Pelailusta

Anonyymi-ap

Oletko sortunut ihmesuhdepeleihin kaivattusi kohdalla?

75

285

Vastaukset 75

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En.Pelaan häiriöisten kanssa viiminen pari uunista ulos.

• Anonyymi00002
      UUSI

Pakko myöntää tässä kohtaa, että olen. Miettikää mun asemaa, sit voitte paremmin ymmärtää miksi toimin näin. Anteeksi, en halusisi olla tämmöinen tai kiusata tai satuttaa ketään, mutta asit on ollu vaikeita 😔

• Anonyymi00004
        UUSI

Mikä sun asema on?

• Anonyymi00005
        UUSI

Siinä on saattanut mennä jotain hyvin arvokasta rikki!

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Siinä on saattanut mennä jotain hyvin arvokasta rikki!

Voi olla😔💔

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Voi olla😔💔

vastaisitko, että mikä on sun asema?

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No koen olevani vähän säälittävässä asemassa, koska oon aika yksin tän asian kanssa. Ja sit muitten helpompi pelata mua vastaan, koska miih

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

No koen olevani vähän säälittävässä asemassa, koska oon aika yksin tän asian kanssa. Ja sit muitten helpompi pelata mua vastaan, koska miih

Minkä asian kanssa?

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Minkä asian kanssa?

Toi saletisti maalittaa

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Olet vahva!Yksikään ei kävele ylitsesi.Etkö muka saa voimaa siitä miten taistelet yksin laumaa vastaan?Minä ainakin voimistun siitä.

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Toi saletisti maalittaa

No en maalia. Kiinnostaa, mitä tapahtunut ja osuuko omaan tilanteeseen.

• Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mikä sun asema on?

Varmaan olla naisia idioo.. ihmisille esittävä hovinarri. T naiselta raskaalle tenttaajalle

• Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mitä sinä tärähtäneen oloinen emojin kuulustelija haluaisit tuon keken vastaavan sulle? Jotain hermeettisen patologista sinussa on

• Anonyymi00072
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Toi saletisti maalittaa

Mitä maalitusta siinä siis on, että päästään pipi äijä vetää netissä tälläisiä sydäntä särkeviä rooleja? Avaa vähän. Ta To

• Anonyymi00073
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Niin,olet netissä anonyymien päällä pelaava katkera hupiukko vailla muuta elämää.

• Anonyymi00003
      UUSI

En osaa enkä halua pelailla. Olen sen verran naiivi ja haluankin olla.

• Anonyymi00006
      UUSI

En. Olen antipelaaja. Jos huomaan olevani keskellä jonkinlaista ihmissuhdepeliä mihin mut on vasten tahtoani pistetty niin alan antipelaamaan. Paljastan kaikki kortit, asiat, tilanteet, sanomiset, tunnelmat ja suunnitelmat vaikka mut kivitettäisiin rehellisyyteni ja avoimuuteni vuoksi. Tällaisessäkin olen inhorealisti. Olen lahjomaton ja järkkymätön. Pitäis toisenkin pystyä pelaamaan samassa joukkueessa tiiminä.

• Anonyymi00009
        UUSI

Sama. Mutta mulle jää itellekin vastaavanlaisesta käytöksestä että pelaan myös, jos keskellä peliä oon. Vaikka totuuden lyön tiskiin niih

• Anonyymi00013
        UUSI

Mä en vaan osallistu!
        Muiden pelejä en ole vierestä seurannut ulkopuolisena.

• Anonyymi00016
        UUSI

Miten tuollainen paljastaminen onnistuu ja asioiden saaminen selville yleensäkin?

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sama. Mutta mulle jää itellekin vastaavanlaisesta käytöksestä että pelaan myös, jos keskellä peliä oon. Vaikka totuuden lyön tiskiin niih

Must se ei ole pelaamista ellei sitten pelaa vain omaan pussiin siinä. Jos on täysin rehellinen joka suuntaan niin mikään pelaaminen ei onnistu eikä ketään voi käyttää hyväksi. Vaadin ehdotonta rehellisyyttä ja avoimuutta koska arvostan itseäni ja kohtelen muita hyvin.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Miten tuollainen paljastaminen onnistuu ja asioiden saaminen selville yleensäkin?

