Jos oikeasti olisimme yhdessä. Että joo o, nainen sitten vei toisen miehen (taas) jne… Niinhän se tarina menisi. 😒 Ja miehen puoliso tietää jo jotain minusta…
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Asiat oikeasti tapahtuvat oikeassa elämässä tai sitten ei, niin yksinkertaista se on.
- Anonyymi00002
Eli meillä ei ole mitään eikä ole koskaan ollutkaan?
- Anonyymi00003
Niinpä juuri ja mitään en koskaan halua tapahtuvan yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa!
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Juuri sitä sanoin. Puheet ovat kuviteltuja asioita jos ne eivät edes oikeassa elämässä tapahdu.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niinpä juuri ja mitään en koskaan halua tapahtuvan yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa!
Minulla on kauan ollut sellainen tunne, että hän haluaa häntä hellittävän joka ilta, kun se vain on mahdollista! Mutta sellaiseen minusta ei ole kenellekään!
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
No ihan vähän on ollut jotain mutta siitä ei kai tiedä kukaan mitään? -sivu-
- Anonyymi00005
Miks haluut rikkoo toisten parisuhteen?
- Anonyymi00010
Kyllähän se parisuhteen toinen osapuoli itse rikkoo sen eikä kukaan ulkopuolinen?!
- Anonyymi00011
Parisuhdetta ei riko kukaan ulkopuolinen, vaan siinä oleva/ olevat. Jos ulkopuolinen pääsee parisuhteen väliin, suhde on ollut jo valmiiksi rikki. Jos muuta väittää, ulkoistaa oman vastuunsa suhteestaan ulkopuoliselle.
- Anonyymi00012
Ei hitto äänestin tämänkin vahingossa ylänuolella kun ei ollut tarkoitus, kaksi alempaa kylläkin koska olin innoissani siitä, että kerrankin jotkut puhuvat asiaa. Sinunlaisten ajattelua taas en voi ymmärtää, koska se siinä ei ole mitään logiikkaa. Ainoastaan suhteessa olevat voivat pettää. Vaikka joku silikonitissibimbo rahankiilto silmissä yrittäisi tulla väliin havitellessaan oletettua miljoonien tienestien miestä, niin silloinkin vastuu on ainoastaan suhteessa olevilla, koska jos suhde elää ja voi hyvin (rakkaussuhde), niin mies ei todellakaan rupea pettämään silloin, vaikak tyrkyn nännit olisivat jo melkein hänen huulillaan.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei hitto äänestin tämänkin vahingossa ylänuolella kun ei ollut tarkoitus, kaksi alempaa kylläkin koska olin innoissani siitä, että kerrankin jotkut puhuvat asiaa. Sinunlaisten ajattelua taas en voi ymmärtää, koska se siinä ei ole mitään logiikkaa. Ainoastaan suhteessa olevat voivat pettää. Vaikka joku silikonitissibimbo rahankiilto silmissä yrittäisi tulla väliin havitellessaan oletettua miljoonien tienestien miestä, niin silloinkin vastuu on ainoastaan suhteessa olevilla, koska jos suhde elää ja voi hyvin (rakkaussuhde), niin mies ei todellakaan rupea pettämään silloin, vaikak tyrkyn nännit olisivat jo melkein hänen huulillaan.
Noihan sen toki toivois olevan, mutta suurimmal osal ku ei ole.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Noihan sen toki toivois olevan, mutta suurimmal osal ku ei ole.
Nii-in, mutta sillä ei ole merkitystä jos itse tiedät asian todellisen laidan. Se että tyhmemmälle ei voi opettaa esim. tämän asian ymmärtämistä ei tarkoita sitä, että he olisivat oikeassa tai että heistä pitäisi välittää negatiivisine mielipiteineen.
- Anonyymi00020
Ei se sitä pysty rikkomaan!
- Anonyymi00007
mitä ihmettä taas
- Anonyymi00014
Ei mitään sellaista pysty kukaan keltään viemään mikä ei olisi ihan kenenkä tahansa vietävissä hyvä muistaa ennen kun niiden pettäjien perään itkette tiedän toki silti montakin jotka olisi jopa helposti vietävissä jos kun vain oikean miehen kohtaisivat
- Anonyymi00016
Mikään juttu täällä palstalla eikä irl kosketa vähääkään.
- Anonyymi00022
Kiusaajat asialla,ovat erilaisia seksuaalisuudeltaan ja silti kiusaavat!
- Anonyymi00017
Kaikki tietää kaiken, ei mulla ole mitään tarvetta lymyillä jossain varjoissa. Puoliso? Yllätti mut kerran silmät märkinä kun ajattelin sua ja luuli, että vetistelen jonkun sen mulle tekemän *askatempun takia...
- Anonyymi00019
Oltko esko nainen vai mies?
- Anonyymi00021
Jos tämä naapurien pariskunnan asioista märehtiminen ei ala loppua,se lopetetaan,sillä heidän asiat ei kuulu teille,hoitakaa mielenterveytenne ku toon!alakaa vituttamaan tuo teidän touhu!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a456925- 56589
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160573- 51555
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä165535Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.232514Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.72477Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20456Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta92445Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187430