Ennustavat jopa kaksikertaistuvan, koska tuotanto Ruotsissakaan ei riitä. Tekee hyvää tuulivoimalle ja aurinkoenergialle, koska niitä tarvitaan jatkossa yhä enemmän.
Tarjoaa mahdollisuuksia Pyhäjärvellekin.
Sähkönhinta nousee
14
74
Vastaukset 14
- Anonyymi00001UUSI
Juurikin näin🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00002UUSI
Tonava kaunoinen on kuivettunut rusina.🫡
- Anonyymi00003UUSI
Tonavasta on löytynyt 2 natzia moottoripyörät selästä
- Anonyymi00005UUSI
Eipä tuo sähkön hinta vaikuta kun ei ou sahköautoo, ei sähkökiuasta, ei sähkölämmitystä.
Televiosta kärsii uutiset ja patakakkosen kahtoo.
Hellan ja uunin voi valita hinnan mukaan sähköllä tai puulla!- Anonyymi00006UUSI
Se näkyy muissakin hinnoissa. Joten pelkkä minä minä -ajattelu meni taas persuksi.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Se näkyy muissakin hinnoissa. Joten pelkkä minä minä -ajattelu meni taas persuksi.
Jos Tonava kuivuu, ei uudet tuulimyllyt Pyhäjärvellä paljon lämmitä muuta Eurooppaa. Hi Hi
- Anonyymi00008UUSI
Valitettavasti sähkön hinta nousee juuri sillä, kun tuulivoimaloita on liikaa eikä ole säätö voimaa..
On jopa minua viisaammat tämän kertoneet lehdistössä.- Anonyymi00009UUSI
Sähkönhinta nousee, kun sähköä tuotetaan liikaa!!!
Jo on Putinin laittanut fkasin metsäkoneeseen. - Anonyymi00010UUSI
Laitapa linkki? Pravda eui kelpaa.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sähkönhinta nousee, kun sähköä tuotetaan liikaa!!!
Jo on Putinin laittanut fkasin metsäkoneeseen.Tuulivoimaloiden tuotto kapasiteetti on noin 9600 mv..miksi ne eivät tuota sitä määr sähköä?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tuulivoimaloiden tuotto kapasiteetti on noin 9600 mv..miksi ne eivät tuota sitä määr sähköä?
Heh heh Miksi sinä teet enemmän tuhoa aukkohakkuina kuin tuulivoima.
2. Miksi palvot Putinia?
- Anonyymi00011UUSI
Ei nouse kun ei osta😆
- Anonyymi00014UUSI
Nousee vaikka sinä et ostaisi. Kiitos tuulivoiman vastustaajien.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Nousee vaikka sinä et ostaisi. Kiitos tuulivoiman vastustaajien.
No miten ne vastustajat liittyvät siihen ettei tuulivoimalat tuota sähköä?
Voimakkaita ja luontoa ajattelevia henkilöitä on paljon meissä jotka vastustavat tuulivoimaloita ( etenkin ettei pilata koko Suomen luontoa), vaan ei meissä vielä niin paljon ole poweria että saisimme pysäytettyä tuulivoimalat.
Vaan ei nuo tuulivoimalan kannattajat ole saaneet vielä kovin tuulivoimaloita pyörimään..esim viime talvena näki sen, kun tuulivoimaloiden sähkön tuotto meni miinukselle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091703Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss272888- 67857
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö107649- 32581
- 88557
- 32540
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61529- 42522
- 37520