Pienet on piirit niin helppoa on.

• Anonyymi00011
      UUSI

Jokainen herja,jokainen provo kertoo Tn kärsivän.
      Jos minä olisin saanut sen ihmisen elämääni olisi pelit jo loppuneet,katsos siitä sen aidin rakkauden tietää.

• Anonyymi00012
        UUSI

Jos se ihminen mies olisi sinua rakastanut hän olisi muuttanut jo aikaa sitten sinun kanssa yhteen ilman mitään säätöä.
        Että mää nautin.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Jos se ihminen mies olisi sinua rakastanut hän olisi muuttanut jo aikaa sitten sinun kanssa yhteen ilman mitään säätöä.
        Että mää nautin.

Ei se haluakkaan sitä miestä,se vaan yrittää käyttää hyväksi,että hänen avioliitto kariutuisi!on siittä muiden kaa puhuttu,on se niin paljon erilainen,kantsii hakea heitä omanlaisias ihmisiä,koska heitä on ja näinhän sen pitäisi mennä,se olisi oikein

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Ei se haluakkaan sitä miestä,se vaan yrittää käyttää hyväksi,että hänen avioliitto kariutuisi!on siittä muiden kaa puhuttu,on se niin paljon erilainen,kantsii hakea heitä omanlaisias ihmisiä,koska heitä on ja näinhän sen pitäisi mennä,se olisi oikein

Ei sillä miehellä ole perhettä kenen vuoksi minä jouduin tuleen.

• Anonyymi00015
      UUSI

Ei kukaan normaali pelaa mitään ihmissuhdepelejä.

• Anonyymi00025
        UUSI

Lähes kaikki naiset pelaa.

• Anonyymi00027
        UUSI

Onko trauman aiheuttajan kanssa väärin pelata.Kyllä olet oikeassa silloin ei enään olla terveitä ja sehän on normaalia.

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Lähes kaikki naiset pelaa.

Ei pelaa, älä yleistä.

• Anonyymi00017
      UUSI

En pelaa ikinä mitään. En rahapelejä, lautapelejä, urheilu- tai korttipelejä. Minulta puuttuu täysin kiinnostus pelailuun tai minkäänlaiseen kilpailuun. Luovutan heti voiton ja mitalin sitä enemmän toivovalle. Liikuntalajit joita harrastan ovat yksilölajeja. Olen se joka lähtee etenemään umpihankeen ilman latuja. Se, joka halaa tai ottaa kädestä kiinni, jos tykkää. Ilman taka-ajatusta tai suunnitelmaa. Joka pysyy eroissa ihmissuhdepeleistä tai -draamoista. Poistuu, jos ihmisestä tai huomiosta aletaan kilpailla tai odotetaan jotain peliä. Tiedän, että olen naiivi, mutta en jaksa enää esittää muuta kuin olen. Sama se, jos pidetään outona.
      Naiselta

• Anonyymi00019
      UUSI

En kai. Itse ainakin ahdistun kaikenlaisista kilpailuasetelmista.

• Anonyymi00021
      UUSI

Mä en ymmärrä lievästi autistisena ja epäsodiaslisens
      Henkiönä edes sitä mitö ihmisuhde pelaaminen käytännössä tarkoitaa mut luulempa joutuneeni johonkin sellaiseen mukaan vastentenrahtousesti

A-nainen

• Anonyymi00024
        UUSI

Kaikki nämäkin asiat ovat kopioimiasi asioita jotka kuuluvat peliisi.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Kaikki nämäkin asiat ovat kopioimiasi asioita jotka kuuluvat peliisi.

Häh mikä vitun peli .?
        Oot kuvitellu jotai
        Etäkä keskustellut asiasta taas.
        Ehkä sunnexä pelis pelejä mutta minä en niistä
        Mitään tajua mies
        Olet ihan luonut jonku pelikuvion
        Ihan omassa mielesdäsi josta minä en mitään tiedä .
        Ihan turha syytää muita
        Kun olet ainoa joka pelaa ihmisillä mies.
        Sori

• Anonyymi00035
        UUSI

Itte sä A nainen pelaat,se voi loppua teillä pelaajilla lyhyeen,ku totuudet tulee ilmi!

