Sinun toiveita kunnioitetaan niin milloin lopetat sen mitä teet minulle?
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Haluaisin sekksiä niin kovin sinun kanssa.
- Anonyymi00003
Olen jo vanha
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olen jo vanha
Ei viiskymppinen ole vanha.
- Anonyymi00010
Siksikö et lopeta?
- Anonyymi00015
Pelkkien himojen vuoksi?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Pelkkien himojen vuoksi?
Parisuhde ei ehkä tulisi kysymykseen niin haluaisin ainakin sexisuhteen.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
En usko
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Yleensä ne tunteet kasvaa tuollaisessa suhteessa
- Anonyymi00002
Mitä teen sulle?
- Anonyymi00004
en jaksa enää eläää
- Anonyymi00007
nää yöt ja päivät illat aamut kaikki tuskaa
- Anonyymi00008
kuule mun toive
- Anonyymi00009
Asiat ihmisten suhteen toimii aina kahteen suuntaan. Jos saat tuollaista kohtelua, ehkä olet kohdellut toista samalla tavalla. Se ei auta ettet myönnä sitä itsellesi. Ketään ei kiinnosta valehteletko itsellesi, eikä se muuta mitään. Silloin käyt taistelua vaan itsesi kanssa.
- Anonyymi00011
Jokaisella on sydämessä Jeesuksen muotoinen aukko. Sitä ei koskaan täytä mikään raha eikä muu roska, ei huumeet ei alkoholi, mun mielestä sun kannattais luovuttaa sun elämä Jeesukselle.
- Anonyymi00014
Minä en voi luovuttaa elämääni Jeesukselle, koska en kuulu kirkkoon!
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minä en voi luovuttaa elämääni Jeesukselle, koska en kuulu kirkkoon!
Okei, mutta jos joku muu haluaa tietää miten, niin ensin tekisin varmaan näin, eli
Herra siunatkoon meitä ja varjelkoon meitä.
Herra kirkastakoon kasvonsa meille
ja olkoon meille armollinen.
Herra kääntäköön kasvonsa
meidän puoleemmee
ja antakoon meille rauhan.
Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Aamen. - Anonyymi00019
Jeesus tuskin haluaisi että kukaan tulisi antamaan elämää hänelle, jos olisi vielä täällä. Vähän erilaista sanomaa taisi jakaa. Pointti ei ole luovuttaa, ja kumartaa jotain tyyppiä. Vaan kuunnella mitä hänellä oli sanottavaa.
Mikä tarve ihmisillä on astua johonkin klubiin missä on johtaja joka hoitaa kaiken? Tästä kai lammas sana on tullut, millä haukutaan valtaväestöä. "Usko tähän mun juttuun, ja seuraa mun johtajaa".
Ei. Sinä itse olet vastuussa omasta elämästäsi. Ei niin että valehtelet itsellesi, ja sitten leikit vaan jotain nöyrää palvelijaa. Sinä olet se jonka pitää elää oikein. Mistään kumartelusta ei anneta palkintoja, jos touhu ei kestä päivänvaloa omassa elämässä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053060Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E72963- 42837
- 69776
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43569Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit50541Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80475Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k25470Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82461