Mitä olet tehnyt/ muuttanut elämässäsi, ollaksesi parempi puoliso tulevaisuuden kumppanille?
Vai oletko tehnyt mitään?
Oletko tehnyt mitään
23
242
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Ainakin alkoholi minimiin jos ollenkaan. Harmi että tunnen vetoa aina näihin jotka juo ja rankasti.
- Anonyymi00003
Tuo on kyllä ikävää. Varsinkin, jos itse ei enää juo ja toinen taas liikaa.
- Anonyymi00002
Jättänyt kaljottelun.🤍
- Anonyymi00005
Onnittelut, hyvä päätös.
Oletko täysin raitis, vai silloin tällöin? - Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onnittelut, hyvä päätös.
Oletko täysin raitis, vai silloin tällöin?Täysin raitis. Alkoholittoman oluen saatan ottaa joskus
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Täysin raitis. Alkoholittoman oluen saatan ottaa joskus
Hienoa.
Tämä päätös on varmasti hyväksi sinulle. - Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hienoa.
Tämä päätös on varmasti hyväksi sinulle.Niin on. Olen huomannut sen ja ajatellut, et miksen tehnyt niin jo aikaisemmin....
- Anonyymi00004
Mä juon ja biletän. Enkä muutu,mieheltä
- Anonyymi00007
Hauska miten kaikki vastaukset liittyvät alkoholiin.
Sinä itse päätät millaista elämää elät.
Koetko, että tuleva puolisosi hyväksyisi tällaisen käytöksen?
- Anonyymi00006
Mulla on kirjajonossa kristillinen avio-opas, luen sen seuraavaksi. Eilen otin aiheeseen jo pienen "ensipuraisun".
"Seksuaalisuus on lahja jokaiselle ihmiselle, sekä naimisissa olevalle että selibaatissa elävälle. On rikkautta, että mies ja nainen ylipäänsä ovat erilaisia ja täydentävät toisiaan. Sukupuolisuus tuo mukanaan lumouksen, joka väreilee miehen ja naisen ympärillä. Miten paljon tämä lumous onkaan inspiroinut ihmiskuntaa tekemään työtä, tiedettä ja taidetta ja uhrautumaan toinen toisensa, perheensä ja koko maailman puolesta. Ja kaikki tämä aivan riippumatta siitä, oliko ko. henkilöllä mahdollisuus toteuttaa seksuaalisuuttaan käytännössä vai eikö ollut.
𝗛𝗲𝗶𝗛𝗲𝗽𝗿𝗲𝗮𝗻 𝘃𝗲𝗿𝗯𝗶 ”𝗺𝗮𝗮𝘁𝗮 𝗷𝗼𝗻𝗸𝘂𝗻 𝗸𝗮𝗻𝘀𝘀𝗮”
𝘃𝗼𝗶𝗱𝗮𝗮𝗻 𝗸𝗮̈𝗮̈𝗻𝘁𝗮̈𝗮̈ 𝗺𝘆𝗼̈𝘀 𝘀𝗮𝗻𝗮𝗹𝗹𝗮
”𝘁𝘂𝗻𝘁𝗲𝗮”.
”𝗔𝗱𝗮𝗺 𝘁𝘂𝗻𝘀𝗶 𝗘𝗲𝘃𝗮𝗻”, 𝘀𝗮𝗻𝗼𝘁𝘁𝗶𝗶𝗻 𝘃𝗶𝗲𝗹𝗮̈ 𝟭𝟳𝟬𝟬-𝗹𝘂𝘃𝘂𝗻 𝗿𝗮𝗮𝗺𝗮𝘁𝘂𝗻𝗸𝗮̈𝗮̈𝗻𝗻𝗼̈𝗸𝘀𝗲𝘀𝘀𝗮̈.
𝗦𝗲𝗸𝘀𝘂𝗮𝗮𝗹𝗶𝗲𝗹𝗮̈𝗺𝗮̈ 𝗼𝗻 𝗮𝗻𝗻𝗲𝘁𝘁𝘂 𝗮𝘃𝗶𝗼𝗽𝗮𝗿𝗶𝗹𝗹𝗲
𝘁𝗼𝗶𝗻𝗲𝗻 𝘁𝗼𝗶𝘀𝗲𝗻𝘀𝗮 (𝘀𝘆𝗱𝗮̈𝗺𝗲𝗻 𝗷𝗮 𝗿𝘂𝘂𝗺𝗶𝗶𝗻) 𝘁𝘂𝗻𝘁𝗲𝗺𝗶𝘀𝘁𝗮 𝘃𝗮𝗿𝘁𝗲𝗻.
