Perustellun varkaiden pelon takia sain väärän diagnoosin

Anonyymi-ap

Mulle Maisassa väitetään hoitajien taholta, että mulla on jatkuva skitsofrenia joka on valetta. Väärä diagnoosi tehtiin alun perin kun sanoin täysin perustellusti että pelkäsin varkaita jos joudun olemaan kauan poissa kotoa kun varkaita oli monet kerrat mennyt varastoomme kellarissa ja poliisi otti heidät kiinni ja broidi voi todistaa, mutta lekuri luuli että olen paranoidinen ja pelko tuulesta temmattua ja siksi minulle tehtiin 2015 tuo väärä diagnoosi.

26

91

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pelko ei ole muutenkaan psykoottista, kuten tätä vastoin 2018 naispsykiatri väitti ja lusin 4 vuotta aurorassa. Sen jälkeen lääkäri sanoi että tuo kadunylityspelko on pakko oireinen häiriö jota se oli myös 1988 kun sain eläkkeen. mutta olen njoiskus 15 sitten yhden kerran sanonut broidille jostakin seuraamisesta niin tämä lääkäri diagnosoi jatkuvan paranoidisen skitsofrenian vaikka itse en ole ikinä puhunut aurorassa sellaista tai missään muuallakaan hoitajalle. Jeesustelu on jatkuvaa hulluutta ja skitsofreniaa.

• Anonyymi00002

Neljä vuotta olit ja sinusta ei ei huomattu ettetet ole sairas. Miten he pystyivät pitää neljä vuotta sinua siellä? Mikä oli syy että pääsit kuitenkin pois?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Neljä vuotta olit ja sinusta ei ei huomattu ettetet ole sairas. Miten he pystyivät pitää neljä vuotta sinua siellä? Mikä oli syy että pääsit kuitenkin pois?

Ne luulivat, että kadunylitys pelko, joka oli nuoruuteen verrattuna jo vanhemmiten lieventynyt, olisi ollut muka psykoottista, kun venäläistaustainen naispsykiatri epäpätevyyttään oli näin väittänyt, mutta pakkohoidon jälkeen pääsin kuntoutusosastolle. En kuule pään sisälle pilkkaavaa enkä mitään muutakaan puhetta. Minulla on kyllä persoonallisuushäiriö todettu nuorena ja sosiaalisten tilanteiden pelkokin, mutta eivät nämä sitä edes tienneet. Eräs omaishoitaja sanoi tapaustani vapauden riistoksi.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ne luulivat, että kadunylitys pelko, joka oli nuoruuteen verrattuna jo vanhemmiten lieventynyt, olisi ollut muka psykoottista, kun venäläistaustainen naispsykiatri epäpätevyyttään oli näin väittänyt, mutta pakkohoidon jälkeen pääsin kuntoutusosastolle. En kuule pään sisälle pilkkaavaa enkä mitään muutakaan puhetta. Minulla on kyllä persoonallisuushäiriö todettu nuorena ja sosiaalisten tilanteiden pelkokin, mutta eivät nämä sitä edes tienneet. Eräs omaishoitaja sanoi tapaustani vapauden riistoksi.

Jouduit osastolle vaan sen takia kun olit kertonut että varkaita oli käynyt varastossa. Eikö ne todellakaan huomannut että käyttäydyt ihan normaalisti osastolla? Puheesi ja käyttäytymisesi olivat ihan normaalia ja tervettä.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

kuntoutusosastolle kuntoutumaan mistä? sinähän menit sinne terveenä? Jätätkö nyt jotain kertomatta

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

kuntoutusosastolle kuntoutumaan mistä? sinähän menit sinne terveenä? Jätätkö nyt jotain kertomatta

Tai siis kuntoutusyksikköön. En jätä. Lievän kadunylityspelon takia jota lääkäri luuli paranoidiseksi skitsofreniaksi.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tai siis kuntoutusyksikköön. En jätä. Lievän kadunylityspelon takia jota lääkäri luuli paranoidiseksi skitsofreniaksi.

