkamaan. Mikäs siinä, mukavahan se on, että on mukavaa. Kysyn vaan, että missähän näistä leireistä on ilmoitettu. Olen itsekin maksanut kirkollisveroja vuosikymmeniä, olisi mukava mennä kolmeksi päiväksi ilmaiseksi valmiiseen ruokapöytään. Varmaan taas ne harvat ja valitut ja aina samat henkilöt sinne pääsee. Jumalan siunausta!
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Tämä on kirkon piirissä tavanomaista, oma nokka lähinnä.
- Anonyymi00002
Olen kummastellut aloittajan lailla leirikeskuksen kesäleiri-käyttäjäkuntaa.
Mikäli leirikeskus on mahdollista vuokrata perheen-suvun- harrasteryhmien käyttöön muutaman päivän ajaksi....niin julkisesti mahdollisuudesta on tiedotettava.
Ei ole oikein, mikäli seurakunnan työntekijöiden omat piirit siellä leireilevät?
Monena kesänä ilmiö on jatkunut, osoittelematta ketään , kieltämättä närästystä aiheuttava toiminta vaatii avoimuutta--ei hiljaisuudessa tapaan "mustalaisleiri muuttaa leirikeskukseen"--voisiko toimitus tutkii -löytää järjellisen selityksen-- - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olen kummastellut aloittajan lailla leirikeskuksen kesäleiri-käyttäjäkuntaa.
Mikäli leirikeskus on mahdollista vuokrata perheen-suvun- harrasteryhmien käyttöön muutaman päivän ajaksi....niin julkisesti mahdollisuudesta on tiedotettava.
Ei ole oikein, mikäli seurakunnan työntekijöiden omat piirit siellä leireilevät?
Monena kesänä ilmiö on jatkunut, osoittelematta ketään , kieltämättä närästystä aiheuttava toiminta vaatii avoimuutta--ei hiljaisuudessa tapaan "mustalaisleiri muuttaa leirikeskukseen"--voisiko toimitus tutkii -löytää järjellisen selityksen--Mitä eivätkö helluntalaiset hihhulit ole päässeet mukaan?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitä eivätkö helluntalaiset hihhulit ole päässeet mukaan?
Miten he aloitukseen liittyvät? Haastat tapojesi mukaan riitaa, aiheetta,
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miten he aloitukseen liittyvät? Haastat tapojesi mukaan riitaa, aiheetta,
Miten aloituksen tekijät liittyvät asiaan?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miten aloituksen tekijät liittyvät asiaan?
Kai sitä nyt kysyä saa
- Anonyymi00006
Asialliseen aloitukseen koiranleuat räksyttää
- Anonyymi00009
Helluntalaiset hihhulit ovat kamalia.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Helluntalaiset hihhulit ovat kamalia.
Miksi kepulit ovat aamulla Suviseuroissa ja iltapäivällä Pride-Kulkueessa??
- Anonyymi00011
Uskoisin että leirikeskus on vuokrattavana seurakuntalaisille esim.hääjuhlia ym. kirkollisia juhlia varten.Tietenkin rajoittaa käyttöä oma toiminta kuten rippikoulut ja leirit.Asia selvinnee kun käyt seurakunta keskuksessa kysymässä jos tarvetta on. Sieltä saat myös hinnan selville jos sitä voi varata.
- Anonyymi00012
Vuokrausohjeet on seurakunnan nettisivullakin, etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan
- Anonyymi00013
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
Lumi tuli, lumi suli, savusaunalla ja Lampa-aholla Eestin tuliaisista nautinnollisesti puli puli.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Lumi tuli, lumi suli, savusaunalla ja Lampa-aholla Eestin tuliaisista nautinnollisesti puli puli.
Raija taas savusaunalla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013748- 511177
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721173- 861064
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit95926- 102775
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52767Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k34757- 54756
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.121716