Mutta jotenkin en ole valmis siihen. Rukoilen Jumalalta joka päivä viisautta suhteesi ja varmuutta sydämeeni tehdä oikeita asioita. Niin monta muttaa mielessäni, jonka takia pohdin mikä olisi meille parasta juuri nyt..
Se on sanottava nyt, että teet minut onnelliseksi jotenkin ihmeellisellä tavalla. Nautin tunteestani sinuun ja olen joka päivä parempi omassa arjessanikin, koska miettimällä sua valtava voima ja ilo täyttää sydämeni. Kaikkihan tapahtuu mielessäni, ja se on turvallinen paikka meille nyt. Jos nämä ajatukset realisoituu tänne maanpällekin, niin ehkä vähän pelkään että jokin särkyisi..
Että en halua kokea katkeruutta, pettymystä tai harmistua, koska olen rakastunut. On tämä jotenkin niin outoa, mutta kiitän sinua ja pyydän Jumalaa siunaaamaan sinua, minusta riippumatakin.
Uskon että tulee hetki, jolloin tiedän mitä tehdä, ja se on se on oikein.
Toivon todella, että olet juuri sinä🤍❤️
Ottaisin yhteyttä...
4
101
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Jos olet P- mies ja kaipaat tummaa M- naista, odotan viestiäsi. Ei tarvitse muuta kuin "Moi! Mitä kuuluu pitkästä aikaa?"
Ei palata niihin negatiivisiin asioihin jotka kuljetti meidät erilleen. Keskitytään toisiimme ja katsotaan yhdessä tulevaan.
Rakastan/ rakastat. Kuulumme yhteen ❤️.
Mn tummaKiva kommentti. 😊
En ole P tai hän M. Minusta kuitenkin voit laittaa P:lle viestiä, juuri kuten tuohon kirjoitit. Huomaan että teillä on yhteistä historiaa ja ilmeisesti tiedätte/tunnette toisenne.
Minä en ole tavannut häntä, ainakaan vielä. Siksi viestin laittaminen on hyvinkin pohtimisen arvoista tilanteessani, monella tapaa.
- Anonyymi00002
Saako kysyä, miten sulla on mahdollisuus laittaa viestiä, jos ette ole vielä tavanneet?
Nii-in. Miten edes sain tietää hänen olemassaolostaan on todellakin sattumankauppaa. Uteliaisuus johti tähän, jonka takia viestin laittaminen ei ole ollenkaan helppoa. Tapaaminen tulee olemaan ihan parasta, koska silloin molemmat näkevät toisensa ilman mitään ennakkoa. Tai ainakin hän näkisi minut, ja hänestä näkisin onko hän yhtään samalla aallonpituudella kuin minä häntä kohtaan.
Toivon todella, että nähtäisiin ja asiat selviäisi.🙏
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181620
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111222- 101196
- 681134
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi561006Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k55998Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.131896Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a417865- 76839
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant64792