• Anonyymi00026
      UUSI

Ei, minä olen se joka odottaa. Olen kai jollain odotuslistalla. Joskus haluan esittää muuta, kiirehtiä muka johonkin tai myöhästyä mutta huomaan vain olevani siinä, jopa etuajassa.

• Anonyymi00028
      UUSI

Kyllä, sillä liika totuus pilaa aina kaiken. Ja jos se tarkoittaa, ettei hän olisi kokonaan minun, niin mitä sitten. Olisin se, jonka luokse hän voisi aina palata ilman pelkoa syytöksistä tai kyseenalaistamisesta. Joten en yrittänyt voittaa häntä kokonaan itselleni ja tyydyin pelaamaan kaunista peliä. Mutta minussa oli aina osa, joka toivoi enemmän, ja se osa oli kovin hölmö.

• Anonyymi00030
        UUSI

Sinä olet sairas kiusaaja,haaveilet saavasi kaiken,jonka toiset on hankkineet omilla tuloilla,kannattaa lopettaa tollanen homna,ei se onnista,kun on perhettä ja sukulaisia,he menee aina edellä!

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Sinä olet sairas kiusaaja,haaveilet saavasi kaiken,jonka toiset on hankkineet omilla tuloilla,kannattaa lopettaa tollanen homna,ei se onnista,kun on perhettä ja sukulaisia,he menee aina edellä!

On oikeestaan inhottavaa,ku aina seurataan ja ollaan muka,kyllä stalkkerit ja vainoajat huomataan,etkö ole saanut jo tietoo,että se on rikollista tai sit et ymmärrä,kuinka inhottavaa se on!

• Anonyymi00029
      UUSI

Hänen kanssaan, ensihetkestä alkaen, peli oli ohi ja elämä alkoi.

• Anonyymi00037
        UUSI

Se mies on avioliitossa ja olette pettäjiä ja aviorikoksen tekijöitä!Sinäkin uskovainen ihminen,vai oletko?

• Anonyymi00039
        UUSI

Eikö sua hävetä,kun tiedät,että miehellä on aviovaimo ja asuvat yhzessä,pitääpä ottaa mieheni kanssa puheeksi tuo erihomna,en suvaitse tollasta toimintaa! Tähän meidän yhteiseen kotiin sulla ei ole mitään asiaa,vaikka olet täällä kulkenut kuin omassa asunnossasi,ilman lupaa,vaadin siitäkin korvauksia!

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Eikö sua hävetä,kun tiedät,että miehellä on aviovaimo ja asuvat yhzessä,pitääpä ottaa mieheni kanssa puheeksi tuo erihomna,en suvaitse tollasta toimintaa! Tähän meidän yhteiseen kotiin sulla ei ole mitään asiaa,vaikka olet täällä kulkenut kuin omassa asunnossasi,ilman lupaa,vaadin siitäkin korvauksia!

Ja vielä vienyt meidän omaisuutta,vaikka kuinka paljon,en löytänyt edes päiväpeitettä!

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Se mies on avioliitossa ja olette pettäjiä ja aviorikoksen tekijöitä!Sinäkin uskovainen ihminen,vai oletko?

Elämä on hallitsematonta, korkeammissa käsissä.

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Elämä on hallitsematonta, korkeammissa käsissä.

Taitaa olla varkaiden ja pettäjien käsissä.

• Anonyymi00033
      UUSI

Joka kerta, kun törmäämme aloitan mielessäni uuden pelin. Aina samalta tasolta, en koskaan etene. Aivojeni jokin poimu väittää sitä hyväksi ideaksi. Lähentelee hulluutta toistaa samaa asiaa yhä uudelleen ja uudelleen, mutta odottaa erilaista tulosta. Kuin mikäkin toivoton pelihahmo.

• Anonyymi00036
      UUSI

Keneenkään tunteilevaan ei voi luottaa sillä tunteellinen on sokea, hullu maanikko. Tunteellinen ei ajattele joten ei voi suorittaa mitään tehokasta pelitoimintaa , paitsi aggressiossa. Tunteellinen ihminen on aistillisesti pois päältä. Vain tunteiden puuttuessa voi ymmärtää, yhdistyä. Mystinen on tunteiden poissaolon ekstaasia. Taivaassa ei ole tunteita, ne ovat egon pelinappuloita.

