Ei vielä ihan kasikymppinen mutta menkööt ja onnea koko palstan puolesta!
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
Ei se tätä palstaa käy lukemassa, mutta ansaitsevat onnensa.
- Anonyymi00002
Naisis on jotain kummaa....vanhan ukon ottavat.
- Anonyymi00003
Vanhassa varakas parempi. Miksi ottaa tyhjätaskua riesaksi.
- Anonyymi00013
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vanhassa varakas parempi. Miksi ottaa tyhjätaskua riesaksi.
"Vanhassa vara parempi." Itse kyllä ottaisin mieluummin nuoremman, jos 'ottaisin'.
- Anonyymi00004
Äänestin Hjallista presidentiksi, mutta eipä mennyt läpi.
Onnittelut nyt kumminkin! - Anonyymi00005
Hesariinkin oli juttu päässyt. Ei yhtään negatiivistä yleisökirjoituksissa. Se on harvinaista. Kaikki onnittelivat, niin minäkin.
Katsoin kerran (oisko ollut) Mari yökylässä-jossa päästiin kurkistamaan Hjalliksen arkeen. Ihana perhe, kuin itselläni konsanaan, kaikki saman pöydän ääressä. Se Hjallis on varmaan kiva heppu arkioloissa, ainakin fiksua juttua ohjelmassa tuli ihan muusta kuin politiikasta.- Anonyymi00006
Minäkin tp-vaalien aikaan katselin Hjalliksen vaalisivustoja ja juuri hänen sympaattisen perheensä vuoksi päädyin häntä äänestämään. Hj:n äiti muistutti hiukan omaa äitiäni. Ajattelin, että tuollaisen perheen kasvatti olisi varmasti hyvä presidenttinäkin!
- Anonyymi00007
Moni haksahtaa rikkaiden puheisiin, eikä ymmärrä niiden oikeita tarkoitusperiä. Nytjäke on nytjäke, vaikka voissa paistaisi.
- Anonyymi00014
Et siis ole kuullut / kuunnellut hänen puheitaan. Valeuutisia varmaankin vahtaat.
- Anonyymi00008
sori mutta
noitten jutussa on jotain hyvin outoa,
noitten suhde ei selity rakkaudella,
vaan siinä on jokin keskinäinen sopimus ,
hiukan puistattaki tytön takia tommonen suhde,
nooh ,,, omapa on heidän asiansa, mutt en voi onnitella tommosta suhdetta,
enemmänki puistattaa, ei voi mitään, sori vaan,,,- Anonyymi00011
Ikäero on 34 vuotta, ettei vain sama kuin Saulilla ja Jennillä. Puistattaako sinua He?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ikäero on 34 vuotta, ettei vain sama kuin Saulilla ja Jennillä. Puistattaako sinua He?
Minua puistattaa molemmat, ihan poliittisista syistä.
- Anonyymi00015
Onneksi se puistatus on oma mokasi. Heillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
- Anonyymi00009
siis iso-isä ja lapsenlapsi naimisiin,
sitä toi suhde näyttää ulospäin,
pikkusen puisttaa, hyiii,
mielipide !- Anonyymi00010
Tjoo. Hjallis ajatellut että kun kerran Danny-vaarikin...
Se suhde vasta puistattaakin: vaari ja lasenlapsenlapsi.
Jenkeissä yks jos toinenkin julkkis tuntuu harrastavan tuota. Hjalliksen vaimo kuitenkin vaikuttaa ihan aikuiselta, muutoin.
Niinistö on naimisissa kummityttärensä kanssa. Pitänyt vaimovauvaa sylissään kun päätä kasteltiin. - Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tjoo. Hjallis ajatellut että kun kerran Danny-vaarikin...
Se suhde vasta puistattaakin: vaari ja lasenlapsenlapsi.
Jenkeissä yks jos toinenkin julkkis tuntuu harrastavan tuota. Hjalliksen vaimo kuitenkin vaikuttaa ihan aikuiselta, muutoin.
Niinistö on naimisissa kummityttärensä kanssa. Pitänyt vaimovauvaa sylissään kun päätä kasteltiin.Kummius ei vaadi sukulaisuutta. Kehity.
