Olet niin himoja herättävä mies

Anonyymi-ap

Tsori siitä……..

20

175

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00004

äidit laitetaan aina kärsimään tai varsinkin sellaiset joilla oli luontainen kärsä

• Anonyymi00006

ihmiset on kyllä vtun kieroja

• Anonyymi00007

kun olet äiti olet vaivoista kärsivä nunna ei siinä kulkaa suhteet onnistu ku aina vilhoo ja sattuu

• Anonyymi00008

ennen ei ollu mitää oli maaginen timsku

• Anonyymi00009

eläkää ihmiset jos voitte

• Anonyymi00010

mä kuolin jo:)

• Anonyymi00011

en antais kellekkään enään koskaan itseäni just nöiden takia muistui taas mieleeni ku vähän teki jotain jälkipyykki päivien kipu tilat

• Anonyymi00012

ei enää koskaan

• Anonyymi00013

nää on haudassa va sillon se mun kohalla tarkottaa sitä että niin olen minäkin

• Anonyymi00014

olen siinä mielessä rakentanut identiteetin jo hyvin pienestä kaiken tämän caraan aina oli se pako paikka ja hyvä olo kun s eviedöön mun kohalla elämää ei enää ole

• Anonyymi00015

mä en alangämmöistä hermokipua ja kirvelyä kattomaan en enään koskaan ja nämä kuka shinaa nyt kuulitteko ei en auta

• Anonyymi00016

mut haluttiin ampua maahan tai oikeestaan polviin jättää kitumaan ja mä en tähän suostu

• Anonyymi00017

viimeset psri vuot vetäny loputonta lenkkiä ku sattuu joka päivä

• Anonyymi00018

kohta onneks loppuu

• Anonyymi00019

tarina jää elämää ehkä tää oli opetus että myn lapsia tulee kunnioittaa mitään ikävää ei vanhat päättäjä sika niskat tee tai niiltä katkotaan heppi

• Anonyymi00020

eksäkin oli vitsi toivottacasti kärsii elämänsä

• Anonyymi00021

veikö katti kielen

• Anonyymi00022

Hiiriä ja ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      142
      1660
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      154
      1134
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      70
      980
    4. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      345
      977
    5. 68
      753
    6. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      743
    7. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      69
      701
    8. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      38
      654
    9. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      621
    10. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      591
    Aihe