Olen ostanut uuden Dacia merkkisen henkilöauton ja haluaisin tiedustella erästä seikkaa. Löytyisikön täältä asiallista ja rehtiä tietoa Dacia merkkisistä henkilöautoista. Odotan mukavia keskusteluja Dacia autoista. En ole vielä kerennyt lukemaan palstaa onko täällä sivistyneitä rouvia ja herrasmiehiä joiden kanssa voi käydä sivistynyttä ja korkeatasoista keskustelua Dacia merkkisistä henkilöautoista. Voi olla myös kritiikkiä mutta kun rakentavasti keskustelemme voimme löytää mahdolliset viag ja miten ne korjataan ja nauttia Dacia autoilla ajamisesta ja vaihtaa kokemuksia.
Ystävällisin terveisin. Tuore Dacia kuljettaja Eirasta.
Terve olen uusi täällä
15
66
Vastaukset 15
- Anonyymi00001UUSI
Ei onnistu asiallinen keskustelu täällä. Jos vaivaudut lukemaan palstaa, ymmärrät miksi.
- Anonyymi00002UUSI
Dacia on saanut autotesteissä paljon kehuja. Kokemukseni ovat samansuuntaisia. Kun näet vaikka parkkipaikalla Dacian, mene ja kysy omistajan mielipidettä.
- Anonyymi00003UUSI
Romanialainen ripulirellu. Toivottavasti kestää sinulla, minulla ei kestänyt.
- Anonyymi00004UUSI
"Löytyisikön täältä asiallista ja rehtiä tietoa Dacia merkkisistä henkilöautoista."
Vastaus: täältä ei löydy asiallista ja rehtiä tietoa Dacia merkkisistä henkilöautoista.- Anonyymi00005UUSI
Täältä löytyy "tietoa" henkilöiltä joilla ei ole mitään kokemusta Daciasta, ei ehkä muistakaan autoista.
- Anonyymi00006UUSI
Eirassa joka rintamamiestalon pihassa on
tollanen
https://varuste.net/p89127/kickbike-ecruise
Voihan sitä daciaksikin kutsua.
Viva la france.- Anonyymi00008UUSI
Miksi tuollainen lelu kun saisi oikean sähköpyörän 200+km kantamalla laittamalla muutaman saturaisen lisää.
https://aniioki-eu.com/products/aq177-pro-max
- Anonyymi00007UUSI
Muikkeöis maikkelis Dacistit. Viiksivallu on suunnitellut autonne.
- Anonyymi00009UUSI
Ranskalaisen bonjour patonki viiksivallun viinipäissään suunnitelema ja romanialaiset karvakädet vodkapäissään kasaavat. Hyvä tulee!
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ranskalaisen bonjour patonki viiksivallun viinipäissään suunnitelema ja romanialaiset karvakädet vodkapäissään kasaavat. Hyvä tulee!
Ja suomalainen sortuu näihin köyöstyksiin kun halvalla saa
- Anonyymi00010UUSI
Aloittajalle: Esimerkkejä täällä käytävästä "asiallisesta keskustelusta."
- Anonyymi00013UUSI
Terve olen vanha täällä. Hyvin asiapitoista tekstiä täällä
- Anonyymi00014UUSI
Aloitus on selvä trolli. Uskokaa minua
- Anonyymi00016UUSI
Todennäköisesti on trolli. On olevinaan ovela, mutta teksti paljastaa.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Todennäköisesti on trolli. On olevinaan ovela, mutta teksti paljastaa.
En ole vielä kerennyt lukemaan palstaa. Kuka uskoo tuollaista?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052500Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss4611453- 831234
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö2581140- 57832
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65736- 33667
- 46664
- 45649
- 88617