Ei ole milloinkaan tutkittu koko pelkoa mutta pääsin eläkkeelle onneksi jo varhain, mutta sitten olematonta tai huomattavasti lieventynyttä kadunylityspelkoa hoitaja väitti 34 vuoden jälkeen muka niin voimakkaaksi että se muka on psykoottista ilman että minua on testattu kertaakaan siinä asiassa empiirisesti, ja pelko on perustunut vain sanoihini.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

tais olla nopea kuntoutus kun huomasivat että olet terve

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

tais olla nopea kuntoutus kun huomasivat että olet terve

Nääh, ei noissa tehä muutaku pyöritellää sormia. Mut paremmat sängyt. Nimi eri, toiminta sama

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Nääh, ei noissa tehä muutaku pyöritellää sormia. Mut paremmat sängyt. Nimi eri, toiminta sama

mikset sä päässyt kotiin kun pakkohoito loppui. Sähän sanoit ettei sua vaivannut mikään

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei ole milloinkaan tutkittu koko pelkoa mutta pääsin eläkkeelle onneksi jo varhain, mutta sitten olematonta tai huomattavasti lieventynyttä kadunylityspelkoa hoitaja väitti 34 vuoden jälkeen muka niin voimakkaaksi että se muka on psykoottista ilman että minua on testattu kertaakaan siinä asiassa empiirisesti, ja pelko on perustunut vain sanoihini.

Mutta niin tai näin pelko itsessään ei ole psykoottista, muuten olisimme kaikki hulluja.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

pelon takia ei joudu pakkohoitoon . Pakkohoitoon on kriteerit jotka pitää täyttyä.Ja sinä etkä sun läheinen osannut vedota niihin kun sut pelon takia pakkohoitoon vietiin.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

pelon takia ei joudu pakkohoitoon . Pakkohoitoon on kriteerit jotka pitää täyttyä.Ja sinä etkä sun läheinen osannut vedota niihin kun sut pelon takia pakkohoitoon vietiin.

Sitä syytä ei kerrottu heti ja valitusaika Valviraan ym. oli jo umpeutunut kun syy tuli esiin. yritin kyllä selittää sille lääkärille että se on fobiaa ja minulle on jo 34 v. aiemmin diagnosoitu juuri tämän takia pakko oireinen häiriö, mutta hän ei tajunnut sitä vaan sanoi että sinä olet mielisairas.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sitä syytä ei kerrottu heti ja valitusaika Valviraan ym. oli jo umpeutunut kun syy tuli esiin. yritin kyllä selittää sille lääkärille että se on fobiaa ja minulle on jo 34 v. aiemmin diagnosoitu juuri tämän takia pakko oireinen häiriö, mutta hän ei tajunnut sitä vaan sanoi että sinä olet mielisairas.

Ne pakkohoidobn kriteerit on kyllä ollut saatavilla kun sinne olet joutunut. pakkohoidon kriteerit on laissa kirjattu ja niitä ei jälkikäteen tehdä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Jouduit osastolle vaan sen takia kun olit kertonut että varkaita oli käynyt varastossa. Eikö ne todellakaan huomannut että käyttäydyt ihan normaalisti osastolla? Puheesi ja käyttäytymisesi olivat ihan normaalia ja tervettä.

Luulis että huomasivat mutta tunsin mä sieltä pari muutakin tervettä heppua jotka puhu ja käyttäyty normaalisti, oli mukavia ja sosiaalisia.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Luulis että huomasivat mutta tunsin mä sieltä pari muutakin tervettä heppua jotka puhu ja käyttäyty normaalisti, oli mukavia ja sosiaalisia.

ja hekin olivat joutuneet pakkohoitoon vaikka eivät täyttäneet kriteerejä. ja kukaan läheinen ei tehnyt valitusta ettei pakkohoidon kriteeeritr täyttyneet

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Miten sä maksoit laskut sen neljän vuoden aikana. saitko sä luvan maksaa laskut joka kuukausi kun olit osastolla?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Miten sä maksoit laskut sen neljän vuoden aikana. saitko sä luvan maksaa laskut joka kuukausi kun olit osastolla?

