Sitte se klooni menee sukupuolenkorjausleikkauksee sit mä olen itteeni kans yhdynnässä ja jatkan sukua
Vastaukset 53
- Anonyymi00001
Ei saaa tana että on pimeitä juttuja
- Anonyymi00008
No niinpä gubella onkin, lokkipoika. T naiselta
- Anonyymi00002
Sairasta
- Anonyymi00009
Koitahan sinäkin paksu bertta keksiä jotain muuta kommentoitavaa kaksineuvoisguben avauksiin.
- Anonyymi00048
Anonyymi00009 kirjoitti:
Koitahan sinäkin paksu bertta keksiä jotain muuta kommentoitavaa kaksineuvoisguben avauksiin.
Tehköön mitä haluaa, mutta minä en halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä koskaan!
- Anonyymi00003
Nnii
- Anonyymi00004
Ajattelet olevasi siis hemaiseva, kun sinulta puuttuu penis ja löytyy tissit? Ok.
- Anonyymi00012
Kännissäkö gubelle avaudut vähän liiankin kiihtyneenä? -Ta To
- Anonyymi00014
No olisin. Mä olin lapsena esim kokeilin salaa äiti ritsikoita jasukkahousuja olin ehk jotain 11 v
Ja kyllä mum sukupuolikorjattu klooni ois, kauunis vaimo jasaisimme terveitä sulosii lapsii ainaki 7
Jestas et kalu koveni ku mietin - Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
No olisin. Mä olin lapsena esim kokeilin salaa äiti ritsikoita jasukkahousuja olin ehk jotain 11 v
Ja kyllä mum sukupuolikorjattu klooni ois, kauunis vaimo jasaisimme terveitä sulosii lapsii ainaki 7
Jestas et kalu koveni ku mietinIhanaa apäijä. Hyvässä seurassa oot näiden retujen kanssa. TT
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jestas et kalu koveni ku mietin🤢😖🙄
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
🤢😖🙄
Oot vähän myöhässä aistihavaintojes kanssa, sisko. Sivusta desperadolle
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Onneks sua ei myöhästyä mikään tulevasta kakustas. -sivu
- Anonyymi00029
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ihanaa apäijä. Hyvässä seurassa oot näiden retujen kanssa. TT
Sä oot näköjään joku vanha Kuvake palvelun konkari. Vain kuvakelaiset voi tajuta "TT" :n käytön 😉
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sä oot näköjään joku vanha Kuvake palvelun konkari. Vain kuvakelaiset voi tajuta "TT" :n käytön 😉
AVNOMTT!
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tennisgod, pahajeesus ja ketä näitä olI TT
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tennisgod, pahajeesus ja ketä näitä olI TT
Näkyy romahtaneen muuten se sivusto. Ei paljo jengi liikumgallup ja blogit lopetettu.
- Anonyymi00034
Anonyymi00025 kirjoitti:
Just. Montako vuotta ois tulossa ja mistä? Voivat kylillä juhlia tätä ilon päivää jos eivät vielä ole turhaa tuuletelleet😉
- Anonyymi00035
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ai jaa, on minun nimikirjaimet ihan kyllä
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ai jaa, on minun nimikirjaimet ihan kyllä
Ok. Siellä vaan oli tyypillistä pistää lauseen jälkeen tuo TT.
Sen paikan sisäinen juttu vuonna kivi ja keihäs - Anonyymi00040
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ohi!
- Anonyymi00041
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ohi!
- Anonyymi00044
Anonyymi00034 kirjoitti:
Just. Montako vuotta ois tulossa ja mistä? Voivat kylillä juhlia tätä ilon päivää jos eivät vielä ole turhaa tuuletelleet😉
Eskoko se esiintyy taas siskon kännykällä siskona?
- Anonyymi00045
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ohi!
Ponystailisti ei menny ohi, vaa tippu monta oktaavia.
- Anonyymi00047
Anonyymi00044 kirjoitti:
Eskoko se esiintyy taas siskon kännykällä siskona?
Mee nukkuun pöhnä pois ja yritä uudelleen tjn
- Anonyymi00049
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kännissäkö gubelle avaudut vähän liiankin kiihtyneenä? -Ta To
En kirjoita kännissä!
- Anonyymi00052
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kyl siel vankilassakin olis helpompi elää,ku teidän trröjen naapurina,luulen noin!
- Anonyymi00005
Sukuruzlingin puolelle menee kastissaan.
