Mistä tuo älytön sydämen tykytys voi johtua? Tuntuu että sydän lyö satasta vähän väliä... Voiko coca-cola aiheuttaa tykytystä? Vastatkaa, jos tiedätte! Olen sentään vasta 19 vuotta täyttänyt nuori nainen!
Tykytys
8
22263
Vastaukset
- milsi
..oleva kofeiini voi kyllä aiheuttaa tykytystä jos on herkkä kofeiinille, mutta syitä voi olla monia muitakin, esim. stressi ym. Jos jatkuvasti alkaa ilmenemään tykytystä niin sitten kannattaa mennä lääkäriin, mutta melkein kaikilla on joskus vastaavanlaisia oireita ja usein ne ovat ihan harmittomia ja väliaikaisia.
- minä
Cokis voi aiheuttaa tykytyksiä,vapinaa ym.Itsellä myös tulee helposti sydämen tykytystä,siis pulssi saattaa nousta yht`äkkiä.Lääkäri antanut ohjeen, että kahvia,cokista tai muuta kofeiinia sisältävää enintään kolme kuppia päivässä.Hyvä yleiskunto auttaa myös,tarvittaessa lääkitys,esim. beetasalpaajat.Tunne on kyllä tosi inhottava, kun tuntuu, että sydän hyppii rinnasta ulos.
- tietoa on
Jos sydämmesi aloittaa jostakin liikkeestä esim Kynän nosto tai jokin muu liike , nopean pulssin nousun ja tasoittuu takaisin jonkin ajan kuluttua. Lapsellani oli sellainen vika eli ylimääräinen johtorata tai säije sydämmessä. Josta tuli tuon kuvainen tykytys kohtaus. Tiedän tuosta taudinkulusta aika paljon...Eli ei todellakaan johdu kokisesta.
- nainen 19w
Etsi tietoa hakusanoilla Wolf-Parkson-White (WPW). Yleistä meidän ikäisillä ja ilmenee erityisesti rasituksen aikana. Kirjasta Liikuntalääketiede (Duodecim) saattaa olla apua.
- Parantunut
Minulla oli samanlaisia sydämen rytmihäiriöitä kuin mistä sinäkin kerroit.
Rytmihäiriöt johtuivat magnesiumin B1-B3 ja B6-vitamiinien puutteesta.
Kokeile Magnesan nimistä valmistetta jota saa marketeista tai luontaistuotekaupoista. Valmiste on hyvin imeytyvää ja jo viikon käytön jälkeen huomaa tehon jos ongelmasi on magnesiumin ja B-vitamiinien puute.
Kirjoita kommentti palstalle jos rytmihäiriöt loppuivat- Pumppu.
Oli rytmihäiriöt, lihaskireydet ja sellainen jytkytys sydämessä, että hermoja rassasi. Ne kaikki vaivat lähti vajaassa viikossa magnesiumilla. Googlatkaa kaikki sydänvaivaiset sana "magnesium" ja lukekaa itse.
- Hytti
Pumppu. kirjoitti:
Oli rytmihäiriöt, lihaskireydet ja sellainen jytkytys sydämessä, että hermoja rassasi. Ne kaikki vaivat lähti vajaassa viikossa magnesiumilla. Googlatkaa kaikki sydänvaivaiset sana "magnesium" ja lukekaa itse.
Eikös tuo magnesium auta mm. katkenneeseen jalkaan, keuhkokuumeeseen tai hiusten harmaantumiseen? Se kuulemma vaihtaa talvirenkaatkin, kun on niiden aika.
Ei ehkä kannata uskoa kaikkea lukemaansa. Jos sydämessä on oikorata, niin siihen ei kyllä magnesiumit auta.
- 13213
Satutteko muuten tietämään, että jos tuommosta hallitsematonta pulssin nopeaa kiihtymistä tapahtuu usein kun harrastaa liikuntaa, esim. cooperin testissä, voiko tämä vaikuttaa varusmiespalveluksesta vapautukseen? Tykytyksiä tulee kun juoksee vähänkään enemmän....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752