Olen ostanut uuden Dacia merkkisen henkilöauton ja haluaisin tiedustella erästä seikkaa. Löytyisikön täältä asiallista ja rehtiä tietoa Dacia merkkisistä henkilöautoista. Odotan mukavia keskusteluja Dacia autoista. En ole vielä kerennyt lukemaan palstaa onko täällä sivistyneitä rouvia ja herrasmiehiä joiden kanssa voi käydä sivistynyttä ja korkeatasoista keskustelua Dacia merkkisistä henkilöautoista. Voi olla myös kritiikkiä mutta kun rakentavasti keskustelemme voimme löytää mahdolliset viag ja miten ne korjataan ja nauttia Dacia autoilla ajamisesta ja vaihtaa kokemuksia.
Ystävällisin terveisin. Tuore Dacia kuljettaja Eirasta.
Ystävällisin terveisin. Tuore Dacia kuljettaja Eirasta.
Vastaukset 27
Vanhimmat
Ei onnistu asiallinen keskustelu täällä. Jos vaivaudut lukemaan palstaa, ymmärrät miksi.
Dacia on saanut autotesteissä paljon kehuja. Kokemukseni ovat samansuuntaisia. Kun näet vaikka parkkipaikalla Dacian, mene ja kysy omistajan mielipidettä.
Romanialainen ripulirellu. Toivottavasti kestää sinulla, minulla ei kestänyt.
"Löytyisikön täältä asiallista ja rehtiä tietoa Dacia merkkisistä henkilöautoista."
Vastaus: täältä ei löydy asiallista ja rehtiä tietoa Dacia merkkisistä henkilöautoista.
Täältä löytyy "tietoa" henkilöiltä joilla ei ole mitään kokemusta Daciasta, ei ehkä muistakaan autoista.
Eirassa joka rintamamiestalon pihassa on
tollanen
https://varuste.net/p89127/kickbike-ecruise
Voihan sitä daciaksikin kutsua.
Viva la france.
Miksi tuollainen lelu kun saisi oikean sähköpyörän 200+km kantamalla laittamalla muutaman saturaisen lisää.
https://aniioki-eu.com/products/aq177-pro-max
Kiinastako noita saa ?
Paljo rahteineen ?
Kestikö rahti kuukausia ?
Pitikö maksaa ennakkoon ?
Muikkeöis maikkelis Dacistit. Viiksivallu on suunnitellut autonne.
Ranskalaisen bonjour patonki viiksivallun viinipäissään suunnitelema ja romanialaiset karvakädet vodkapäissään kasaavat. Hyvä tulee!
Ja suomalainen sortuu näihin köyöstyksiin kun halvalla saa
Ranskalaisen bonjour patonki viiksivallun viinipäissään suunnitelema............Ihan kun selittäisit viimevuosikymmenten Suomalaisista komennusmiehistä, ei tainneet pysyä Romanialaisetkaan mukana
Aloittajalle: Esimerkkejä täällä käytävästä "asiallisesta keskustelusta."
Terve olen vanha täällä. Hyvin asiapitoista tekstiä täällä
Aloitus on selvä trolli. Uskokaa minua
Todennäköisesti on trolli. On olevinaan ovela, mutta teksti paljastaa.
En ole vielä kerennyt lukemaan palstaa. Kuka uskoo tuollaista?
Kuka tahi ketä näitä kötöstyksiä ostaa? Ketä??
Ketä setä ostamassa jo kymmenettä daciaa!
Dacia on kötöstys
Hyvä auto = Halpa auto.
Pitäkää Smarttinne.
Sylettää Dacian hyvyys. SYLETTÄÄ.
Onhan daciassa hyviäkin puolia:
Neljä pyörää, kolmella olisi kiikkerä
Jakkarat joissa istua sateelta suojassa
Käy bensalla, löytyy joka pitäjästä
Ja se on halpa. Siksi Dacia!
"onko täällä sivistyneitä rouvia ja herrasmiehiä joiden kanssa voi käydä sivistynyttä ja korkeatasoista keskustelua Dacia merkkisistä henkilöautoista."
Vastaus: täällä ei ole sivistyneitä rouvia ja herrasmiehiä joiden kanssa voi käydä sivistynyttä ja korkeatasoista keskustelua Dacia merkkisistä henkilöautoista.
Onnea uudelle autolle ja kyllähän täällä on välillä autokeskusteluakin mutta enimmäkseen tojotapappojen spämmäystä. Eläkeläiset ehtii spämmätä
Terve olen vanha täällä. Sylettää Dacian hyvyys. SYLETTÄÄ