- Anonyymi00006
Mitähä sienii oot syöny mä haluun samat visiot
- Anonyymi00010
Petsku etskusta yrittää olla feimi, aika 'hegkkää". Buli T
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Petsku etskusta yrittää olla feimi, aika 'hegkkää". Buli T
Hän ihailee äägioikeistoa ns
- Anonyymi00007
Dolly Lampaaltahan oot aina näyttänykki. Väärintäytetyltä semmoselta. -sivu
- Anonyymi00020
Tätäkö se ärrävikainen nelisilmä ihailee?
- Anonyymi00046
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tätäkö se ärrävikainen nelisilmä ihailee?
Ainaki näkyy syövän maalarinteippiä.
- Anonyymi00011
Ei voi kun ihailla, että jollain narsismi on superkultahyper tasoa
- Anonyymi00016
Niin on löllerö gubbe kehaisi että kikkikin nousi pystyyn. Ylempänä lukee
- Anonyymi00019
Mielisairaalassa kännykkätunti
- Anonyymi00024
Toivottavasti päädyt sinne pian kaulapussi. T
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Toivottavasti päädyt sinne pian kaulapussi. T
Juttelet omalle kaksoisleualles? Mervin turpavyön puolesta vaa kyselen.
- Anonyymi00036
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei kun nk juttelen tälle yksärille joka oli vissiin viimeksi eilen joku tuttus kun pääs on just niin pehmeä kuin se on. En ota viljelemiisi erisnimiin kantaa ties mitä taas sitten visioitte
- Anonyymi00054
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kenen Mervin?Ei kantsi laittaa teidän keksimiä asioita syyttömien niskoille,niinku esim sen 20v.kiusaamanne naisen! Hyväksykää ittenne sellaina kuin olette,ei ihmisen kannata syyttää ketään,jos esim.syntyy muunsukupuolisena! Kaikki ihmiset on saman arvoisia,eikö vaan!
- Anonyymi00021
Siis lisää Persuja sisäsiittoisesti, se on varmasti tavoitteena tupailloissa joissa pojat jo kuivaharjoittelevat keskenään ja liukkaria kuluu.
- Anonyymi00023
Sanoisin, että niitä on kummassakin laidassa: niin persujen kuin vihreiden puolue täynnä
Ja mitä politiikkaan yleisesti tulee, periaatteessa kaikki poliitikot on hulluja - Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sanoisin, että niitä on kummassakin laidassa: niin persujen kuin vihreiden puolue täynnä
Ja mitä politiikkaan yleisesti tulee, periaatteessa kaikki poliitikot on hullujaEn ole tähän ikään (en ole enää ihan nuori) koskaan äänestänyt mitään puoluetta. En usko yhteenkään poliitikkoon. Sanotaan vaikka näin, että olen äärimmäisen kyyninen poliitikon puheita kohtaan olipa paikallis tai isomman kentän poliitikko. Hillotolppa on heidän jokaisen päämäärä, ei mikään muu.
- Anonyymi00027
Toihan on itse asiassa niin, että nykynen lainsäädäntö ei kstsois tuota, insestiksi. Jos tuo olisi mahollista, mikään ns nykynen laki ei estäis lisääntymästä itsensä kanssa hulluu eikö
- Anonyymi00031
Kaste-Madotki onnessaan. Mitähän Kiti Kaksneuvoset itestään kloonais?
- Anonyymi00037
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kaste-Madotki onnessaan. Mitähän Kiti Kaksneuvoset itestään kloonais?
Jiäp nähtäväksi. Joskus se loonaus laillisrettaan uskon niin, ehkä 20-60v sisällä..... Siis ihmisten.
En keksi syytä miksi ne niin tekis, mutta niin vielä käy - Anonyymi00051
Anonyymi00037 kirjoitti:
Jiäp nähtäväksi. Joskus se loonaus laillisrettaan uskon niin, ehkä 20-60v sisällä..... Siis ihmisten.
En keksi syytä miksi ne niin tekis, mutta niin vielä käyNo sais ainaki itselleen sopivan elinsiirteen, jos joskus semmosta tarttis, mut sillohan jo joutuis tappaaki itte ittensä.
- Anonyymi00039
sähän näytät samalt akkas kaa
- Anonyymi00042
ois kyl sairast jos mul ois pysyvä pe nis yhtäkkii haha
- Anonyymi00043
Se on tätä nykyaikaa kun ei oo varmaa onko mitä sukupuolta ja vessaan menee transut ja bi:t ja hattiwatit ja histamiinit
- Anonyymi00056
Anonyymi00043 kirjoitti:
Se on tätä nykyaikaa kun ei oo varmaa onko mitä sukupuolta ja vessaan menee transut ja bi:t ja hattiwatit ja histamiinit
voisin kyl ottaa pysyvän pyssyn haha
- Anonyymi00053
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459