- Anonyymi00017
Teillä kahdella on vain likainen ja kipeä mielikuvitus. Yöäk.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kummius ei vaadi sukulaisuutta. Kehity.
Kuka väittää, että vaatisi?
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kuka väittää, että vaatisi?
Ilmeisesti nuo, jotka siihen ovat jämähtäneet. Eivät lakkaa länkyttämästä aiheesta.
- Anonyymi00018
Jhallis omana persoonallisena henkilönä on todella ihan fiksi,
mutta tuo naimisiin meno noin nuoren tyttösen kanssa on outo yhtälö
kuin vaari ja lapsen lapsi olisi menny naimisiin
se ei okiein sovi kuvioihin,- Anonyymi00022
Aivan aikuinen nainen morsio kylläkin on. Ja tehnee myös itsenäisesti aikuisen naisen päätöksiä.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Aivan aikuinen nainen morsio kylläkin on. Ja tehnee myös itsenäisesti aikuisen naisen päätöksiä.
Hän on leski ja hänen ensimmäinen miehensäkin oli häntä
huomattavasti vanhempi.
- Anonyymi00019
Hjallis on symppis, ystävällinen ja mukava. Ei ole mikään kihahtanut päähän.
- Anonyymi00024UUSI
Sanon tämän kokemuksesta. Olen jutellut hänen kanssaan jonkun kerran.
Hänestä on helppo pitää.
- Anonyymi00021
Ajatusmaailma ja ajassa eläminen on tärkeintä! Yhteiset elämän perusarvot ja arkinen elämä!
Kalenterivuosiin on turha tuijottaa! kuka hoittaa itsensä mitenkin.
Liikunnallinen, terveellinen, aktiivinen, osallistuva elämä on oma asiansa jonka merkitystä sitä kokemattomat eivät ehkä ymmärrä.
Korvien välistä riippuu paljon!- Anonyymi00023UUSI
Noin minäkin ajattelen, rakkaus ja yhteinen elämänasenne ovat tärkeimpiä. Ei puistata kenenkään yhdessäolot. En toki moiti niitä joita puistattaa.
Ketä mikäkin ja kukakin.
Minua puistattaa laiska mies, pari sellasita on ollut tarjolla, jotka vaan mersulla ajelee kilometrin matkat, ja sitten kiireesti syömään. Tässä kaduilla pyörii yksi sellainen yrittäjä. Oikein säikähdin kun näin hiljattain, olipa räjähtäneeksi mennyt, istui rollaattorin penkillä ja huilasi kun jalat juuri ja juuri toimivat.
- Anonyymi00026UUSI
Mikä on nytjäke? Googlasin, ei selitystä, tekoälykään ei tiennyt, mutta vastasi:
Sanalla ”nytjäke” ei ole yleistä, vakiintunutta merkitystä suomen kielessä tai slangissa.
Kontekstista riippuen kyseessä saattaa olla:
Kirjoitusvirhe tai yhdyssana-ajatus: Esimerkiksi sanat ”nyt” ja ”jäke” (slangisana Järvenpäästä) tai ”jälkeen” voivat olla menneet vahingossa yhteen.
Paikallinen tai tilapäinen slangi: Sanalla voi olla jossain tietyssä kaveriporukassa tai yhteisössä oma sisäpiirin merkityksensä.
Haluatko tarkentaa, missä yhteydessä törmäsit tähän sanaan? Voit auttaa minua kertomaan tarkemman arvion tai vastauksen.
Laitoin: vanhojen ihmisten somessa yksi sanoi Hjalliksesta: nytjäke mikä nytjäke.
Tekoäly ei sujahtanutkaan.- Anonyymi00027UUSI
Voi hyvä ihme.
Suomenkieli on rikas ja jokainen äidinkieleltään laakjemmin omaa kieltään osaava suomalainen ymmärtää heti, asiayhteydestä riippuen, myös jonkun itse luoman sanan kuten "nytjäke" merkityksen.
