Mietin vaan sitä!

Anonyymi-ap

Jos se ei suju!

35

369

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tarviin jotain rentouttavaa ennen sitä 😅

• Anonyymi00021

Dormicum, temgesic ym kevyt auttaa aina hemmo

• Anonyymi00002

Kyl se sujuis. Tuu vaikka koleileen.

• Anonyymi00004

Pelolla on kyllä mieletön valta ja sehän käyttää tottakai tilannetta hyväkseen estämällä mahdollisesti kaiken hyvän.

• Anonyymi00005

Norjako kännississä ainakin menee sujuvasti.

• Anonyymi00006

öö ku en osaa ees puhuu 🙆🏻‍♂️

• Anonyymi00012

osaat, oon kuullut.

• Anonyymi00007

Sehän sujuu sitte ihan itsestään, vaikka aluksi jännittääkin.

• Anonyymi00008

Opettelet ensin pari helppoa fraasia ja rakentelet sen siihen ympärille. Ymmärrän tuskasi. Uuden kielen oppiminen on välillä täyttä tuskaa ja saati sitten kun pitäisi jotakin järkevää asiaa muodostaa kaiken maailman epämääräisillä mokelluksilla. Oppimiseen tarvitaan tunnetta! Ja kaikkein tehokkain opettaja on ne ei niin mukavat tunteet. Pelko, häpeä, nolostuminen, kauhu, epätoivo, epävarmuus, itseinho jne. Kaikki puistattavat jutut. Mutta toisaalta pääset kokemaan onnistumisen ja osaamisen riemua vain yrittämällä ja epäonnistumalla. Lopen et voi kuin onnistua. Ponnistele! Palaa välillä niihin hetkiin kun et vielä osannut jotain, minkä nyt jo hallitset kuin itsestäänselvyytenä. Huvittavaa, eikö vain? Tässäkään asiassa lopen oppimisen päämäärä ei ole se tärkein vaan kuljettu matka. Osaatko kovinkaan tarkasti määrittää tavoitteesi? Milloin olet valmis? Hyviä välietappeja kannattaa asettaa vain todetakseen että mutkan takana olikin uusi mutka. Ja risteys. Ja mäki. Ja silta jossa on puomi. Välillä pitää palata takaisin ja valita toinen tie. Huomaat olevasi valmis vasta kun ymmärrät kuinka vähän oikeastaan ymmärrät yhtään mistään mitään😂

Onnea matkaan, nauti kyydeistä🥰

• Anonyymi00009

aissaaatana

• Anonyymi00010

Noo?! Ei sen noin tuskaista kyllä pitäisi olla..

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

nii

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei ookaan, koska sitä ei koskaan tule tapahtumaan..

• Anonyymi00022
        Anonyymi00014 kirjoitti:

😅😭🤣

• Anonyymi00023
        Anonyymi00014 kirjoitti:

No eikä varmaan kuule sitäkään yksäri tai tätäkään jne. Sivusta sä se jaksat posmottaa😵‍💫

• Anonyymi00013

Riippumatta kokemuksesta tuo on kyllä tyhmin asia, mistä hermostua. Silloin kun tunteet ovat molemminpuolisia ja vahvoja, niin millään teknisellä suorittamisella ei ole mitään merkitystä, koska toiseen luottaa täysillä. Silloin kokemus tulee tunnesiteen kautta automaattisesti taivaalliseksi, silloinkin, jos tulee mokia.

• Anonyymi00016

Nimenomaan, silloin kun on tunteita, silloin seksi ei ole nimenomaan teknistä suorittamista tai työkalun pituuden arviointia. Tunteet ovat kokonaisvaltainen tunne omassa päässä, jotka saavan hyvän olon ilmaisumuotoja erilaisten ”työkalujen” kautta fyysisesti.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Nimenomaan, silloin kun on tunteita, silloin seksi ei ole nimenomaan teknistä suorittamista tai työkalun pituuden arviointia. Tunteet ovat kokonaisvaltainen tunne omassa päässä, jotka saavan hyvän olon ilmaisumuotoja erilaisten ”työkalujen” kautta fyysisesti.

Noin se juuri on ja niin oli myös aikoinaan parisuhteessani!

• Anonyymi00015

Jos olet epävarma niin tulen itsekin epävarmaksi. Ei se varmaankaan sitten suju.

• Anonyymi00017

Voi että, sitten me mennään ravintolaan syömään tai tilataan jotain kotiin. Ei siitä kannata huolta kantaa, jokainen on joskus polttanut sapuskan pohjaan.

• Anonyymi00018

Jos on vaivalloista tai epävarmaa kiihotus katoaa kuin tuhka tuuleen

• Anonyymi00019

Yleensä tekniikkaa ja vain itse aktia ajattelevat ihmiset ovat huonoja rakastajia, jotka varmaan epäonnistuvatkin helpommin.

• Anonyymi00033

Olet aivan oikeassa!

• Anonyymi00020

I'm sure you very diplomatic and smooth mr sergeant good luck

• Anonyymi00024

Kaikki sujuu kuin luonnostaan. Rakkauden kieli on semmonen.

• Anonyymi00027

Totta. Ihminen miettii miten nyt onnistuisi rakastelussa. Kun luoja on kerran keksinyt tunteet ja rakkauden ihmiselle, pitäisi olla aika idiootti-luoja jos ei olisi sisäänrakentanut ohjeita kuinka toimia rakasteltaessa. Vai pitäisikö jokaiseen syntyvään lapseen kiinnittyä muoviin kääritty vihkonen; rakasteluohjeet.

• Anonyymi00025

Kissan silittelyä

• Anonyymi00026

Rakastatko häntä ja rakastaako hän sinua?
      Silloin se ei ainakaan mene pieleen. Ihanaa toistensa tutkimista, haistelua, maistelua ja tunnustelua.

• Anonyymi00028

Kyllä mä vaan edelleen.

• Anonyymi00030

Tuosta tuli mieleen laulu: Minä sinua vaan.

• Anonyymi00031

Nou hätä. Mulla on robotti-imuri. Sen osaa käynnistää kuka tahansa.

• Anonyymi00034

Joskus elämässä ei suju oikein mikään, tai tunnetila ei ole kohdallaan vaan altis epävarmuudelle ja sitä kautta huonoille ratkaisuille. Mutta kun mieli on avoin ja tunteessa on onnellisuuden sävyjä, tuntuu kuin liukuisi onnistumisten liukurataa. Rakkaus tekee liukuradasta luistavan, silloin ei tarvitse tehdä huonoja ratkaisuja tai miettiä kuinka tästä eteenpäin, se vien mennessään ja opettaa ne tavat ja normit joista elämä onnellisena ja rakastuneena koostuu.

https://www.youtube.com/watch?v=H0zsxq3kYvc&list=RDH0zsxq3kYvc&start_radio=1

• Anonyymi00035

Mun puolelta se on kaksiosainen juttu: yläosa haluaa suukottaa, kun oot niin söpö ja ihana ja alaosa on pakollinen paha. Tuskin kumpikin osa epäonnistuu..

sivusta

• Anonyymi00036

Ei se varmaan sujukaan enää, oot kouluttanut sitä väärin.

• Anonyymi00037

Jos on rakkautta, kunnioitusta, uteliaisuutta, hellyyttä ja ihailua, niin kaikki sujuu ihanasti eikä mitään voi pilata.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      358
      1124
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      758
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      602
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      321
      501
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      491
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe