Käsität minut väärin

Anonyymi-ap

Mulla on ehkä jotain autismin kirjo piirteisyyttä ja se tekee minusta aika rehellisen ja kaunistelemattoman. Toki siinä on huumoria matkassa riippuen asiasta. Ei se ole mitään pilkkaamista silti.

14

197

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Diagnoosien taakse ei voi kukaan piiloutua. Rehellisyys ja kaunistelemattomuus on hyvä asia. Jos niitä puolustelet, niissä on ollut epärehellisyyttä mukana. Siinä sinulle rehellisyyttä ja kaunistelemattomuutta, koska sillä sinä haluat toimia sanojesi mukaan.

• Anonyymi00002
        UUSI

Tarkoitin nuita tämän iltaisia kirjoituksia. Että harva varmaan kirjoittaisi noin suoraan se ksiaiheista.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tarkoitin nuita tämän iltaisia kirjoituksia. Että harva varmaan kirjoittaisi noin suoraan se ksiaiheista.

No et kovin suora ole oman näkökulmani mukaan kun erittelet sanan seksiaihe kahdeksi sanaksi sensuurin pelossa. Joten en nyt mitään diagnoosia suoruutesi perusteella kirjoittaisi, koska ei ole edes sillä viivalla mitä itse vaadin ihmisiltä ympärilläni.

• Anonyymi00003
      UUSI

Tämä kesänä on ollut niin loistava esimerkki läsnä mäistä suorasanaisista ja rehellisistä, jotka eivät tajua missä kohtaa lopettaa suorasanaisuuttaan ja rehellisyyttään (tajuamatta,että kyse on heidän omasta mielipiteestään eikä universaalista totuudesta). Heistä, jotka hiertävät, räksyttävät ja inttävät, tajuamatta henkilökohtaisia rajoja, niin kauan kunnes, heille huutaa ja kertoo kaunistelemattoman mielipiteensä heistä ja heidän tyylistään olla rehellinen. Missä hemmetissä ovat he, jotka tajuavat hienovaraisempaakin viestintää?

• Anonyymi00004
      UUSI

Sivusta! Minulla on naisystävä erityisherkkä, mutta hyväksyn sen koska rakastan häntä yli kaiken. Hän on Naiseni enkä irti päästä. Meissä jokaisessa on jotain erilaista, mutta se on hyväksyttävä jos täällä ylipäänsä jotain yritämme saada aikaan. Jokainen henkilö joka lähtee osoittelemaan pahoilla sanoilla ja teoilla henkilöä jota eivät todellakaan syvällisemmin tunne on oman mielen ja tunnekuvan kanssa ongelmia. Terve sielu ei toista satuta tai loukkaa. Seuraavan kerran, kun muuta kuin itseänne arvostelette katsokaa peiliin

• Anonyymi00005
      UUSI

Jos viittaat niihin Anneli- juttuihin, niin sanotaan näin, että joillekin tuo aihe voi olla kipeä, ihan kirjaimellisesti. Ei kaikkien fysiikka kestäisi tuollaista. Voi olla vaikka ylikireät supistajalihakset suolisto-ongelmien takia. Käytännössä tuo kuulostaa siis väkivallalla uhkailulta, toisen rikkomisesta pidätyskyvyttömäksi.

• Anonyymi00008
        UUSI

Niinpä juuri!

• Anonyymi00007
      UUSI

Olen varma ettet voi kertoa minulle mitään sellaista mitä en olisi jo ymmärtänyt!

• Anonyymi00009
      UUSI

ei kiinnosta ihmiset en tutustu en ole kiinnostunyt

• Anonyymi00011
        UUSI

Minä ainakin vältän jokaisen, josta syntyy tippaakin vaikutelma, että heitä yritetään vinkata minulle. En tarvitse hittojakaan harmaa ja valkohapsia elämääni. Edeltävän sukupolven sukulaisissa on tarpeeksi kyseistä ikäluokkaa, joten ei kiitos muissa yhteyksissä seniorikerholaisille.

• Anonyymi00010
      UUSI

Sehän on hauuskaa. Kukaan ei ole rehellinen, on aivan uskomaton kokemus olla ainoa joka on! Ei se aina kannata, varsinkaan nainen ei reagoi hyvin, jos kerrot rakastunees johonkin.

• Anonyymi00012
        UUSI

Minä olen hyvin kiinnostunut yhdestä tummatukkaisesta lyhyestä miehestä! Ehkä menen tanssimaan jonakin viikonloppuna!

• Anonyymi00013
        UUSI

onnea uudesta perheestä:) muistutan kertomaan myös minusta asioita vai meinaatko julmana kiero miehenä vaieta vähän kuin äidistäsi? juopppohan se oli että sikäli arvoton eiks näin?

• Anonyymi00014
      UUSI

rumille ylä aste kiusaajille pahaa karmaa ja kaikkra huonoa ammatikoulylle opeja myöten hakkausta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      2430
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      449
      1389
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      1179
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      249
      1079
    5. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      54
      772
    6. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      65
      716
    7. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      46
      664
    8. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      33
      647
    9. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      44
      628
    10. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88