Tosin klo 10:36 -viestissä ollut nytjäke-termi ei itselleni heti aukene. En pitäisi rikkaita nimenomaan nytjäkkeinä, mutta ehkä termi tuossa viittaa jonkinmoiseen kieroilevaan, taustalta asioita omaksi hyödykseen ohi vetävään tyyppiin.
Hjallista en kyllä kuvailisi tuollaiseksi. Hän on hyvä liikemies ja olisi siksi pätevä myös presidentiksi. Tuntee rahan liikkeet.
Stubbin psykopatia ja siihen linkittyvät, suomalaiselle yhteiskunnallemme tuhoisat naiiviudet jo riittäisivät. - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Voi hyvä ihme.
Suomenkieli on rikas ja jokainen äidinkieleltään laakjemmin omaa kieltään osaava suomalainen ymmärtää heti, asiayhteydestä riippuen, myös jonkun itse luoman sanan kuten "nytjäke" merkityksen.
Tosin klo 10:36 -viestissä ollut nytjäke-termi ei itselleni heti aukene. En pitäisi rikkaita nimenomaan nytjäkkeinä, mutta ehkä termi tuossa viittaa jonkinmoiseen kieroilevaan, taustalta asioita omaksi hyödykseen ohi vetävään tyyppiin.
Hjallista en kyllä kuvailisi tuollaiseksi. Hän on hyvä liikemies ja olisi siksi pätevä myös presidentiksi. Tuntee rahan liikkeet.
Stubbin psykopatia ja siihen linkittyvät, suomalaiselle yhteiskunnallemme tuhoisat naiiviudet jo riittäisivät.Pitäisikö sun hakea apua itsellesi. Viittaan kommenttisi viimeiseen kappaleeseen / virkkeeseen.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Pitäisikö sun hakea apua itsellesi. Viittaan kommenttisi viimeiseen kappaleeseen / virkkeeseen.
Olen hakenut ja tässä tulos.
En enää pelkää enkä mielistele ketään vaan uskallan sanoa mitä ajattelen.
Sanon minä suoraan hyvätkin asiat. Stubbin hyvä puoli on, että hän on kyllä pyrkinyt olemaan toimelias presidentti, mutta on hällä silti varsin puolueellinen maailmankuva, näkee vain Lännen edut ja pyrkii liiskaamaan ison gootti-brittijalkansa alle etenkin Idän, joka taas on epädemokratiaa, sillä Itäkin kuuluu maapallomme eläimistöön ja myös heidän aatesuuntauksensa tulisi ottaa huomioon ja heitä kunnioittaa.
Mutta ruotsalais- / goottihenkinen Stubb on rasisti eikä kunnioita, vaikka esim. venäläisillä, kiinalaisilla, jopa p-korealaisllakin olisi varmasti oikeutettu mielipiteensä sanottavana. Ovat vanhempia kulttuurejakin, omaten suurta viisautta ja elämänhalua, kuin esim. me eurooppalaiset, mitä sitten olemmekin. - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Olen hakenut ja tässä tulos.
En enää pelkää enkä mielistele ketään vaan uskallan sanoa mitä ajattelen.
Sanon minä suoraan hyvätkin asiat. Stubbin hyvä puoli on, että hän on kyllä pyrkinyt olemaan toimelias presidentti, mutta on hällä silti varsin puolueellinen maailmankuva, näkee vain Lännen edut ja pyrkii liiskaamaan ison gootti-brittijalkansa alle etenkin Idän, joka taas on epädemokratiaa, sillä Itäkin kuuluu maapallomme eläimistöön ja myös heidän aatesuuntauksensa tulisi ottaa huomioon ja heitä kunnioittaa.
Mutta ruotsalais- / goottihenkinen Stubb on rasisti eikä kunnioita, vaikka esim. venäläisillä, kiinalaisilla, jopa p-korealaisllakin olisi varmasti oikeutettu mielipiteensä sanottavana. Ovat vanhempia kulttuurejakin, omaten suurta viisautta ja elämänhalua, kuin esim. me eurooppalaiset, mitä sitten olemmekin.Älä paasaa potaskaa.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Älä paasaa potaskaa.
Selvästi Stubbin äänestäjä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013828- 541229
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E731212- 931156
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit95946- 106807
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52797Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35791- 54776
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.122734