Montako 🚩 sinusta löytyy?
Vastaukset 16
- Anonyymi00001UUSI
Riippuu, kenen näkökulmasta sitä katsoo. En erittele.
- Anonyymi00002UUSI
Löytynee useampikin. Toisaalta eivät red flagini aktivoidu jokaisen seurassa.
- Anonyymi00003UUSI
Minusta löytyy niin paljon, ettei sinun mies kannata haaveilla.
- Anonyymi00013UUSI
Ihan samaa mieltä. Pitää valita joku täysin atvostelukyvytön.
- Anonyymi00004UUSI
Aika monta.
- Anonyymi00005UUSI
Liian ssöpöx 🚩
Liian nnöpöx 🚩 - Anonyymi00006UUSI
Sen verran ettei ongelmia tule. 🤨️
- Anonyymi00007UUSI
586 sanoisin.
- Anonyymi00008UUSI
Riippuu tietenkin ihan siitä mitä se toinen osapuoli tuollaisiksi kokee.
Jos nyt yritän puhtaasti omien määritelmieni mukaan asiaa katsoa, niin ei montaa. Yksi on varmasti se, että olen jääräpää. Minun kanssani pystyy kyllä neuvottelemaan ja hyvillä perusteluilla mieleni saa muutettuakin, mutta olisihan se rasittavaa. Toisaalta kun itse olen sellainen, että harvalla asialla nyt niin järjettämän suuri merkitys on, niin luultavasti antaisin kaltaiseni jääräpään vain tehdä miten tahtoo.
Vaan siis jos lähden vaikka palstastandardeilla asiaa pohtimaan niin lista olisi hyvin pitkä. - Anonyymi00009UUSI
Köyhä
- Anonyymi00010UUSI
Nolla, J-Roc baby!
- Anonyymi00011UUSI
Enemmän kun laki sallii
- Anonyymi00012UUSI
Satamäärin.
- Anonyymi00014UUSI
1-2, arvelisin. Toisaalta jollekin yksi juttu on red flag, toiselle se voi olla positiivinenkin juttu.
- Anonyymi00015UUSI
olen vain lennokas ja nokkava nainen sen kestää hyvällä itsetunnolla varustettu kumppani tai sitten olen yksin :D
- Anonyymi00016UUSI
Oikea termi on kylläkin refleksio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961224
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit98975- 60826
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52817Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35811Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.126770- 3728
- 60596
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant41518Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33506