SILLON KUN MUN TEURASTETTIIN JA MUN KOIRA NIIN MILLÄÄN EI OLLUT ENÄÄN MITÄÄN VTUN VÄLIÄ
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
on mulla ollu jo pitkään se tunne että tekis mieli hakata m naisilta päitä
- Anonyymi00002
uskon ertä vtun moni kiero ihminen halusi mullle pahaa niin pitkään kun jaksan edes muistaa
- Anonyymi00003
nykyään säpsähtelen öisin kauhukuviin
- Anonyymi00004
mua vaan sattuu joka päivä fyysinen kipu tuntuu rinnassa saa haukkomaan henkeä pistääsaunassa vihloo rintaa on möykyt sattuu to osaan se on toisen ihmisen knnalta käyttökelvotob
- Anonyymi00005
mun elämä loppu sinä pivänä ja sekin t tiesi sen
- Anonyymi00006
silti se jatko ja halus mulle pahaa näin sen naamasta sillon
- Anonyymi00007
onks koskaan tullu tunne et haluis tunkee kynät toisen silmämunii ku ne on nii kierot ja vastenmieliset
- Anonyymi00008
halu satuttaa älytön
- Anonyymi00009
jep
- Anonyymi00010
Tuo on todella musertava ja raskas kokemus. Kun elämästä otetaan pois joku itselle turvallinen ja rakas, mikään muu ei tunnu sillä hetkellä miltään.
Ettei vaan omat juonimiset olisi mukana koitoksissa ja ryhmä uhriutumiset siihen päälle.
Rukoilkaamme yhdessä ja pienet happihyppelyt siihen päälle. Urpous yhdistää 😃
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51871
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92838Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15726Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3680Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56551
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184539- 61533
- 70533
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24506