Kielletty rakkaus

Anonyymi-ap

Joskus vuosia sitten tuli tv:stä joku Kielletty rakkaus-niminen tosi tv-sarja. Ystäväpariskunnan osapuolet rakastuivat toisiinsa ja erosivat omista liitoistaan, vanginvartija rakastui vankiin jne... Tulipa vaan mieleen, että jos sinä ja minä oltais tehty tästä epämääräisestä säädöstämme julkista ja enemmän, niin heittämällä oltais päästy mukaan tuollaiseen sarjaan myös. Kaiken tämänkin vuoksi olen niin väsynyt tähän koko juttuun...

18

195

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mutta mehän ei kerrottaisi tätä tarinaamme kenellekään ihan todellisessa muodossaan 😅

• Anonyymi00004

Ehkä siitä muutama tietää….

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei tiedä todellisessa muodossaan ainakaan minun kertomana… lähettäisivät minut kiireellisenä arvioon, huhu.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00004 kirjoitti:

olet mies kertonut siitä ainakin parille kaverillesi sen tiedän

• Anonyymi00018
        Anonyymi00011 kirjoitti:

olet mies kertonut siitä ainakin parille kaverillesi sen tiedän

En ole.

• Anonyymi00002

Jaaa.
      Ei Multa.

• Anonyymi00003

Minkä nimen kokonaisuutena tälle antaisit 😅

• Anonyymi00006

Ajan yli.
        Time after time.

• Anonyymi00007

Sinä ja minä ja kaikki mitä en tiennyt

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sinä ja minä ja kaikki mitä en tiennyt

Tai mies näytön takana

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ajan yli.
        Time after time.

:D :D

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

:D :D

Time after time
        If you fall I will catch you
        I will be waiting
        Time after time.

Watching through windows, you're wondering if I'm okay
        Secrets stolen from deep inside
        The drum beats out of time.

• Anonyymi00009

Vikittelit toisen miehen.

• Anonyymi00010

tai mies vikitteli toisen miehen naisen

• Anonyymi00013

Aiheena vois olla palstavakkari ja hänen mielikuvitusvaimonsa. Siitä tulisi varsinainen menestys niin suomessa kuin maailmalla

• Anonyymi00014

minusta on tullut kyllä jotenkin tunne kylmä olen kyllä aina ollutkin sitä enemmän halut edellä. mutta joo nykyään tuntuu että en osaa luoda mitään tunteita ketään kohtaan. ei pienintäkään kiinnostusta edes herää😅 ei ihme että eksät pitäneet tavoittamattomana ja kohtuuttoman kylmänä ihmisenä

• Anonyymi00016

Oisin siinä sarjassa mielelläni näytellyt mukana, mutta oli hänen valintansa olla näyttelemättä. Oli hänen valintansa kertoa silti sen jäkkeen vuodesta toiseen, ikävöivänsä, tykkäävänsä, rakastavansa jne. Oli hänen halunsa valita toinen, saattaa hänet tiineeksi ja ehdottaa sen jälkeen seksiä kanssani vaikks seurustelivat ja tilanne oli muutenkin sellainen, että jos nainen olisi siitä tiennyt, niin hän olisi surun murtama. Lievästi sanottuna.

Tähän kun sanoin mitä minä haluan, hän perääntyi, eikä enää ole kommunikoinut kanssani.

Olen raivonnut ja vaikka mitä sen takia hänelle. Satutan myös itseäni, mutten enää miehen takia niin kauaa onneksi tee, koska nykyään on helpompaa.

Kiitos rakkaudesta. Ansaitsen sen.

• Anonyymi00017

Niin ja oli tarkoitus se mainita, että minulla on tämän takia ollut kannettavana se taakka jonka toinen nainen olisi joutunut kohtaamaam jos olisi miehen haluista tiennyt. Niistä haluista jotka hänellä edelleen on kohtaani. Mutta mies valitsi polkunsa ihan itse, yksin ja keskustelematta miestään ikinä minun kanssani. Siksi olen ollut surun murtama koko ajan etenkin sen takis kjn tiedän ettei mikään olisi ollut ongelmana vaan ois omalla tavalla hoidettu asiat niin ettei kukaan tiedä niin kauan kun on tarve.

Näkijä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      2980
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      69
      885
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      40
      788
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      62
      730
    5. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      627
    6. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      45
      503
    7. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      39
      474
    8. Harvinaisin persoonallisuustyyppi

Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o
      Sinkut
      80
      455
    9. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      82
      451
    10. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      446
    Aihe