Olen löytänyt ihmisen, jonka kanssa haluan jakaa elämäni, jos vain hän on samaa mieltä ja siihen valmis jossain vaiheessa.
Pidän sinua hienona ihmisenä, jossa on myös kulmikkuutta ja mahdollisesti haavoja kuten monissa meistä, mutta en halua kanssasi mitään romanttisessa mielessä. En pidä sinua yhtään rumana ulkonäöllisesti, jos sitä olet ajatellut, niin kuin olen ymmärtänyt kirjoituksistasi. Lisäksi suuremmassa kuvassa meidät on kaikki luotu kauniiksi ja komeiksi, jos multa kysytään.
Osa minusta on ärsytyksen lisäksi otettu siitä, että näin pitkän ajan jälkeen kirjoitustesi perusteella tunnet minua kohtaan vielä niin voimakkaasti. Voin tietenkin halutessasi keskustella suoraan ja avoimesti asioista sekä valinnoistani, jos otat yhteyttä.
Ma****** (n)
17
179
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Okei, mitä tunnet minua kohtaan? Joo ei mitään romantiikkaa, Hyih.
- Anonyymi00003
Miten olisit valmis elämää jakamaan?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miten olisit valmis elämää jakamaan?
Haaveissa ehkä yhteinen koti, sormukset nimettömiin.
- Anonyymi00002
Viikonloppunako "löysit"?
- Anonyymi00005
Yllättävän nopeasti tähänkin tuli " oikeilta" vastsuksia.
- Anonyymi00007
Niinpä. Että just kaikki tuonnimiset ovat yhtä aikaa paikalla.
- Anonyymi00006
Tuletko vaimokseni?💐❤️
- Anonyymi00011
KYLLÄ, koska haetaan sormukset🥰
- Anonyymi00012
Tuo voi olla vähän vaikeata toteuttaa, kun olen mies. -ap
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
OHI
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
En usko sinua, kirjoitat kuin nainen
- Anonyymi00008
Tuo otsikko sopis jotenkin. Tiedoksi että mä on täällä testaillut, mikä tämän homman nimi on? Ei mullakaan ole romanttisia tunteita sinua kohtaan ikinä ollut, mutta voisitko olla ystävällinen ja ottaa minuun yhteyttä, että asia saatais käsiteltyä, koska tilanne on se, että se pitää käsitellä pois. Kiitoksia.
- Anonyymi00009
Ja kun kummallakaan ei tunteita ole, niin sehän on ihan hemppoa sinun ottaa yhteyttä! Ystävällisesti…..
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja kun kummallakaan ei tunteita ole, niin sehän on ihan hemppoa sinun ottaa yhteyttä! Ystävällisesti…..
Niin. Yritä edes 🙄
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin. Yritä edes 🙄
Mies yleensä on se joka yhteyttä ottaa ja varsinkin meidän tapauksessa hän on velvollinen ottamaan yhteyttä, koska on toiminut näin
- Anonyymi00017
Mikset uskalla kirjoittaa Marianne?
Miksi olet sitten tällä palstalla ja voitko kertoa edes pintapuolisesti mikä sinulla on sitten syynä ettet halua häntä, muttet voi sitä suoraan kertoa? En ole tuo Marianne. En ala edes samalla kirjaimella, mutta sun syysi voisi saada hoksaamaan mikä on oman kaivattuni syy sille miksi hän ei pohjimmiltaan heittäydy täudelliseen rakkauden huumaan. - Anonyymi00018
Juu kaveripohjalta oon valmis. Sek si tön sopii, en piittaa siitä. Onks sul joku l**kitys ettei s*iso, se aiheuttaa siis halujen menetyksen? Mut kylhän tosi miehel pitäis värähtää naisen kuin naisen lähellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5881238- 80917
Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.274694- 56656
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä189653Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o161632Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta132621Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88600Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht203546Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20496