Mä irroitan nyt otteeni sinusta, oon tehnyt sitä jo monta päivää mutta nyt se on lopullista. Vaikka olihan meillä kivaa silloin. Mutta kun kaikki on mahdottoman mahdotonta ja niin päin pois niin olkoon se kaikki taas vain kivana muistossa mielen sopukoissa :) . Jos näemme jossain, pidän matalaa profiilia, sun ei tarvi hötkyillä eikä pelätä mua. Sydämessäni olet silti aina, omalla tavallasi <3 . Toivottavasti minullakin on edes pienen pieni paikka sinun sydämessä eikä se kaikki ollut vain valhetta ja kaunopuheita.
t. sinua nuorempi nainen
Heippa sitten J-mies
21
231
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Kauniisti hoidettu lopetus palstan kautta. Loppumisesta olen eri mieltä. Ensin pitää jotain alkaa ennenkuin voi loppua. On myös erittäin helppoa olla minusta nuorempi nainen.
- Anonyymi00011
Huti meni taaskin sun oletus .
Minä en ole tätä kirjoittanut.
Tuntuu pahakta kun jatkuvadti kuviyelet minut jokaisen kirjoituksen taakse .
Terveisin se jolta luulit tekstin olevan ...
Joku todella pilaa muiden välejä täällä
Ehkä ihanntahallaan .
Epäilen guppe t naista.
Nainen sivusta - Anonyymi00015
Kyseessä on lähinnä vain omien tunteiden läpikäyntiä ja "lopetusta", ei meillä ole koskaan mitään varsinaisesti ollutkaan mikä olisi alkanut tai loppunut. Eikä voi tulla olemaankaan. En vaan jaksa tällaista enää, vie liikaa energiaa ja ihan turhaan pitkällä aikavälillä. Pitää päästää kunnolla irti, vaikka toinen siellä jossain sydämen sopukoissa aina olisikin. En osaa avata paremmin. En ole jättämässä tai unohtamassa häntä vaan ns. hölläämässä otetta.
- Anonyymi00002
Teillä on ollut kivaa yhdessä, mutta jätät hänet palstalla??? 😂
- Anonyymi00003
Omassa mielikuvituksessa on just niin kivaa kun itse päättää.
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Omassa mielikuvituksessa on just niin kivaa kun itse päättää.
Jep kiitosta vaan ai mistä
- Anonyymi00004
Heippa, kuka ikinä oletkin. 😊
- Anonyymi00005
Aloittaja taitaa olla joku mustasukkainen mies 😂
- Anonyymi00009
Miksi juuri mustasukkainen mies?
Voi se olla nainenkin.
Tai jopa se j mies ihan itse 😁
Harmi kun ei voi selittää tarkemmin asiaa täällä kellekään. Mutta jotkut ehkä tajuaa jos ja kun ovat lukeneet joitakin aloituksia täällä nyt ainakin parina päivänä. En siis tiedä että onko kuinka pitkään niitä on ollut kun en ole ollut täällä pahemmin viime aikoina. 🙃 - Anonyymi00012
Mustasukkainen naine se on .
Joka vielä visiin joku J miehen lähipiiriläinen
Sivustä
Esittää toista hrnkilö tahallaan jatkuvasti - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mustasukkainen naine se on .
Joka vielä visiin joku J miehen lähipiiriläinen
Sivustä
Esittää toista hrnkilö tahallaan jatkuvastiOlen huomannut saman ja joutunut itsekin hänen kohteeksi. Onneksi mun välit on pysynyt hyvinä Jiin kanssa. Epäilen, että kyseessä on nainen jonka nimi loppuu eehen.
- Anonyymi00018
Sitä minäkin epäilen!!
- Anonyymi00019
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miksi juuri mustasukkainen mies?
Voi se olla nainenkin.
Tai jopa se j mies ihan itse 😁
Harmi kun ei voi selittää tarkemmin asiaa täällä kellekään. Mutta jotkut ehkä tajuaa jos ja kun ovat lukeneet joitakin aloituksia täällä nyt ainakin parina päivänä. En siis tiedä että onko kuinka pitkään niitä on ollut kun en ole ollut täällä pahemmin viime aikoina. 🙃Hei sanon. Ajattelen olevani yksi J jolle aloituksia osoitetaan. En ole tehnyt yhtään aloitusta yli vuoteen. Tiedän kyllä että naisia halventava, toinen J mies on ahkera aloittaja, joka maalittaa myös minua, eikä useinkaan kovin hyvässä tarkoituksessa.
- Anonyymi00006
👋🏻🧔🏻♂️🤚🏻
🐸👔 - Anonyymi00007
"Jokisen eväitä". Ei sua taida morjestella kukaan Muukaan. -sivu
- Anonyymi00008
Toivotaan, että jiimiehille osoitetut viestit vähenevät, tai vielä parempi loppuvat kokonaan. Ihmissuhteet hoidetaan in real world (IRL).
Sivullinen.- Anonyymi00014
Ainakin itse olen näin tehnyt. Enemmän kasvotusten ❤️
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ainakin itse olen näin tehnyt. Enemmän kasvotusten ❤️
Juuri sellaista J-mies kaipaa ❤️
- Anonyymi00016
Kuinka paljon nuorempi nainen olet ?
- Anonyymi00017
Enemmän kuin kaksi, vähemmän kuin viisi!
- Anonyymi00020
Huh, meni suoleen aloitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052980Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E69885- 40788
- 62730
- 88627
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit45503Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi39474Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80455Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82451Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k24446