Kirkkojärven kalakanta

Anonyymi-ap

Tietääkö kukaan mitä kalaa kirkkojärvestä voisi saada ruokapöytään?
Onkohan siellä karppia? Söin joskus venäjän matkalla ja maku jäi muhimaan hermostooni.

18

143

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kilohailia, turskaa ja tonnikalaa löytyy ihan siitä rannasta

• Anonyymi00004

Mene töihi

• Anonyymi00006

Onko oikeesti tonniklalaa? Mistä rannasta sitä saa?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mene töihi

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kalarannasta tietty, tai sitte siitä paikallisesta kalaliikkeistä mikä kylästä löytyy

• Anonyymi00002

Ei Kankaanpääs oo kirkkojärveä

• Anonyymi00005

Mene töihi

• Anonyymi00018
        UUSI

Ei virallisesti.

• Anonyymi00003

Selvitä asia itte äläkä täällä itke, ja mene sinä yhteiskunnanelätti töihi

• Anonyymi00007

Valasta saa ja jos ei saa niin valaita on tanssipaikalla

• Anonyymi00008

Mene töihi

• Anonyymi00011

Lahnaa ja silläkin on ja lahnaa löytyy tanssi-illan jälkeen sängystä makoilemasta ja sillit sitte aamulla peiton alta

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Lahnaa ja silläkin on ja lahnaa löytyy tanssi-illan jälkeen sängystä makoilemasta ja sillit sitte aamulla peiton alta

Sinä olet humoristi

• Anonyymi00012

Onhan sieltä tiikerihaikin nostettu syyskuussa -93. Muistaakseni punavalko rapala magnumilla...
      Leukaluut taitaa olla vieläkin esillä hapuan kalastajain museossa.

• Anonyymi00014

Kannattaa varoo sitä järvee,siellä asustelee Monni,SULEVI MONNI!..se kyttää uimarannalla pieniä pentuja..sitten kun nämä pennut menevät uimaan niin se SYÖ ne.

• Anonyymi00016

Mä oon kans nähnyt ton Monnin aivan läheltä ku tarttu vanhaltarannalta uistimeen ja ui uistin suussaan myötäseen muttaku näki mun ruman naaman ni pelästy ja päätti ottaa koiran mukanansa. No mä siinä rohkeana miehenä soitin kaverin apuun ja lähin uimaan perään. Noh kaveri sitte saapu tunturilla rantaan ja näki sulevin ja Monnin painimas betonin päällä. Ei muutaku hyppäs mukaan, siinä jutkakas monni karkas ja kaverin kans painittiin hetki ku tajuttiin että hemmetin monni vei uistimen, koiran, virvelin pakin ja Pokemon kortit. Sanoin kaverille että ei kiinnosta enää kaveruus tän jälkeen ku auttaminen meni persiilleen ja joku sai Pokemon kortit. Nyt niillä saiski hyvät rahat..

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mä oon kans nähnyt ton Monnin aivan läheltä ku tarttu vanhaltarannalta uistimeen ja ui uistin suussaan myötäseen muttaku näki mun ruman naaman ni pelästy ja päätti ottaa koiran mukanansa. No mä siinä rohkeana miehenä soitin kaverin apuun ja lähin uimaan perään. Noh kaveri sitte saapu tunturilla rantaan ja näki sulevin ja Monnin painimas betonin päällä. Ei muutaku hyppäs mukaan, siinä jutkakas monni karkas ja kaverin kans painittiin hetki ku tajuttiin että hemmetin monni vei uistimen, koiran, virvelin pakin ja Pokemon kortit. Sanoin kaverille että ei kiinnosta enää kaveruus tän jälkeen ku auttaminen meni persiilleen ja joku sai Pokemon kortit. Nyt niillä saiski hyvät rahat..

Ja sitte mä heräsin...

• Anonyymi00015

Valas nähty viime kuus

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      117
      1604
    2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      111
      1222
    3. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
      Haapajärvi
      10
      1186
    4. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      68
      1124
    5. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      56
      1006
    6. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      998
    7. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      131
      896
    8. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      402
      849
    9. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
      Ikävä
      73
      824
    10. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
      Kajaani
      64
      792
    Aihe