Musiikki

Ringin

Mites meidän ikäpolven musiikkimaku jakaantuu?
Kuunteletko mieluummin Maija Vikkumaata,
Ismo Alankoa, tangokuninkaallisia, vanhaa rokkia, 80-lukua vai mitä radiosta sattuu tulemaan?
Ainako sama radiokanava päällä?
Vai kiinnostaako seurata ajan uusia bändejä?

15

1019

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mari

sekä autossa että kotona. Hiljaisuus on nykyään parasta musiikkia tai meren kohina.

• annabellasa

Korn, Nirvana, Meallica, Nightwish, W_temptation ja muutama Björkin biisi ovat mieleeni. Alankoa kävin taas Kaivarissa kuuntelemassa, se on aina taattua, ja radiosta kuulostellaan aina mitä sattuu tulemaan, jos kuulen jonkun hyvän, nimi pannaan heti mieleen. Seuraan uusia juttuja, ja tälle 4-kymppiselle kelpaa myös klassinen.

• Minna

Nyt justiin kuuntelen Apulannan Kiilaa..Tuntuu,että nyt kun lapset on maailmalla on aikaa enemmän keskittyä musiikin kuunteluun.Radioasema on joko Nova tai Kiss.Ja nykymusakin kolahtaa taas..Koneelle oon tallentanu Kilpeä,Jani Wickholmia,Aki Sirkesaloa,Rauli Badding Somerjokea,Yötä,Carolaa,Teräsbetonia,Robbie Williamsia,Yölintua,Agentsia.....Eli laidasta laitaan ja klassinenki menee..Ja aina melkein soi,mikäs sen mukavampaa ku huudattaa Kilpeä ja siivota..=)

• laidasta laitaan,pidän yölinnusta,janne hurmeesta,uusin mistä pidän on markus huitsi,ihana ääninen mieslaulaja.
        kaikenlaiset iskelmät menee...

toisentyyppisessä musiikissa -oopperan kummitus-
        on tosi mahtava,kuuntelisin vaikka kuinka monta kertaa..

• mirham
        mii-su kirjoitti:

laidasta laitaan,pidän yölinnusta,janne hurmeesta,uusin mistä pidän on markus huitsi,ihana ääninen mieslaulaja.
        kaikenlaiset iskelmät menee...

toisentyyppisessä musiikissa -oopperan kummitus-
        on tosi mahtava,kuuntelisin vaikka kuinka monta kertaa..

paitsi heviä en pysty kuuntelemaan ..Grove FM on kanava jota tulee kuuneltua etenkin autossa,svengaavaa musiikkia...60-70-luvun hiteistä pidän erityisesti...tulee nuoruus mieleen.:)

• tyttöä!

Mistä sitä aloittaisi! Rankempi musa on miun maun mukaan!

Charon
      Strato
      Linkin Park
      Whitin Temptation
      Doors
      Purple
      Metallica
      Hammerfall
      Thin Lizzy

• nainen 40

Juuri tällä hetkellä kuuntelen zz-toppia. Hevi sekä vanhempi että uudempi, raskas rokki ja blues. Arvostan myös hyviä pop-biisejä ja kauniita melodioita. Laulajalla pitää olla hyvä ääni oli musiikki mitä tahansa.

• Täti 46 vuotta

Eniten "kuluu" Radio City. Rockia sen olla pitää, mieluusti raskaampaakin. En vieroksu myöskään bluesia tai klassista mutta korvani eivät kestä kuunnella suomi-iskelmää. Viimeisimmät konsertit olivat Black Sabbath, Lenny Kravitz, Anastacia, Scorpions..

Ajoittain iskee nostalgia ja silloin kuuntelen Uriah Heeppiä tai Deep Purplea. Tai Eaglesia, Sarah Brightmania, Aerosmithiä, Bon Jovia, Gunnareita, Led Zeppeliniä... jne.

Suomen numero uno on tietenkin Nightwish mutta (onneksi) nykyään löytyy jo useita hyviä bändejä Suomestakin. Apulannan Vasten mun kasvojani löytyy kännyn soittoäänistä. =)

• soi:
      Paul Oakenfold - Southern Sun
      -kuvastaa aika hyvin mielimusiikkiani (tosin erittäin laaja genrestä toiseen).
      tosin en ehkä ole ihan kyselyn ikähaarukkaa mutta vastasin silti =)

• Loistava.polku

Aerosmith
      Living Color
      Tears for Beers (siis EI TfF)
      Hanoi Rocks
      HIM
      Spin Doctors
      Fine Young Cannibals
      U-Roy
      Billy Idol
      CCR
      U2
      Patti Smith
      Eminem

Nää tuli ekana mieleen, lista jatkuu pitkälle. Mitään ns. iskelmää en mitenkään pysty kuuntelemaan saati sitten näitä tangoprinssejä. Astor Piazzolla sen sijaan painii ihan eri tangosarjassa.

• ggnojoP

Jimi on paras.

• Krista

...enkä kehtaa kertoa MIKÄ! Mutta sen avulla kotityöt luistaa! Olen huomannut kaipaavani lapsuuden yleisradiota aikaisin aamulla ennen töihinlähtöä ja tuttuja rallatuksia iltapäivällä. Juu 80-lukukin maistuu, ja voihan nenä, miten oli mukava kuunnella teinivuosien purkkaa äskettäin kotiin ajellessa. Oopperan lisäksi puree mahtipontinen ja maalaileva B.S. ja W.H., mutta ei Vilkkumaakaan huono ole. Olen vain halunnut tässä asiassa vähän "jymähtää" sijoilleni.

• sinkku55

laidasta laitaan,paitsi ooppera ei minuun uppoa.
      Radiosta kuuntelun sävelradiota:))))

• Nani65

onhan noita kuunneltavia aika paljon, ei jaksa alkaa luettelee!

Mä kuuntelen yleensä radiosta metro fm, sieltä tulee meidän ikäisille vähän vanhempaa musaa, ihan jees! Niin pahus kun se kuuluu kaupunkiin vaan eli stadiin ja lähiympäristöön!

• (rauhallisempaa "poppia")
      David Gray - Babylon
      David Gray - Sail Away
      Jethro Tull - Too Old To Rock 'N' Roll, Too Young to Die
      Mike Oldfield - Moonlight Shadow

(Rock)
      Golden Earring - Radar Love
      Golden Earring - Twilight Zone
      Deep Purple - Highway Star
      Mike Oldfield - Shadow on the Wall

(Konemusiikki)
      Ian Van Dahl - Castles In The Sky
      Aljenaero - Voodoo
      Black Spider - Save Your Life
      Roger Sanchez - Another Chance
      Cosmic Gate - Exploration Of Space

Tässä siis ehkä parempi läpileikkaus omasta musiikkimaustani. monissa genreissä on hyviä kappaleita, mutta se ei tarkoita että pitäisin koko genrestä. Voin toki listata enemmänkin jos joku haluaa tutkiskella kappaleita :)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      711
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe