Tunnetko olevasi rakastettu?
Vastaukset 32
- Anonyymi00001UUSI
En. En yhtään. Ei se haittaa kun voi itse rakastaa terveellä tavalla itseään.
- Anonyymi00002UUSI
Todellakin tunnen ja en oikeaiden tyyppien puolelta ja se tuntuu koska en antanut.
- Anonyymi00003UUSI
En tunne. En ainakaan hänen taholtaan. Luulin, että oli molemminpuolista, mutta ei ollutkaan.
- Anonyymi00006UUSI
Miten selvisi?
- Anonyymi00005UUSI
en ole en
- Anonyymi00007UUSI
Erikoinen tapa olisi ollut osoittaa rakkautta 🙄
- Anonyymi00008UUSI
En tunne. Hän (mies) ei ainakaan minua rakasta.
- Anonyymi00009UUSI
Rakastanpas!
- Anonyymi00010UUSI
En tunne.
- Anonyymi00016UUSI
Ihmekkös tuo!
- Anonyymi00011UUSI
Kuin rantaruottalainen Suomi tekee kohta maalin den glider in
- Anonyymi00012UUSI
Näköjään näin on päässyt käymään.
- Anonyymi00013UUSI
Ihanaa jos tunnet sen
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ihanaa jos tunnet sen
Niii, sanoppa muuta! Se on se suora 2 henkilön välinen puhe ja viesti yhteys mikä nämäkin tunteet tekee helpoksi sanoittaa silleesti sopivaan sävyyn ja minullekin ymmärrettävään muotoon. Ei turhan hankalaa lie muillekkaan😉
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niii, sanoppa muuta! Se on se suora 2 henkilön välinen puhe ja viesti yhteys mikä nämäkin tunteet tekee helpoksi sanoittaa silleesti sopivaan sävyyn ja minullekin ymmärrettävään muotoon. Ei turhan hankalaa lie muillekkaan😉
Onneksi olkoon, että olet päästänyt ihmisen lähellesi.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
aistin pientä vttuilua vai olenko väärässä?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Onneksi olkoon, että olet päästänyt ihmisen lähellesi.
Tänks! Noo, siinä vieressäni nyt sattui sopivasti olemaan ihmisen kokoinen tyhjä paikka ja tilausta oli hyvälle seuralle. Jos vielä joku siihen omasta halustaan siinä viihtyy ja tykkää olla, niin mitäpä suotta alan esteleen. Kivaahan se vain on että tykätään.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
aistin pientä vttuilua vai olenko väärässä?
Vastuu jää lukijalle, vai kuis se olikaan...
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Vastuu jää lukijalle, vai kuis se olikaan...
Eli itse teit kaikkesi, että puheyhteys olisi syntynyt ja etenkin olit vastaanottavainen puheyhteyteen?
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Eli itse teit kaikkesi, että puheyhteys olisi syntynyt ja etenkin olit vastaanottavainen puheyhteyteen?
Annettu on, kun on tarjottu.
- Anonyymi00014UUSI
Joo, nyt facebookissa
- Anonyymi00019UUSI
Yritän rakastaa itseäni ja toivottavasti hän tietää, että häntäkin joku rakastaa paljon.
- Anonyymi00020UUSI
yritätkö lohduttaa, että häntäkin joku muu jossain varmasti rakastaa?
😂 en niin kestä näitä!
- Anonyymi00021UUSI
Joku on tehnyt parhaansa, että ihmissuhteeni ja elämäni sortuisi. Ihmiset hylkäävät aina silloin, kun eniten tarvitsisin tukea. Matto jalkojen alta aina. En tykkää yksinolosta, mutta onko tässä kovinkaan paljon vaihtoehtoja? Missä ne ihmiset ovat, jotka sanoivat että rakastaa ja että meidän ystävyyden välille ei voi tulla koskaan mitään? Ainoaksi ystäväksi ja rakastajaksi on tullut jäädäkseen kannabis. En muuten jaksaisi täällä ihan yksin. Olen syntynyt tänne rakastettuna, rakastavana ja iloisena joskus. Jotain pääsi tapahtumaan siinä välissä.
- Anonyymi00022UUSI
ja kannabis ei ole koskaan ollut esteenä rakkaudelle ja "rakkaudelle"?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
ja kannabis ei ole koskaan ollut esteenä rakkaudelle ja "rakkaudelle"?
Ei ole ollut tällaista koukkua siihen ennen. Viime syksynäkin olin 3kk ilman, kunnes jotain kamalaa tapahtui. Ihmiset aika jyrkkiä tuomitsemaan, kuten sinäkin.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei ole ollut tällaista koukkua siihen ennen. Viime syksynäkin olin 3kk ilman, kunnes jotain kamalaa tapahtui. Ihmiset aika jyrkkiä tuomitsemaan, kuten sinäkin.
Olen käytännössä elänyt ihmisen kanssa, jolle kannabis oli elämä, joten....
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Olen käytännössä elänyt ihmisen kanssa, jolle kannabis oli elämä, joten....
No minä en ole hän. Ymmärrän sinua kuitenkin.
- Anonyymi00031UUSI
Oletko koskaan ajatellut sitä, että sinun toimintasi vaikuttaa siihen, ettei sinusta ehkä siksi pidetä?
- Anonyymi00030UUSI
Toivon olevani rakastettu, kunhan löydän sellaisen lyhyen tummatukkaisen miehen, joka rakastuu minuun ja minä häneen! Olen ihastunut yhteen tummatukkaiseen mieheen, jonka näin kaupassa jokin aika sitten! Minulle todella poikkeuksellista se, että haaveilen jostakin ihmisestä paljon! Olen demiseksuaali ja tuli mieleen sellainen asia, että kävikö niin, että hänen feromoninsa saivat aikaan jotain sellaista mikä herätti minut!
- Anonyymi00032UUSI
Rakkaus on Jumalasta, amen.
Tää homma, missä olen orjana elänyt tpistavyösikynttä, niin käy kohti loppuaansa, amen.
Terveisin.mistä on kysymys?
hähähähähähä....
https://m.youtube.com/watch?v=ao-Sahfy7Hg - Anonyymi00033UUSI
Tekis mieli kirjoittaa et en. Mutku mä tiedän et mua rakastetaan ja oon monelle tärkeä. Tää on mun oma tunne mikä nousee pintaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961234
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit101990- 61847
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35821Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52817Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.126780- 3748
- 60616
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant41528Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33516