SUOMEN TALOUS NOUSUSSA

Anonyymi-ap

14

<50

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olen Perus SUOMALAINEN ja YLPEÄ siitä

Perus S!!!

• Anonyymi00002

Komppaan! PerusS!

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Komppaan! PerusS!

Perus S!!!! Suomen rehellisiä ykköspuolue.

• Anonyymi00004

PerusÄSSÄ laittaa Suomen kuntoon!

• Anonyymi00005

Joo epäkuntoon olette laittaneet muuhun ette tyhjäpäät kykene.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Joo epäkuntoon olette laittaneet muuhun ette tyhjäpäät kykene.

Ja kannatus nousee hyvähyvä

• Anonyymi00008

Suomen voi nostaa suosta vaan sota. Kaikki muu on tekohengitystä.

• Anonyymi00009

Minne se nousee kuopan reunalle ja putoaa taas kuoppaan.

• Anonyymi00010

Vasemmisto sanoo ULI ULI kun Perussuomalaiset nostaa hyvällä politiikalla Suomen talouden kuntoon ja PS kannatus nousee. Ottaa se varmasti koville kun kolme vuotta on odottanut romahdusta ja kurkku suorana huutanut somessa hallituksen kaatumista ja jakanut uuninpankkopösilön ym kommarien kirjoituksia.

• Anonyymi00011

Kiitos Riikka

• Anonyymi00012

Höpö höpö tehty talousennuste päin persettä ja työttömät lisääntyy joka päivä.

• Anonyymi00013

Talouden nousu on hyvä uutinen kaikille. En ymmärrä miksi sen pitäisi olla oppositiolle huono asia. Monet työssä käyvät ovat kuitenkin kuin tulisilla hiilillä, sillä talouden nousu, josta nyt kovasti hehkuttavat enimmäkseen ne, joita se ei mitenkään koske, tai sellaiset, jotka eivät siitä mitään tiedä ei poista sitä tosiasiaa, että monta yritystä on ajautunut konkurssiin, kiitos tämän hallituksen typerän politiikan. Monet työssäkäyvät, kuten esim oma poikani on jatkuvan lomautusuhan alla. Työllisyyteen ja työllistymiseen talouden nousu vaikuttaa kuitenkin viiveellä, joka voi olla vuodenkin mittainen, ja jonka aikana talous voi romahtaa alas.

• Anonyymi00014

Oppositio räkyttää aivan turhaan joka ikinen päivä vaikka on itse syypää että Suomen talous ajettiin rotkoa kohti vaan nykyinen tolkun hallitus on saanut positiivisen muutoksen aikaan.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Oppositio räkyttää aivan turhaan joka ikinen päivä vaikka on itse syypää että Suomen talous ajettiin rotkoa kohti vaan nykyinen tolkun hallitus on saanut positiivisen muutoksen aikaan.

Vaan kyllä pitää olla täys älykääpiö joka täällä hehkuttaa tämän Kaaos hallituksen tekemisiä kun Suomi an saatettu Euroopan pohjille niin tämä persupösilö kehuu että hyvä hallitus vaikka tosiasiassa Suomen historian huonoin ja Äärioikeistoporukka joka on syytänyt paskaa tämän maan kansalaisten silmille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      485
      973
    2. 57
      628
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      583
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      548
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      233
      530
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      73
      489
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      466
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      93
      451
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      440
    Aihe