Jengeissä on mukana myös niitä ajokortittomia köyhempien lapsia, joille tulee ehkä se ensimmäinen tilaisuus näyttää ja koettaa menopeliä. Varmasti sini-puna valot kiihdytyssuoralla ovat väärässä paikassa, se sytytellään jos ollenkaan turvallisemmilla reiteillä. Auton kuljettaminen pysäytystrkoituksella ojanpohjalla tuskin kuvaa kovin suurta tilannetajua. Onhan poliisilla siinä vierellä kolleegakin, joka voisi posahtaa vaikka tuossa tapauksessa merikontin nurkkaan. Eli piittaamattomuus virkatehtävissä, liikenteen vaarantaminen, ja kaksinkertainen taponyritys! "Pikkuhiljaa kello viittä läheni, mä tunsin kuinka järki väheni -mä kiilaan, HEI, kiilaan, duunin ja vöyhötän ain, kiilaten ja duunaten koukkaan ojan pohjaan vain!"
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Kysyä voisi näiltä Mopopojilta, eikö ne älyä kun Poliisi käskee pysähtyä
siis Ei Poliisi käske ajaa pakoon - Mopopojat on täys pöljäkkeitä- Anonyymi00005UUSI
Ai käskikö poliisi pysähtyä ei mutta yritti tappaa
- Anonyymi00002UUSI
Ymmärtääkö Turakainenkaan aina mikä on pysäytyskäsky/merkki? Siis punainen vilkkuvalo. Tuskin näet sitä itsekkään videolla?
- Anonyymi00003UUSI
Puuttuva rekisterikilpi taas jouduttiin uutispätkässä peittämään eli virhe! Punainen pysäytysvalo puuttui eli vain tavallinen hälyytysvalo ja sirra päällä, eli virhe!
- Anonyymi00004UUSI
Pitäisikö mopot kieltää, sillä ne aiheuttavat alaikäisten käsissä niin paljon vaaratilanteita ja häiriöitä. Teinit eivät ymmärrä mitä vastuu tarkoittaa.
- Anonyymi00006UUSI
Niin niin kun ei kukaan ole koskaan ajanut ylinopeutta et ainakaan sinä kuka tässä nyt aiheutti vaara tilanteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013228Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721033- 40916
- 70825
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit69663- 88651
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi48628Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k29535- 44528
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.89521