Mulla on ehkä jotain autismin kirjo piirteisyyttä ja se tekee minusta aika rehellisen ja kaunistelemattoman. Toki siinä on huumoria matkassa riippuen asiasta. Ei se ole mitään pilkkaamista silti.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001UUSI
Diagnoosien taakse ei voi kukaan piiloutua. Rehellisyys ja kaunistelemattomuus on hyvä asia. Jos niitä puolustelet, niissä on ollut epärehellisyyttä mukana. Siinä sinulle rehellisyyttä ja kaunistelemattomuutta, koska sillä sinä haluat toimia sanojesi mukaan.
- Anonyymi00002UUSI
Tarkoitin nuita tämän iltaisia kirjoituksia. Että harva varmaan kirjoittaisi noin suoraan se ksiaiheista.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tarkoitin nuita tämän iltaisia kirjoituksia. Että harva varmaan kirjoittaisi noin suoraan se ksiaiheista.
No et kovin suora ole oman näkökulmani mukaan kun erittelet sanan seksiaihe kahdeksi sanaksi sensuurin pelossa. Joten en nyt mitään diagnoosia suoruutesi perusteella kirjoittaisi, koska ei ole edes sillä viivalla mitä itse vaadin ihmisiltä ympärilläni.
- Anonyymi00003UUSI
Tämä kesänä on ollut niin loistava esimerkki läsnä mäistä suorasanaisista ja rehellisistä, jotka eivät tajua missä kohtaa lopettaa suorasanaisuuttaan ja rehellisyyttään (tajuamatta,että kyse on heidän omasta mielipiteestään eikä universaalista totuudesta). Heistä, jotka hiertävät, räksyttävät ja inttävät, tajuamatta henkilökohtaisia rajoja, niin kauan kunnes, heille huutaa ja kertoo kaunistelemattoman mielipiteensä heistä ja heidän tyylistään olla rehellinen. Missä hemmetissä ovat he, jotka tajuavat hienovaraisempaakin viestintää?
- Anonyymi00004UUSI
Sivusta! Minulla on naisystävä erityisherkkä, mutta hyväksyn sen koska rakastan häntä yli kaiken. Hän on Naiseni enkä irti päästä. Meissä jokaisessa on jotain erilaista, mutta se on hyväksyttävä jos täällä ylipäänsä jotain yritämme saada aikaan. Jokainen henkilö joka lähtee osoittelemaan pahoilla sanoilla ja teoilla henkilöä jota eivät todellakaan syvällisemmin tunne on oman mielen ja tunnekuvan kanssa ongelmia. Terve sielu ei toista satuta tai loukkaa. Seuraavan kerran, kun muuta kuin itseänne arvostelette katsokaa peiliin
- Anonyymi00005UUSI
Jos viittaat niihin Anneli- juttuihin, niin sanotaan näin, että joillekin tuo aihe voi olla kipeä, ihan kirjaimellisesti. Ei kaikkien fysiikka kestäisi tuollaista. Voi olla vaikka ylikireät supistajalihakset suolisto-ongelmien takia. Käytännössä tuo kuulostaa siis väkivallalla uhkailulta, toisen rikkomisesta pidätyskyvyttömäksi.
- Anonyymi00008UUSI
Niinpä juuri!
- Anonyymi00007UUSI
Olen varma ettet voi kertoa minulle mitään sellaista mitä en olisi jo ymmärtänyt!
- Anonyymi00009UUSI
ei kiinnosta ihmiset en tutustu en ole kiinnostunyt
- Anonyymi00011UUSI
Minä ainakin vältän jokaisen, josta syntyy tippaakin vaikutelma, että heitä yritetään vinkata minulle. En tarvitse hittojakaan harmaa ja valkohapsia elämääni. Edeltävän sukupolven sukulaisissa on tarpeeksi kyseistä ikäluokkaa, joten ei kiitos muissa yhteyksissä seniorikerholaisille.
- Anonyymi00010UUSI
Sehän on hauuskaa. Kukaan ei ole rehellinen, on aivan uskomaton kokemus olla ainoa joka on! Ei se aina kannata, varsinkaan nainen ei reagoi hyvin, jos kerrot rakastunees johonkin.
- Anonyymi00012UUSI
Minä olen hyvin kiinnostunut yhdestä tummatukkaisesta lyhyestä miehestä! Ehkä menen tanssimaan jonakin viikonloppuna!
- Anonyymi00013UUSI
onnea uudesta perheestä:) muistutan kertomaan myös minusta asioita vai meinaatko julmana kiero miehenä vaieta vähän kuin äidistäsi? juopppohan se oli että sikäli arvoton eiks näin?
- Anonyymi00014UUSI
rumille ylä aste kiusaajille pahaa karmaa ja kaikkra huonoa ammatikoulylle opeja myöten hakkausta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052430Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss4491389- 821179
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö2491079- 54772
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65716- 46664
- 33647
- 44628
- 88607