Etkö pysty oikeasti muuttumaan?
Vastaukset 23
- Anonyymi00001UUSI
Kerrotko vielä millaiseksi mielestäsi pitäisi muuttua?
- Anonyymi00002UUSI
Tinakengillä ei rautaa Taota, vaik ois kuka Alasimena. -posticuppi
- Anonyymi00007UUSI
Et oo näköjään pöpivankkuriin päätynyt vieläkään. Noloa meille yhteiskuntana imho
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Et oo näköjään pöpivankkuriin päätynyt vieläkään. Noloa meille yhteiskuntana imho
Pitäisikö teidän molempien lähteä takaisin niihin watsappeihin ja feispuukkeihin jos ei ole ketään ikävä? Tämä palsta on niille, jotka kaipaavat jotain ihmistä. Täällä on nyt pelkkiä etuhampaita kokonainen armeija..
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Pitäisikö teidän molempien lähteä takaisin niihin watsappeihin ja feispuukkeihin jos ei ole ketään ikävä? Tämä palsta on niille, jotka kaipaavat jotain ihmistä. Täällä on nyt pelkkiä etuhampaita kokonainen armeija..
No lähe sinäkin ohjaamaan vaikka koululaisliikennettä siitä, niin voit jossain kertoa miten hommien kuuluu mennä
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣hauska
- Anonyymi00003UUSI
Eli pitäisi muuttua epärehellisemmäksi ja ottaa joku rooli käyttöön, eli selvästi alaspäin ihmisen kehityksessä.
- Anonyymi00004UUSI
Mongoloidiks varmaan.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mongoloidiks varmaan.
Ehkä tärkein ominaisuus olisi toisten myötäileminen.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ette itkeä vuoksein saa Argentiina
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tarkoitatko mielistelyä? sivusta
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tarkoitatko mielistelyä? sivusta
Niin, no sama asia.
- Anonyymi00005UUSI
en mä ihmisenä muutu ja toki mulla on nää sairaudet ne tekee mut tietynlaiseksi vaikeaksi persoonaksi jotenkin tavoittamattomissa etenkin ihmisille jotka eivät asu kanssani. muita asioita koitan tietysti muuttaa kuten hankkia nyt työn ja aloittaa siitä. muusta en tiedä eikä tarvitsekaan. sosiaaliset suhteet tunnen kuormittavana.
- Anonyymi00008UUSI
Oon liian keski-ikäinen nainen semmoisiin
- Anonyymi00010UUSI
minun on hyvä näin, en halua muuttua. Olen hyvä juuri näin, rahaa on hyvä olla enemmän ja asiaa työstetään. Miksi minun pitäisi muuttua? olen oma itseni, en tee pahaa muille, rakennan elämää rehellisesti, teen paljon töitä, olen hyvä tärkeille ihmisille ja muillekin. en kaikille.
- Anonyymi00011UUSI
mitä haluaisit minussa muuttaa? en halua semmoista elämää jossa jätön elämän elämättä ja autan muita saavuttamaan. haluan saavuttaa itse ja on palkon suunnitelmia ja intohimon kohteita.
- Anonyymi00013UUSI
Sinun vuoksesi en aio muuttua. Jonkun muun ehkä, jos pidän tarpeellisena.
- Anonyymi00014UUSI
En kommentoi yksittäistapausta
- Anonyymi00016UUSI
Mut ku Maria maksaa kuudesta. Kuulemma.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mut ku Maria maksaa kuudesta. Kuulemma.
Voin kuvitella pari sitruunaista naamaa jotka on juokseneet joskus into piukassa tämän kuulemma- uutisia kuuluttamassa. Ehkä "sinä" olit kännissä kokeile sitä
- Anonyymi00018UUSI
Kos oletus on, että pitäisi muuttua myötäilevämmäksi niin siinä kohtaa, kun pitäisi olle myötäiilevä heidän suhteensa, jotka yrittävät määritellä minulle mitä saisin heidän mielestään tehdä yms....Ei kiitos.
- Anonyymi00020UUSI
En. Teen susta pilaa. m-n
- Anonyymi00022UUSI
Syliin heti!! :) 🤦♂️
m-m
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053010Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71913- 42797
- 62730
- 88637
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit45503Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi40497Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80465Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82451Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k24446