Se alkaa olla vissiin aika lähellä, että nähdään. Ajatukset on sinussa kokoajan. Olo on levoton. Kyllä ne petipuuhatkin käy heti, kun nähdään. Tuttujahan me ollaan jo. Ja nyt tulee vielä lisää perhosia vatsaan.
Rakkaalle J-miehelle.
m+m
Miehelle menee
10
205
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
"Mariannen Muottiviikot,," -rusinointia ootellessa
- Anonyymi00002
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00003
Se J mies-mies pitäisi siirtää syrjään täältä, ettei pilaisi oikean J-miehen mainetta 😁
- Anonyymi00009
Kyllä.
- Anonyymi00004
en halua itte hänen miehen kanssa s harrastaa kun vasta kun hän on niin nälkänen että tavallaan jo kituu ja inhoaa minua :) jos pöötämme alkaa seurustelemaan pidän n.3-6kk jalat kiinni
- Anonyymi00007
Ai. Sidot niiku haggiksen. Mut mihin ne jalka ees mahtuis?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ai. Sidot niiku haggiksen. Mut mihin ne jalka ees mahtuis?
minä pidän jalat ummessa. en halua ylilyöntejä olen jo vanha nähnyt ja kokenut nainen. kaipaan miehen kosketusta ja hyväilyä joka puolelle mutta alakertaani ei ole heti menemistä. haluan olla oikeasti vakavissani kun sen tapahtuu. sillain että tiedän että hän ei jätä minua tapahtuneen jälkeen vain on jo pööttänyt rakastaa minua ennen sitä
- Anonyymi00005
olen tosissani. vaikka tunnetaan niin silti. en jaksa enää tuli niin paha olo siitä kaikesta. sekosin siitä kaikesta. toki voi muunlaista hellittyä olla haleja jne
- Anonyymi00010
Mistä kaikesta tuli paha olo?
- Anonyymi00006
Tuu!! :) 🤷🏼♂️
m-m
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191480
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491454Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta201985Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.331905Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä235857- 58743
Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht233707Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175681Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88630Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21611