https://www.youtube.com/live/QLRtQLWcnSA?si=DY352MNb_9YQ73I0
Gene otteli lauantaina itse oman liittonsa maailmanmestaruudesta. Haliburtonin vastustajan piti olla joku Stefan Zornio, mutta olikin Gene. Gene hävisi loukattuaan koipensa. Genellä kulmamiehenä Sebastian Sylvester ja "Deutschland!"-huudot raikasi!
ZORNION TILALLA OLIKIN GENE!
10
53
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Gene teki historiaa. Kukaan muu ei ole otellut oman liittonsa maailmanmestaruudesta
- Anonyymi00002
Jenkki paskianen löi törkeästi avokämmenellä ja teloi Genen nilkan
On tuo melkoinen temppu yli 50 vuotiaana lyhyellä varoitusajalla MM matsiin ja kaveri voittaa koiruudella - Anonyymi00003
Uusinta pystyyn ennen kuin Haliburton etenee Kabayelia vastaan
- Anonyymi00004
Nyt tärkeintä on ensin kuntouttaa jalka, ja sitten Pukall-Sylvester tiimi alkaa hioa taktiikkaa uusintaa varten
- Anonyymi00005
Nyt kannattaa ottaa massaan pekonilla ja jäätelöllä
- Anonyymi00006
Haliburton sanoi ettei hän halua voittaa tällä tavalla, ja tarjosi Genelle uusintaottelua jenkeissä.
Pukall valloittaa Amerikan! - Anonyymi00007
Veikkaan että kuntoutus etenee niin, että jalkaa lepuutetaan ja otetaan vähän olutta ja särkylääkettä. Sitten jossain kohtaa voi jatkaa normaalisti elämää ja liiton pyörittämistä. Varsinaisiin treeneihin Gene ei ole osallistunut vuoden 2016 jälkeen. Eikä osallistu.
- Anonyymi00008
Palautumisjuoma a la Gene Pukall:
- 1 x kori Weihenstephaneria
- Kaikki rauhoittavat ja kipulääkkeet mitä kaapista löytyy - Anonyymi00009
"Tie huipulle on kivikova. Minä olen sen jo kulkenut."
-Gene uransa toisen tyrmäysvoiton jälkeen, joka tuli Alfred Pollakista (0-3) - Anonyymi00010
"Monihan meistä nyrkkeilijöistä ei ikinä saavuta mitään. Sitten on meitä, niinkuin Mike Tyson ja minä, kenellä on monia mm-vöitä" -Gene vuonna 2012
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459