Ja sulla on tunteita
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
Nii
- Anonyymi00002
Nii
- Anonyymi00003
En halua jos olet ilkeä
- Anonyymi00004
Olenko mielestäsi
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olenko mielestäsi
Et ainakaan silloin kun sinua olen nähnyt kasvotusten
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Et ainakaan silloin kun sinua olen nähnyt kasvotusten
Miksi sitten kyselet tuollaista?
- Anonyymi00007
Tiedätkö sinä edes, mitä tarkoittaa lojaali? Onko mitään käryä?
- Anonyymi00008
Eihän ne tunteet sinua kohtaan tule koskaan häviämään. Vaikka välillä muuta yritänkin väittää ja itselleni todistella 😌
Onko sulla sama juttu? Luulenpa että et pysty minua koskaan unohtamaan... ❤️- Anonyymi00012
Sadan vuoden päästä ei tunnu missään.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sadan vuoden päästä ei tunnu missään.
Juuri missään 😉
- Anonyymi00030
Koskaan? Joskus ehkä
- Anonyymi00009
En tule kenestäkään. Nykyään tulee fysiikkakin vastaan. Olen turha ihmine ollu aina kumppaniksi. Olen yksin innoistuvaa sorttia. Tosin vähenemissä määrin sitäkii nykyään.
- Anonyymi00010
Kukaan ihminen ei vaan saa semmosia tunteita seki oli ennen vaa se oma tunne ei sil ollu välii et kuka siin olo
- Anonyymi00013
Ei hän näyttänyt ihan siltä, ennemmin oli ärsyyntynyt kun lähestyin. Kuin olisin joku vieras tunkeilija. Sellaisen käsityksen vain sain, vai oliko vain muuten huono päivä. Olen ymmällä entistä enemmän, pysyn kaukana.
- Anonyymi00014
Oletko varma, että hän tunnisti sinut? Meitä on sellaisiakin, jotka eivät tunnista ihmisiä ulkonäöltä. Varsinkin jos on pitkä aika välissä ettei olla nähty.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Oletko varma, että hän tunnisti sinut? Meitä on sellaisiakin, jotka eivät tunnista ihmisiä ulkonäöltä. Varsinkin jos on pitkä aika välissä ettei olla nähty.
Olen sitäkin kyllä miettinyt, kun nähdään
niin harvoin ja odotin niin kovasti. Harmi, etten uskaltanut sitten edes tervehtiä, vaikka oli tarkoitus. Tai sitten kaikki on jo muuttunut välillämme. - Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Monet ovat erittäin samannäköisiä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00018 kirjoitti:
Monet ovat erittäin samannäköisiä.
Tätäkin vaihtoehtoa pohdin myös. Ei auta kuin yrittää vielä uudestaan. Ehkä vielä tapaamme.
- Anonyymi00017
VAIKUTTAA ALKEELLISELLE KIRJOITUKSELLE
ESIMERKKEJÄ:
Haluat siis
Olitko vai et
Missä et tarpeeksi
No siitä ei saa
Mikä aloittajaa vaivaa? - Anonyymi00019
Kaksoisliekkiä ei voi "unohtaa", vaikka kuinka yrittäisi. Tunneyhteys säilyy taustalla, ja saatat yhtäkkiä aistia hänen mielialansa tai saada vahvan intuition siitä, mitä hänelle kuuluu, ilman loogista syytä.
- Anonyymi00020
- Anonyymi00021
Rakastan sua ja tiedät sen. Mun on pakko vältellä sua ja olla ilkeä. 😞
- Anonyymi00022
Olin just tulossa kirjoittamaan, että rakastan sinua ja sinä tiedät sen...
Miksi pitää olla ilkeä? - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Olin just tulossa kirjoittamaan, että rakastan sinua ja sinä tiedät sen...
Miksi pitää olla ilkeä?Tai tiedänhän minä senkin. Suojamekanismi?
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tai tiedänhän minä senkin. Suojamekanismi?
Pelkään liikaa. En uskalla. Helpompi olla vaikea ja patistaa sua muiden luo..
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Nyt on kyllä sellasta bs:iä, ettei paremmasta väliä.
Taiitaa todellisuudessa kaduttaa käytös ja/tai toimints ja nyt sitä pskaa yrität naamioida muuksi. - Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Naiselta?
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Nyt on kyllä sellasta bs:iä, ettei paremmasta väliä.
Taiitaa todellisuudessa kaduttaa käytös ja/tai toimints ja nyt sitä pskaa yrität naamioida muuksi.Olisikin kyse siitä. Hän tietää kyllä. Paskasti olen käyttäytynyt viime aikoina sanoen, että etsi joku muu ja nyt emme enää puhu toisillemme. Vika ei ole hänessä vaan minussa ja peloissani vaikka muuta sanoisinkin.
- Anonyymi00031
Ei sun pakko ole.
- Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
Olisikin kyse siitä. Hän tietää kyllä. Paskasti olen käyttäytynyt viime aikoina sanoen, että etsi joku muu ja nyt emme enää puhu toisillemme. Vika ei ole hänessä vaan minussa ja peloissani vaikka muuta sanoisinkin.
Mitä niille peloille voisi tehdä vai voiko mitään? Minulle on kerrottu rivien välistä (juuri hän) mitä halutaan ja se on samaa kuin mitä minä haluan, joka on unelmani. Oikees elämäs mä taas pelkään tosi paljon kaikkea vaikkei väittämättä siltä näyttäisi. Hän ei pelkää. Hän pelkää näitä asioita ja minä en... :(
- Anonyymi00029
Kuka niin on sanonu että tunteita ei yhtään
- Anonyymi00033
Mene nyt vaan eteenpäin. Toistavat ruokkia tahallaan poliiseja kuvitelmia vastaajat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961224
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit98975- 60836
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35821Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52817Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.126780- 3738
- 60606
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant41518Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33506