Miten reagoisit jos huomenna saisit tietää, että hän on poissa? Jäikö jotain sanomatta? Mitä jäi tekemättä?
Vastaukset 42
- Anonyymi00001
Olisi aivan kamalaa ja sanomatta irl on kaikki kuin myös tekemättä.
Ja nyt itkettää,, ttu.- Anonyymi00002
😔💔
- Anonyymi00003
Lopeta itsemurhajutuilla ihmisten kiusaaminen heti paikalla mies !
Tuo ei ole terve reaktioiden testauskysymys .
Mene hakemaan apua masennukseen jo !- Anonyymi00005
En mä mistään itsemurhista tässä puhu, mikä tahansa ilta voi olla viimeinen, halusi tai ei. Ja välillä yritän itseänikin herätellä siihen, että jokaisen aika täällä on rajallinen ja loppu voi olla lähempänä kuin arvaa… Miksi sitä vaan silti pidättelee elämää?
-AP (n)
- Anonyymi00004
Olisin tietysti tosi surullinen. Edes hautajaisiin en voisi mennä tunkeilemaan. Siellä olisivat ne, joille suruun on oikeutus. Mutta minua lohduttaisi se, että ainakin yritin aloitetta, parikin kertaa. Ehkä oli tarkoitettu sitten niin, ettei meillä ollut mitään enempää.
Nainen - Anonyymi00006
Jos tää ilta ois ollut meidän viimeinen. Oisin kiitollinen kaikesta mitä sain hänen kanssa kokea. Olisin iloinen, että olen kertonut tunteistani. Olisin kiitollinen jokaisesta oivalluksesta ja hyvästä keskustelusta. Olisin on ehkä väärä sana sillä olen jo nyt.
- Anonyymi00007
En ole ikävöinyt ketään muutamaan vuoteen!
- Anonyymi00009
Olen vain ihmetellyt sitä miksi häirikkö tuli uudestaan kulkemaan samoille seuduille! Olen sisäisesti rikki stalkkaamisen takia! Ei sellainen ihminen voi korjata, joka ei edes ymmärtänyt sitä, kuinka ahdistunut ja stressaantunut olin vuosien ajan!
- Anonyymi00008
Olisihan se musertavaa.Paljon katumusta sekä itsesyytöksiä. Paljon jäisi sanomatta ja tekemättä. Kuitenki tietää et aina se on mahdollista että niin käy ja kaikki jää tähän.
- Anonyymi00010
Mikä kaduttaa ja mistä syytät itseäsi?
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mikä kaduttaa ja mistä syytät itseäsi?
Ei ne tänne kuulu vieraille ihmisiĺle luettavaksi.
- Anonyymi00011
Jos hän menehtyisi yllättäen, kokisin jossain määrin syyllisyyttä ja tietenkin olisin erittäin surullinen. Olo olisi varmaan hyvin tyhjä. Koska siitä lähtien, kun tavattiin ensimmäisen kerran, hän on kulkenut mukanani ajatuksissa enemmän ja vähemmän.
- Anonyymi00023
Sama vastaus
- Anonyymi00012
Kunhan ei ole ylipainoinen! 🙋🏼♂️
- Anonyymi00028
Voi viddu hyppää nyt jo kaivoon!
- Anonyymi00014
Olisin entistä surullisempi ja olen sitä jo nyt. Jää asiat mysteeriksi kun ei koskaan oikein selvinnyt mitä se kokemus oli
- Anonyymi00015
kokemus joka oli ja meni?
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
kokemus joka oli ja meni?
Noin juuri siinä kävi!
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Noin juuri siinä kävi!
Minkälainen kokemus?
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minkälainen kokemus?
Jotain oli mutta ei selvinnyt mitä
- Anonyymi00016
Ainakin olen mielenkiintoni/ tunteeni ilmaissut että siten ei ole mitään katumusta 🧏🏼♀️
Ketään ei voi pakottaa tykkäämään tmv.
Tottakai kuitenkin olisi tosi surullista. - Anonyymi00019
Pyytäisin tyttäreltä luvan saada jättää jäähyväiset. Tätä en kuitenkaan tule tekemään. Minä horsmaa kasvan aiemmin. Kaikkea hyvää teille!