Edunvalvoja maksoi.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Edunvalvoja maksoi.

miksi sulla on edunvalvoja? Mä ymmärsin että sä jouduit osastolle hyvinvoivana terveenä henkilönä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

miksi sulla on edunvalvoja? Mä ymmärsin että sä jouduit osastolle hyvinvoivana terveenä henkilönä.

2015 jälkeen sain edunvalvojan, kun sivumennen ilmoittamani varkaiden pelon takia jouduin ex tempore pakkohoitoon, mutta jota syytä että varkaita todella oli käynyt en edes tajunnut kertoa psykiatrille, kun ei tämä edes huomannut kysyä sitä, mutta johon vaikutti ennen kaikkea se kun en ottanut konsultaatiokäyntiä vastaan joka tuli jostain syystä käymään katsomaan miten pärjään äidin kuoltua vaikka ollut avohoidossakaan kymmeneen vuoteen, ja johon alun perin syynä v. 1988 lähtien oli haluni keskustella lievistä kadunylityspeloistani, ja joiden takia sain onneksi eläkkeen jo 20 v., mutta vietin urheilullista elämää kavereiden kanssa, mutta pakko hoidon jälkeen 2015 minulle määrättiin edunvalvoja vaikka osaan itsekin maksaa laskuja mutta tämmöistä tämä turha byrokratia on suomessa.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

2015 jälkeen sain edunvalvojan, kun sivumennen ilmoittamani varkaiden pelon takia jouduin ex tempore pakkohoitoon, mutta jota syytä että varkaita todella oli käynyt en edes tajunnut kertoa psykiatrille, kun ei tämä edes huomannut kysyä sitä, mutta johon vaikutti ennen kaikkea se kun en ottanut konsultaatiokäyntiä vastaan joka tuli jostain syystä käymään katsomaan miten pärjään äidin kuoltua vaikka ollut avohoidossakaan kymmeneen vuoteen, ja johon alun perin syynä v. 1988 lähtien oli haluni keskustella lievistä kadunylityspeloistani, ja joiden takia sain onneksi eläkkeen jo 20 v., mutta vietin urheilullista elämää kavereiden kanssa, mutta pakko hoidon jälkeen 2015 minulle määrättiin edunvalvoja vaikka osaan itsekin maksaa laskuja mutta tämmöistä tämä turha byrokratia on suomessa.

mikset ottanut konsultaatiokäyntiä vastaan? Mikä diagnoosi on kadunylityspelko? tuolla pelolla pääsit eläkkeelle ja katsottiiin ettei susta okle työelämämän koska pelkäsit ylittää katua. kyllä pääsit helpolla eläkkeelle. Jos nykyään sanois että pelkää ylittää katua ei varmasti pääse eläkkeelle

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ne pakkohoidobn kriteerit on kyllä ollut saatavilla kun sinne olet joutunut. pakkohoidon kriteerit on laissa kirjattu ja niitä ei jälkikäteen tehdä.

Minä jouduin mielisairaalaan kun sanoin virkailijoille että KELA vakoilee työttömiä

• Anonyymi00013

Miksi about jokainen psykoosisairas kuvittelee olevansa niin uniikki lumihiutale, että yhteiskunta haluaa tuhlata satoja tuhansia euroja turhaan, ilman minkäänlaista "todistetta".

• Anonyymi00014

Pelko ei ole psykoosia mutta uskominen johonkin näkymättömään jumalaan on.

• Anonyymi00016

Hulluahan se on jos ihminen ei kuule ääniä, näe demoneja, luule että viholliset seuraa. Lähihoitaja sanoi aikoinaan minulle että ei niin että minulla jotain olisi, mutta että ei tulisikaan jos en syö lääkkeitä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Hulluahan se on jos ihminen ei kuule ääniä, näe demoneja, luule että viholliset seuraa. Lähihoitaja sanoi aikoinaan minulle että ei niin että minulla jotain olisi, mutta että ei tulisikaan jos en syö lääkkeitä.

Tarkoitan että hänen mielestään minun tulee syödä lääkkeitä ettei mitään tulisi vaikkei minulla mitään oireita hänen mielestään ollutkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1483
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1081
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      69
      926
    4. 68
      733
    5. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      250
      726
    6. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      723
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      609
    8. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      561
    9. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      561
    10. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      537
    Aihe