Meillä on platooninen suhde :)
Tee
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
arvasin näki teidän NAAMOISTA
- Anonyymi00002
fasessako...................................
tee - Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
fasessako...................................
teenii salapusuttelut rakkaan kanssa kulman takana taishan se puhuukki mulle jotain et pussailee pihas mun edessä viel sua xD
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
nii salapusuttelut rakkaan kanssa kulman takana taishan se puhuukki mulle jotain et pussailee pihas mun edessä viel sua xD
vähän raskasta oon liian leija teidän leikkeihin
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
etenkin kun ämmä näyttää vanhalle
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
No sekin, jos ed kommentin kaltaisia näkyjä alkaa näkemään niin tilanne alkaa olla kriittinen. Sivusta hohhoijaa
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
etenkin kun ämmä näyttää vanhalle
No sittenhän sinä Pojan puolikas oot voiton puolella tjn. Sivusta tuli typo Varmaan
- Anonyymi00003
Määrittele teidän platoninen!
- Anonyymi00004
Olosuhteista johtuen vielä kaukosuhde....................olen ihastunut häneen, haluan kyllä enemmän, jos vain reunaehdot täyttyy minun puolelta.
Tee - Anonyymi00011
Siivun siivua ei ole jäbä saanut, hän joka on ns kaikki kirjaimet. Oli ilo olla avuksi
- Anonyymi00019
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olosuhteista johtuen vielä kaukosuhde....................olen ihastunut häneen, haluan kyllä enemmän, jos vain reunaehdot täyttyy minun puolelta.
TeeEnnustan ettö tulet pettymään kun tajuat
Sanaselytyssepon temput jolla ei ole aikomistakaan tavata ketään naista netistä 😂
Sivusta
- Anonyymi00005
Platoninen viittaa avaruuden kalakseihin.
- Anonyymi00006
Isäni hallitsee kaikkia galakseja.
Tee - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Isäni hallitsee kaikkia galakseja.
TeeKerro gubbe isäpaapasta lisää näille talitinteillle
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kerro gubbe isäpaapasta lisää näille talitinteillle
Minäkin voisin kertoa oli hieno mies. Kerran oli varma että minun luuri on kuuntelussa kysyi mitä net persaukista ihmistä kiusaavat vetäköhön kätehen stna
- Anonyymi00021
"Free Gaza" ja PLA-Toninen. Kampanja "Free Gizza" sitä seuraavaksi.
- Anonyymi00015
Tee niinku teemu
- Anonyymi00016
ei minulta
T sivusta
- Anonyymi00017
Meillä on platoninen wattusuhde kai..
- Anonyymi00020
Hyh
- Anonyymi00018
Ei onnistu. En jaa sinua kenenkään kanssa.
- Anonyymi00022
Tämä menee M-naiselle Espanjaan .
aloittaja Tee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1421660- 1541134
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70980Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi345977- 68753
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56743- 69701
- 38654
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7621Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33591