Kymmeniä vuosia herjauksia terveysansoja tahallaan altistamista kaikenmaailman paska saaveja paska saavin perään käviskö mitenkään että antaisi tulla kaikki kerralla ja sitten sais elää omaaelämää mitä vittua pitäis tehdä tai sanoa että näin tapahtuisi. Miksi pitää koko elämän pituisen piinaa pitää niskassa sairauksille ei mahda mitään varsinkin jos saatana se tahalleen aiheutetaan. Onko jollain vastaus tähän???
Tyhmät väkkyrä leuat pitäkää turpanne kiinni en selitä kenenkään yhtään mitään tietäjät kertokaa edes jokin selitys miksi pitää paskoa koko elämä olit töissä tai et jos kiltisti kuitenkin teet nii kuin ohjeistetaan ni pelkkää paskaa sataa silti?????
Käviskö kaikki kerralla
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001UUSI
Siis anteeksi mitä? Purat pahaa oloasi tänne, kun leikkausten ansiosta et pääse hoitsujen kanssa juttelemaan?
Nyt ei ole enaimmäistäkään ihmistä, jolle juttelet.
Käsitinkö nyt erittäin vaikea lukuisen avautumisesi oikein?- Anonyymi00003UUSI
Vittu jos et tiedä mistä kyse ni suksivittuu kyselemästä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013228Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721033- 40916
- 70825
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit69663- 88651
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi48628Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k29535- 44528
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.89521