- Anonyymi00020
joo sanoisin, että "hei jos ei siellä ylhäällä Jumala rakastakaan sua, niin... tiedäthän, mutta kaikkihan susta tykkää, tässä ois kuitenkin yks lisää"
- Anonyymi00021
Kuolema on tietysti surullista siksi kun toista ei enää koskaan näe näissä puitteissa. Itse en ole hirveän kiintynyt tähän elämään. Odotan aika paljon seuraavaa. Tämä elämä on jotenkin haavoittanut sisintäni niin, että odotan sitä kun sisäinen tuskani on poissa ja saan olla taivaassa. Enkä ole edes vanha vaan melko nuori (toistaiseksi). Mieheltä sivusta.
- Anonyymi00027
Millainen edellinen elämäsi oli? Olitko siinä onnellisempi?
- Anonyymi00036
Anonyymi00027 kirjoitti:
Millainen edellinen elämäsi oli? Olitko siinä onnellisempi?
Ei ole mitään edellistä elämää. Jokainen ihminen on ainutlaatuinen yksilö. Taivaaseen mennään uskolla Jeesukseen.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ei ole mitään edellistä elämää. Jokainen ihminen on ainutlaatuinen yksilö. Taivaaseen mennään uskolla Jeesukseen.
Jaa, taivaselämästä puhuit, luulin, että olit joku toisen uskonnon edustaja, joka uskoo reinkarnaatioon! 😂
- Anonyymi00025
Tippa tuli linssiin tuosta aloituksesta. Olisi todella surullinen juttu, itkisin silmät päästäni. Eikä edes tunneta kovin hyvin. Kummallista.
- Anonyymi00026
Joskus miettinyt, että en voi nytkään tietää, onko hän yhä elävien kirjoissa. Todennäköisesti, mutta ei minulla ole siitä mitään tietoa.
- Anonyymi00032
Samassa tilanteessa täälläkin...
Olisihan se oikeasti musertavaa kuulla, että hän on menehtynyt. Maailma tuntuisi tyhjältä. - Anonyymi00040
Anonyymi00032 kirjoitti:
Samassa tilanteessa täälläkin...
Olisihan se oikeasti musertavaa kuulla, että hän on menehtynyt. Maailma tuntuisi tyhjältä.Ja ihmisiä kuitenkin kuolee joka päivä, kaikki jollekulle tärkeitä. :( Muutaman tutun olen menettänyt elämästäni niin että ajauduttiin erilleen, ei pidetty yhteyttä, ja sitten kun selvittelin mitä kyseiselle ihmiselle kuuluu, kävi ilmi että henkilö onkin menehtynyt jo vuosi-pari sitten.
- Anonyymi00029
Ei se suotta ole kaivattu
- Anonyymi00030
Turha syyllistää ja harmittaisihan se. Tässä on nyt mysteeriä selvitettävänä muutenkin.
Miksi ihmiset eivät puhu? - Anonyymi00031
- Anonyymi00033
jäi vetämättä kunnolla turpaan sen olisin halunnu tehdä
- Anonyymi00034
kiitolline vanhoist hyvist hetkist :) ja pahoittelut et muutuin uuden rasian myöntä ihmisenä semmoseks etten tarvii yhtään ketään elämääni :) en jaksa edes kaveerata enää täs elämäs et heitän kaikki menee
- Anonyymi00035
mun elämä vietiin mut teil muil jatkuu
- Anonyymi00038
Siinäpä kysymyksiä.
Entinen aika ei palata voi. Ei surra saa mennyttä aikaa. Valvokaa, koska ette voi tietää miloin herranne tulee, nuoruuteenkaan voi luottaa.
Katkeruus on syyllisyyden tunnustamista, on tullut kaidaltatieltä poikettua. - Anonyymi00039
Tuo yksi kommentti ei ollut minulta, vaikka voisit ehkä luulla, jos luet näitä täällä. Tuskallista olisi, liian suuri suru.
-naiselta miehelle - Anonyymi00041
Ajasta ikuisuuteen, tuulen biemää..mitä näitä nyt on..
- Anonyymi00042
Jäi yhtymättä. Olis ollu huomenna tarkotus lasta alulle laitella.
- Anonyymi00043
En pystyisi elämään itseni kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212094Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko711090- 132928
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.138710- 54636
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv94617Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan93565- 12557
Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v11553- 65551
Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298536Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.43526- 42525
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas27492Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36480- 115466
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51447- 58437
- 70435
- 41434