Jos me kohdataan, olen varmaan ihan menetetty tapaus. Tarkoitan sitä, että en kuuntele järjen ääntä siinä… Se varmaan pelottaa. Olen niin idiootti tässä, enkai voi muuta kuin pyytää anteeksi.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001UUSI
Kenelle tämä on?
- Anonyymi00002UUSI
Unelmien prinssille 😅
- Anonyymi00003UUSI
Vahvoja tunteita havaittavissa 🤔
- Anonyymi00004UUSI
Tilanteeseen sopimattomia, se on ongelma. Ei etene normaalisti…
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tilanteeseen sopimattomia, se on ongelma. Ei etene normaalisti…
Miksi tilanne on sopimaton?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi tilanne on sopimaton?
On outoa tuntea lähes tuntematonta kohtaan näin, ja vielä varattu.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
On outoa tuntea lähes tuntematonta kohtaan näin, ja vielä varattu.
Jos synnyttää noin voimakkaan tunnereaktion, sanoisin että sun täytyy tuntea hänet melko hyvin 🙂
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jos synnyttää noin voimakkaan tunnereaktion, sanoisin että sun täytyy tuntea hänet melko hyvin 🙂
Kuvittelen tuntevani.
- Anonyymi00007UUSI
Olisitpa ❤️
- Anonyymi00008UUSI
Tunteet ei koskaan ole sopimattomia. Niitä syntyy tilauksesta, ja vaatii syntyäkseen positiivisen reaktion vastapuolelta. On hyvin todennäköistä, että et ole tunteidesi kanssa yksin, eivätkä ne ole lähellekään niin yksipuoleisia kuin uskot. Tiedän tämän koska oon mies kenties samassa tilanteessa.
- Anonyymi00009UUSI
Ihanan M-naisen ei tarvitse pyytää anteeksi sitä että on aina ollut ihana.
- Anonyymi00015UUSI
Kuka noin ihanasti täällä puhuu naisesta?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kuka noin ihanasti täällä puhuu naisesta?
🥹Minä, joka en uskalla, enkä kehtaa, vaikka haluaisin.
- Anonyymi00010UUSI
minä olen niin tunteeton nainen. jätän tunteilut ihmisille jotka osaavat rakastaa toinen toistaan.
olen toki karismaattinen ja sitä kautta vahvasti tunteva mutta järkytän olemuksellani joka on enimmäkseen hyytävä- Anonyymi00012UUSI
Palturia.
- Anonyymi00014UUSI
Ja miksikä sitä pitäisi pyytää anteeksi niin kauan kun et tee mitään vastoin toisen tahtoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti6101358- 741235
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan831038Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli83976- 81949
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52833Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10808- 67807
Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss212709Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35702