Mulla on tuo m u n asieltä spektrin pienemmästä päästä
Vastaukset 45
- Anonyymi00001
mulla taas taipumusta virtsatietulehduksen tunteeseen enemmän koska paikat pskana ronklatti
- Anonyymi00046
Vuotaako perälauta, sehän se pahin vanhuuden vaiva olisi. et vaipatkaan ei auta, ku pakarat on sen skeidan peitossa lähes päivittäin? Herkutteluilla voi olla kauaskantoisia vaikutuksia, jollei osaa kontrolloida syömisiään riittävästi.
- Anonyymi00002
aina kirveelee kusi
- Anonyymi00004
mies ei saa koskea etu alueeseen ollenkaan
- Anonyymi00005
tai huudan :) ykskin vöärö liike ja säteilee hermoon
- Anonyymi00006
Eikös Ruben stiller ollu perustamassa joskus jotain penimu naisten kerhoa, mikä lie vitsi se oli?
- Anonyymi00007
tää on ihan millipeliä ja kärsit kaks viikkoo jos jotain teet
- Anonyymi00028
aika kurjalta kuulostaa
- Anonyymi00008
tervetuloa elämääni kelatkaa et oon se kauhea ihminrn joka avaa suun näistä mun muistakin asioista on avauduttu mun sitä tahtomatta ni pistetää koko pska sitte elämään tää on meinaa nykynen totuus voin sanoo ei oo häävi
- Anonyymi00009
ennnenoli 6/5 nykyään 2/5
- Anonyymi00010
ero on vaikuttava
- Anonyymi00011
Eipä maha niitä järin isoja ollakun harvalla
- Anonyymi00038
Tuo on ihan totta! Ja siitä tulikin mieleen, että kun erostani oli kulunut muutama vuosi olin sängyssä sellasien miehen kanssa jolla oli hyvin pieni se, mutta tapahtuikin yllätys koska hänen munansa osui juuri sellaiseén paikkaan koon takia, että se tuntui minusta hyvältä!
- Anonyymi00012
eli ei se mikään ihme ole että nykyään olen vain vihainen ja kiukuttaa mul on myös vapautunu sikana aikaa siit ku ei pysty enää saman kaavaa ku ennen :DDDDD mitähän vttua teen tällä kaikella ajalla ny si
- Anonyymi00013
parisuhdekin on tarpeeton kun en tarvi pyllyseksiö kuitenkaan en siinö tule
- Anonyymi00022
Missähän ne uskikset ovat nyt, kun eivät sutena oo hyökkimässä näihin.. 👋
- Anonyymi00014
et sehän ois vaan läheisyyttä mut onko tarpeellista
- Anonyymi00015
Mutta masennusta? Ethän elä ketään muita, vaan itseäsi varten.
- Anonyymi00016
ole yksin
- Anonyymi00017
esim mä en edes tuntisi sua olen niin laaja
- Anonyymi00018
mun mielestä vaan toisilleen soveltuvat mitat pystyvät solmimaan suhteen hankalaksi menee jos toinen on kehityshöiriöinen ja toinen laaja tapaus
- Anonyymi00021
Suhteitapa kun solmitaan eri syistä. Mikä on lähtöoletus, että kaikki suhteet on seksuaalisia?
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Suhteitapa kun solmitaan eri syistä. Mikä on lähtöoletus, että kaikki suhteet on seksuaalisia?
minä en voisi olla suhteessa hyvin pieni kikkelisen miehekkeen kanssa
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
puhun vain omia ajatuksia täöllä ja oma ajatus on se että sä et naistasi tyydytä mini kikkelilläsi
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
puhun vain omia ajatuksia täöllä ja oma ajatus on se että sä et naistasi tyydytä mini kikkelilläsi
siksi sulle hyvät p illut onkin myrKKyä
- Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
Niitä isokikkelisiä kun et löydä mistään. Suomessa keskimitta on 13 senttiä.
Koko maailmassa 18 senttinen tai sen yli on vain muutamalla prosentilla
Ihan tältä pohjalta voi suoraan todeta, että edes satojen kanssa makaava nainen ei törmää isoon vehkeeseen kuin ani harvoin - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ihan tältä pohjalta voi suoraan todeta, että edes satojen kanssa makaava nainen ei törmää isoon vehkeeseen kuin ani harvoinkyl. ehkä sopivat löytävät toisensa. minä nainen pysyn yksin.
- Anonyymi00031
nuo asiat pitää käsitellä kahden kesken..
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
nuo asiat pitää käsitellä kahden kesken..
ei mulla ole mitään käsiteltävää pikku kikkeli miesten kanssa
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
ei mulla ole mitään käsiteltävää pikku kikkeli miesten kanssa
Tuollasella asenteella ei saa ylipäätään minkäänlaista miestä
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tuollasella asenteella ei saa ylipäätään minkäänlaista miestä
ole emmi nyt siellä vaan äläkä minulle mesoa
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
ole emmi nyt siellä vaan äläkä minulle mesoa
en minä teidän välejä riko kun ei kiinnosta väärähän sekin oli
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
en minä teidän välejä riko kun ei kiinnosta väärähän sekin oli
ei toiminut omani kanssa :)
- Anonyymi00044
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ihan tältä pohjalta voi suoraan todeta, että edes satojen kanssa makaava nainen ei törmää isoon vehkeeseen kuin ani harvoinKerran olen saanut isoa ja en nauttinut yhtään. Että ei se koko mun kohdalla merkkaa mitään, jos ei osaa käyttää.
Mieluummin semmonen perus mittainen ja voi toki olla pienempikin kun en siitä aktista saa mitään vaan se esileikki ja suuseksi niin se saa mut uusiin ulottuvuuksiin.
- Anonyymi00019
laajuuskin voisi ahdistaa minua ei ahdista koska olen niin itsekäs enemmän minua vtuttaa oma timangi. mitä minä toisen tuntumasta mitään tiedän jos ei kelpaa älä laita.
- Anonyymi00020
ei tulisi mielenkään hikoilla salilla ihan kauhuissaan ei ei ei olen sen verran narsistinen :) mä en te mitään :)
- Anonyymi00023
Et varmasti ole ainoa joka sen pienemmän kokoisen omistaa!
- Anonyymi00032
Niii 9/10stä.se on niin.
Kun katsoo tilastodataa, siellä on keskimitat
- Anonyymi00025
Kuulostaa siltä ihan kun miettisit riitätkö jolle kulle, vaikka kyseessähän pitäisi olla mitä itse haluat
- Anonyymi00039
Mä oon nähny semmosen 2-3 cm pitkän pippelin ihan livenä.
- Anonyymi00041
No ei mulla ihan miin pieni oo. Tuo on ksit ns mikropenis
Omani on 6-7 settii velttona - Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
No ei mulla ihan miin pieni oo. Tuo on ksit ns mikropenis
Omani on 6-7 settii velttonaEi se mikään pieni sitten ole!
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ei se mikään pieni sitten ole!
Eikö... Aijaamää luulen sitten
- Anonyymi00040
Laita pullonpohjasilmälasit päähän joka kerta, kun meet vessaan. Ei enää ongelmaa.
- Anonyymi00042
Ensi sunnuntaina: Pissakanisteri ja kuivaruokaa, lepopäivä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1411614- 1481091
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70960Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi318894- 68753
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56733- 66648
- 37639
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7601Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33571