• Anonyymi00038
      UUSI

Jos pelasimmekin niin selittämättömiä vikoja oli paljon, peli kaatui useaan otteeseen. Eikä tukilinjaa missään.

• Anonyymi00042
      UUSI

Loppupeleissä meistä ei ollut mihinkään. Siirtomme loppuivat.

• Anonyymi00062
        UUSI

loppuu han ne siirrot, jos toinen kieltäytyy osallistumatta peliin.

• Anonyymi00044
      UUSI

On hölmöläisen hommaa yrittää tavoittaa toisen sydämen salat, kunhan tekisi rauhan sen kanssa mitä löytää sisältään.

• Anonyymi00046
      UUSI

Vinon sydämen tavoittamiseen on otettava kovin outo kulma. Kiero pelimme, ja hänen hyvä pelisilmänsä, täyttää tehtävän.

• Anonyymi00048
        UUSI

Hyppää jo roskiksiin tai kipase saynan taa,sen verran kieroon kasvanu olet gubberssoni,häivy meidän elämästä!

• Anonyymi00049
      UUSI

Se Forest Gumppi on ainakin pelissä.Sekö se operoi nettiä?

• Anonyymi00050
      UUSI

En ole. Mutta eksä mies tykkää kyllä pelata

• Anonyymi00051
      UUSI

Pidin häntä jostain syystä kovinkin suuressa arvossa. Rakastettavuus osuu harvoin yhteen rakastamisen harvinaisen hetken kanssa. Yhdistin pisteet ja se ei ollut sitä mitä ajattelin. Pelasin yli varojensa. Löydän kyllä maailmasta kaiken tarvitsemani vaikka se sitten olisi muuta kuin rakkaus.

• Anonyymi00052
      UUSI

Sepä se, miten upeaa peliä me kaikki kolme tässä pelaammekaan...kuka on demoni... Kuka huijaa taidokkaimmin...Kenessä eniten totta... älykkäin...vahvin....Kuka rakastaa eniten...Olemmeko me kolme suurine egoinemme taistelemassa tässä herruudesta vai rakkaudesta, vai ovatko nämä asiat sekoittuneet toisiinsa erottamattomasti....

• Anonyymi00055
        UUSI

En pidä jakorasioista ketkä ottaa siihen mukaan viattomilla peluun et kostuu paikat.Pidän erittäin paljon Viiltäjä Jackistä.Minä en tee niin kuten hän teki mutta olisin silloin muinoin voinut tehdä tai ystävystyä hänen laisensa kanssa.
        Minä en vihaa rehellistä huoraa.

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

En pidä jakorasioista ketkä ottaa siihen mukaan viattomilla peluun et kostuu paikat.Pidän erittäin paljon Viiltäjä Jackistä.Minä en tee niin kuten hän teki mutta olisin silloin muinoin voinut tehdä tai ystävystyä hänen laisensa kanssa.
        Minä en vihaa rehellistä huoraa.

*Olen erittäin yllättynyt että näyttävän näköinen nainen voi olla niin huonolla itsetunnolla viritetty ollut ennen kun kohtasi minut,toisen naisen.

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00056 kirjoitti:

*Olen erittäin yllättynyt että näyttävän näköinen nainen voi olla niin huonolla itsetunnolla viritetty ollut ennen kun kohtasi minut,toisen naisen.

lisään.Mies jota haviteltiin molemmat,minä sinkku ja hän naimisissa toisen kanssa on kauniiden,älykkäiden naisten ympäröimänä ja minä arvostin tätäkin ominaisuutta miehessä.
        Miten kävi?
        Tämä kilpaile hutsu keksi kaikkea potaskaa ja manipuloi kaikkia ihmisiä niin että minusta tehtiin mustasukkainen vihasta kilpasisareeni kuka oli tullut minun kotiin luvatta.Oikea syy oli tuo luvaton tunkeutuminen minun elämän intiimiin tilaan.
        Minä en voi olla mustasukkainen koska mies jota haviteltiin oli jo nuorien,kaunottarien suosiossa.
        Että silleen.

• Anonyymi00064
        UUSI

kaksi pelaa, yksi ei koskaan.

