Tietääkö kukaan mitä kalaa kirkkojärvestä voisi saada ruokapöytään?
Onkohan siellä karppia? Söin joskus venäjän matkalla ja maku jäi muhimaan hermostooni.
Kirkkojärven kalakanta
18
143
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Kilohailia, turskaa ja tonnikalaa löytyy ihan siitä rannasta
- Anonyymi00004
Mene töihi
- Anonyymi00006
Onko oikeesti tonniklalaa? Mistä rannasta sitä saa?
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mene töihi
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kalarannasta tietty, tai sitte siitä paikallisesta kalaliikkeistä mikä kylästä löytyy
- Anonyymi00002
Ei Kankaanpääs oo kirkkojärveä
- Anonyymi00005
Mene töihi
- Anonyymi00018UUSI
Ei virallisesti.
- Anonyymi00003
Selvitä asia itte äläkä täällä itke, ja mene sinä yhteiskunnanelätti töihi
- Anonyymi00007
Valasta saa ja jos ei saa niin valaita on tanssipaikalla
- Anonyymi00008
Mene töihi
- Anonyymi00011
Lahnaa ja silläkin on ja lahnaa löytyy tanssi-illan jälkeen sängystä makoilemasta ja sillit sitte aamulla peiton alta
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Lahnaa ja silläkin on ja lahnaa löytyy tanssi-illan jälkeen sängystä makoilemasta ja sillit sitte aamulla peiton alta
Sinä olet humoristi
- Anonyymi00012
Onhan sieltä tiikerihaikin nostettu syyskuussa -93. Muistaakseni punavalko rapala magnumilla...
Leukaluut taitaa olla vieläkin esillä hapuan kalastajain museossa. - Anonyymi00014
Kannattaa varoo sitä järvee,siellä asustelee Monni,SULEVI MONNI!..se kyttää uimarannalla pieniä pentuja..sitten kun nämä pennut menevät uimaan niin se SYÖ ne.
- Anonyymi00016
Mä oon kans nähnyt ton Monnin aivan läheltä ku tarttu vanhaltarannalta uistimeen ja ui uistin suussaan myötäseen muttaku näki mun ruman naaman ni pelästy ja päätti ottaa koiran mukanansa. No mä siinä rohkeana miehenä soitin kaverin apuun ja lähin uimaan perään. Noh kaveri sitte saapu tunturilla rantaan ja näki sulevin ja Monnin painimas betonin päällä. Ei muutaku hyppäs mukaan, siinä jutkakas monni karkas ja kaverin kans painittiin hetki ku tajuttiin että hemmetin monni vei uistimen, koiran, virvelin pakin ja Pokemon kortit. Sanoin kaverille että ei kiinnosta enää kaveruus tän jälkeen ku auttaminen meni persiilleen ja joku sai Pokemon kortit. Nyt niillä saiski hyvät rahat..
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mä oon kans nähnyt ton Monnin aivan läheltä ku tarttu vanhaltarannalta uistimeen ja ui uistin suussaan myötäseen muttaku näki mun ruman naaman ni pelästy ja päätti ottaa koiran mukanansa. No mä siinä rohkeana miehenä soitin kaverin apuun ja lähin uimaan perään. Noh kaveri sitte saapu tunturilla rantaan ja näki sulevin ja Monnin painimas betonin päällä. Ei muutaku hyppäs mukaan, siinä jutkakas monni karkas ja kaverin kans painittiin hetki ku tajuttiin että hemmetin monni vei uistimen, koiran, virvelin pakin ja Pokemon kortit. Sanoin kaverille että ei kiinnosta enää kaveruus tän jälkeen ku auttaminen meni persiilleen ja joku sai Pokemon kortit. Nyt niillä saiski hyvät rahat..
Ja sitte mä heräsin...
- Anonyymi00015
Valas nähty viime kuus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171604
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111222- 101186
- 681124
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi561006Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k55998Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.131896Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a402849- 73824
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant64792