𝗦𝗲𝗸𝘀𝘂𝗮𝗮𝗹𝗶𝗮𝗸𝘁𝗶𝘀𝘀𝗮 𝗸𝗮𝗵𝗱𝗲𝘀𝘁𝗮 𝗶𝗵𝗺𝗶𝘀𝗲𝘀𝘁𝗮̈ 𝗲𝗹𝗶 ”𝗹𝗶𝗵𝗮𝘀𝘁𝗮” 𝘁𝘂𝗹𝗲𝗲 𝘆𝗸𝘀𝗶, 𝗻𝗶𝗶𝗻 𝗲𝘁𝘁𝗮̈ 𝘁𝗼𝗶𝗻𝗲𝗻 𝘃𝗼𝗶 𝘀𝗮𝗻𝗼𝗮 𝘁𝗼𝗶𝘀𝗲𝗹𝗹𝗲: 𝗠𝗶𝗻𝗮̈ 𝗼𝗹𝗲𝗻 𝘀𝗶𝗻𝗮̈.
https://www.ilosanomapiiri.fi/mailis/opet/kasky6.htm
Syvällisiä juttuja. Monesti mietin, että haluanko vain "sitä", olenko joku psyko, mutta se pohdinta palautuu siihen ajatuksen, että näkisinkö pelkästään hänet vaikka jostain kaukaa, ottaisinko pelkästään sen kokemuksen: ottaisin.- Anonyymi00017
Olet niin paljon parempi tässäkin. Välillä mietin, miten edes pääsin alalle, en ole edes lukija…
- Anonyymi00008
Ei oo kosketusta, ei kummenisempaakaan........
https://m.youtube.com/watch?v=shfVfXvfZrc - Anonyymi00010
Valitsen taisteluni yleensä en jaksa vääntää vaikka joku vtuttaisi.
- Anonyymi00011
En ole tehnyt mitään, koska en ole vielä löytänyt tummatukkaista miestä kumppanikseni! Tietyn asian pitää olla ensin kunnossa, joka liittyy projektiin, jossa on ollut mukana sellainen henkilö, josta en pidä millään tavalla! Jotenkin todella himmeä tyyppi!
- Anonyymi00012
Olenhan minä varmasti elämäni varrella muuttunut monellakin tavalla. Kasvanut ainakin suht vastuulliseksi aikuiseksi. En mä kuitenkaan ole mitään tietoisesti juuri jotain "tulevaa puolisoa" miettien tehnyt. En ylipäänsä halua ketään sellaista, jonka takia pitäisi hirveästi itseään muuttaa. Ei siinä ole minusta mitään järkeä.
- Anonyymi00013
en tiedä hänestä mitään en voi tehdä mitään tiedän vaan sen että hänellä on upea nenä
- Anonyymi00022
Voihan nenä.
- Anonyymi00014
oikealle kumppanille olen sitten ihana
- Anonyymi00016
En mitään. Jeesus muuttaa. Ja jos hän tahtoo että olen sen naisen ikioma mies, niin Jeesus ajaa meidät yhteen ja tekee minusta hänelle ihanan ja sopivan varmasti.
- Anonyymi00021
Sun Jeesus ei tee yhtään mitään, joko sinä teet tai sitten et, näin yksinkertaista se on.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sun Jeesus ei tee yhtään mitään, joko sinä teet tai sitten et, näin yksinkertaista se on.
On tehnyt paljonkin asioita elämässäni. Vai mistä luulet tämän minun epäilyksettömän uskon tulleen? Todisteet puhuvat puolestaan.
- Anonyymi00018
Joo oon mä sillein parantunut jotta musta tuli "hellari".
- Anonyymi00019
En ole tehnyt mitään, (paitsi kussut "maineeni") koska päihteillä lääkitsen ahdistustani ja kun kohdattiin minulla oli myös sellainen tunne hänen kanssaan et ei mua ahdista yhtään mikään. Siis kun hän oli vieressäni. Ja kun hän lähti - eikä ole enää palannut, niin se tuli takaisin se ahdistus ja oikeastaan moninkertaisena, koska olen hänelle sanonutkin sen toisella tapaa "kun nähtiin niin koin olevani maailman onnellisin ihminen ja kun ei nähdä, koen oloni täysin paskaksi".
Olen hänest ikään kuin riippuvainen silleen etten voi elää ilman häntä. Ja hän kammoksuu sitä. Mutta ei se lähde pois. Vuodesta 2021 jatkunut. Ainoa minkä näen kun oon ains aika paljon ajatellut asioita mut etenkin 2021 kun heräsin, ennen hänen kohtaamistaan - niin on jotenkin kauheaa katsoa maailman menoa kjn ihmiset on täysin pahan vallassa, eivätkä edes tajua sitä. Esim tuo mopopojan kuoleman toivominen niin monen kansalaisen ajatuksissa ja vielä poliisin toimesta! Se mya vit*ttaa et nämä lahjat menee hukkaan kun en koe mitään mielihyvää kun mul on tää riippuvaisuus hänestä - ja tiedän et hän rakastaa mua! Olen itsekin tehnyt pahoja asioita jotka kaduttaa sentään onneksi...
Näkijä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459