• Anonyymi00078
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

lisään.Mies jota haviteltiin molemmat,minä sinkku ja hän naimisissa toisen kanssa on kauniiden,älykkäiden naisten ympäröimänä ja minä arvostin tätäkin ominaisuutta miehessä.
        Miten kävi?
        Tämä kilpaile hutsu keksi kaikkea potaskaa ja manipuloi kaikkia ihmisiä niin että minusta tehtiin mustasukkainen vihasta kilpasisareeni kuka oli tullut minun kotiin luvatta.Oikea syy oli tuo luvaton tunkeutuminen minun elämän intiimiin tilaan.
        Minä en voi olla mustasukkainen koska mies jota haviteltiin oli jo nuorien,kaunottarien suosiossa.
        Että silleen.

Eli et saanut sukseeestasi liirumlaarumia kirjoitteleva äijä kaunottarilta tai keltään edes lämmintä kättä mitä pidellä

• Anonyymi00059
      UUSI

Ihminen, josta välittää, nyt on viimeinen, jonka kanssa pelata jotain "ihmesuhdepelejä".

En koskaan elämässäni ole tosin pelannut mitään ihmissuhdepelejä, koska en ole vilpillinen nainen.

• Anonyymi00060
      UUSI

Minä haluan vain olla naisen kanssa kiltisti. Olla semmoinen herkkä ja rakastettava halimussu. En halua lisätä draamaa yhtään. Elämä on usein muutenkin vaikeaa. Mutta en tiedä saanko koskaan olla sen naisen kanssa siksi kun niin arka olen.

• Anonyymi00063
        UUSI

Ei tuosta kulue mitään tule, kun kirjoittelet vain palstalla arkuudestasi vuodesta toiseen. Se ei vie sinua yhtään lähemmäs häntä.

• Anonyymi00061
      UUSI

Aloittaja on. Normaali yhteydet ovat muualla kuin täällä. Hejdå.

• Anonyymi00065
      UUSI

toki olen pelannut likaistakin ummetti vuosia kuuntelin näätiä ja seurasin sivusta niitä liikkeitä en todellakaan maininnut sanaakaan eksälleni puhuin vaan ummet ja lammet pskaa koska on hyvä ihmisten muistaa että kertomatta jättäminenkin on yhtä paha yhtä suuri kusetus siksi mua ei oikeastaan vttuakaan kiinnostanut ne leikit

• Anonyymi00067
        UUSI

Silloin ei auta valittaa jos kostetaan.

• Anonyymi00076
        UUSI
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Silloin ei auta valittaa jos kostetaan.

Onko sulla kaikki ihan kunnossa? Negative, bro.. T naiselta sivusta

• Anonyymi00077
        UUSI

Juu no kerro näille sateentekijöille gubbe tästä eksästä, kai siitäkin saa tuseerattua anuksesta jonkun tarinan 🥱 T naiselta

• Anonyymi00068
      UUSI

mulle se ois ihan sama vaikka oisin lopulta kummiskin yksin myrkyttänyt koko naapuruston koska sen mä osaan on aina kaikista kieromielisin en jaksa moniakaan kattella enkä kadehdi enkä pidä minään usein mietin ihmisistä ensimmäisenä negatiivisesti ja sitten se käsitys muuttuu jos muuttuu olihan mulla eksänkin kanssa sama mähän pidin sitä kierona pelaajana lähin mukaan tyhmän olosena koska halusin nähä mikä se äijä on ja viedä mennessäni hänen sielun. tiiän et onnistuin siin.

• Anonyymi00069
      UUSI

hän ei ois kenenkään muun kanssa alkanu siinä lapsia saamaan ja muuta oon erittäin laskelmoiva ja vttumainen nainen

• Anonyymi00074
        UUSI

Just just naisia pässeille esittävä n parinkymmenen vuoden kosto projekti miten mahtava idea mua ha ha. T naiselta

• Anonyymi00075
        UUSI
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Just just naisia pässeille esittävä n parinkymmenen vuoden kosto projekti miten mahtava idea mua ha ha. T naiselta

Ja anteeksi karkea kieli ei ku ja vtut ansaittua on

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      703
      3133
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      1003
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      42
      879
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      805
    5. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      637
    6. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      43
      593
    7. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      55
      592
    8. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      507
    9. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      44
      498
    10. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      83
      490
    Aihe