Vaikka hän onkin eronnut poliisin työstään, vaatii tietynlaista rohkeaa objektiivisuutta alkaa arvostella toisen NAISpoliisin törkeää, nuoren mopopojan hengen vaarantanutta kiilaamista! Ja erittäin oikeassa Ella Varis on siinä, että Tuusulassa pojan hengenvaarallisesti pysäyttänyt poliisi teki suurta tuhoa muutenkin hauraalle nuorison ja poliisin väliselle luottamukselle.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/298719a1-9abc-44c0-a01d-7a4e2c4dc99c
Muutin käsitystäni Ellasta!
9
<50
Vastaukset 9
Ella on hottis!💋💘👍
- Anonyymi00005UUSI
Täytyy sanoa että naispoliisitkaan eivät kaikki ole "samasta muotista valettuja".
Asia selviää jokaiselle pikkuhiljaa, kunhan Tuusulan kiilaustapausta käsittelevä oikeudenkäynti alkaa aikanaan...
- Anonyymi00002UUSI
Kulli kovana ellalle
- Anonyymi00004UUSI
Kaksi idioottiämmää poliisina ja kolmas idiootti aloittaja
- Anonyymi00006UUSI
tyypillinen turkulainen tympeä tyyppi taidat olla
- Anonyymi00007UUSI
No jaa, ehkä eilen Helsingissä poltettiin "rauhanpiippuja" mopopoikien ja poliisien kesken
- Anonyymi00008UUSI
Toivottavasti Ella löytää tumman maahanmuuttaja miehen ja tulee raskaaksi
- Anonyymi00009UUSI
hohhoijaa...mites sitä sanottiinkaan vielä joskus 2010-luvulla?
Ai niin: Hanki elämä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459