Haluat edelleen

Anonyymi-ap

Ja sulla on tunteita

32

374

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nii

• Anonyymi00002

Nii

• Anonyymi00003

En halua jos olet ilkeä

• Anonyymi00004

Olenko mielestäsi

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Olenko mielestäsi

Et ainakaan silloin kun sinua olen nähnyt kasvotusten

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Et ainakaan silloin kun sinua olen nähnyt kasvotusten

Miksi sitten kyselet tuollaista?

• Anonyymi00007

Tiedätkö sinä edes, mitä tarkoittaa lojaali? Onko mitään käryä?

• Anonyymi00008

Eihän ne tunteet sinua kohtaan tule koskaan häviämään. Vaikka välillä muuta yritänkin väittää ja itselleni todistella 😌
      Onko sulla sama juttu? Luulenpa että et pysty minua koskaan unohtamaan... ❤️

• Anonyymi00012

Sadan vuoden päästä ei tunnu missään.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sadan vuoden päästä ei tunnu missään.

Juuri missään 😉

• Anonyymi00030

Koskaan? Joskus ehkä

• Anonyymi00009

En tule kenestäkään. Nykyään tulee fysiikkakin vastaan. Olen turha ihmine ollu aina kumppaniksi. Olen yksin innoistuvaa sorttia. Tosin vähenemissä määrin sitäkii nykyään.

• Anonyymi00010

Kukaan ihminen ei vaan saa semmosia tunteita seki oli ennen vaa se oma tunne ei sil ollu välii et kuka siin olo

• Anonyymi00013

Ei hän näyttänyt ihan siltä, ennemmin oli ärsyyntynyt kun lähestyin. Kuin olisin joku vieras tunkeilija. Sellaisen käsityksen vain sain, vai oliko vain muuten huono päivä. Olen ymmällä entistä enemmän, pysyn kaukana.

• Anonyymi00014

Oletko varma, että hän tunnisti sinut? Meitä on sellaisiakin, jotka eivät tunnista ihmisiä ulkonäöltä. Varsinkin jos on pitkä aika välissä ettei olla nähty.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Oletko varma, että hän tunnisti sinut? Meitä on sellaisiakin, jotka eivät tunnista ihmisiä ulkonäöltä. Varsinkin jos on pitkä aika välissä ettei olla nähty.

Olen sitäkin kyllä miettinyt, kun nähdään
        niin harvoin ja odotin niin kovasti. Harmi, etten uskaltanut sitten edes tervehtiä, vaikka oli tarkoitus. Tai sitten kaikki on jo muuttunut välillämme.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Monet ovat erittäin samannäköisiä.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Monet ovat erittäin samannäköisiä.

Tätäkin vaihtoehtoa pohdin myös. Ei auta kuin yrittää vielä uudestaan. Ehkä vielä tapaamme.

• Anonyymi00017

VAIKUTTAA ALKEELLISELLE KIRJOITUKSELLE

ESIMERKKEJÄ:

Haluat siis
      Olitko vai et
      Missä et tarpeeksi
      No siitä ei saa

Mikä aloittajaa vaivaa?

• Anonyymi00019

Kaksoisliekkiä ei voi "unohtaa", vaikka kuinka yrittäisi. Tunneyhteys säilyy taustalla, ja saatat yhtäkkiä aistia hänen mielialansa tai saada vahvan intuition siitä, mitä hänelle kuuluu, ilman loogista syytä.

• Anonyymi00020
    • Anonyymi00021

Rakastan sua ja tiedät sen. Mun on pakko vältellä sua ja olla ilkeä. 😞

• Anonyymi00022

Olin just tulossa kirjoittamaan, että rakastan sinua ja sinä tiedät sen...
        Miksi pitää olla ilkeä?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Olin just tulossa kirjoittamaan, että rakastan sinua ja sinä tiedät sen...
        Miksi pitää olla ilkeä?

Tai tiedänhän minä senkin. Suojamekanismi?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Tai tiedänhän minä senkin. Suojamekanismi?

Pelkään liikaa. En uskalla. Helpompi olla vaikea ja patistaa sua muiden luo..

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Nyt on kyllä sellasta bs:iä, ettei paremmasta väliä.
        Taiitaa todellisuudessa kaduttaa käytös ja/tai toimints ja nyt sitä pskaa yrität naamioida muuksi.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Naiselta?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Nyt on kyllä sellasta bs:iä, ettei paremmasta väliä.
        Taiitaa todellisuudessa kaduttaa käytös ja/tai toimints ja nyt sitä pskaa yrität naamioida muuksi.

Olisikin kyse siitä. Hän tietää kyllä. Paskasti olen käyttäytynyt viime aikoina sanoen, että etsi joku muu ja nyt emme enää puhu toisillemme. Vika ei ole hänessä vaan minussa ja peloissani vaikka muuta sanoisinkin.

• Anonyymi00031

Ei sun pakko ole.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Olisikin kyse siitä. Hän tietää kyllä. Paskasti olen käyttäytynyt viime aikoina sanoen, että etsi joku muu ja nyt emme enää puhu toisillemme. Vika ei ole hänessä vaan minussa ja peloissani vaikka muuta sanoisinkin.

Mitä niille peloille voisi tehdä vai voiko mitään? Minulle on kerrottu rivien välistä (juuri hän) mitä halutaan ja se on samaa kuin mitä minä haluan, joka on unelmani. Oikees elämäs mä taas pelkään tosi paljon kaikkea vaikkei väittämättä siltä näyttäisi. Hän ei pelkää. Hän pelkää näitä asioita ja minä en... :(

• Anonyymi00029

Kuka niin on sanonu että tunteita ei yhtään

• Anonyymi00033

Mene nyt vaan eteenpäin. Toistavat ruokkia tahallaan poliiseja kuvitelmia vastaajat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      96
      1224
    2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      98
      975
    3. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      60
      836
    4. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      821
    5. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      52
      817
    6. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      126
      780
    7. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
      Haapajärvi
      3
      738
    8. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
      Ikävä
      60
      606
    9. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
      Kajaani
      41
      518
    10. Ei ole siitä kiinni

Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa
      Ikävä
      33
      506
    Aihe