https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/risto-tiluksen-kannanotto-miksi-neljan-lapsen-iltapaiva-oli-liikaa
Jälleen kerran hyvä esimerkki päättäjien selkärangattomuudesta.
Lasten iltapäivähoito
21
233
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Ei ole rahaa eikä tahtoa kalajokisten hyväksi. Rahat haaskattu unelmiin!
- Anonyymi00002
PItäähän päiväkodin tilat vuokrata.
Eppäillä soppii, että tiloihin ilmestyy taas vaihteeksi joku Taito Kalajoki... - Anonyymi00003
Kalajoki antoi lainaa rakentamiseen kaksi miljoonaa. Kaikki meni Nyt maksaa itselleen vuokraa 🤭
- Anonyymi00004
Onkos tossa mitää järkee? Vai onko se normaalia Kalajoen toimintaa tuolla Hiekkasärkillä? Eipä eihme, että rahaa ei sitten riitä oikeesti tärkeisiin asioihin muualla.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onkos tossa mitää järkee? Vai onko se normaalia Kalajoen toimintaa tuolla Hiekkasärkillä? Eipä eihme, että rahaa ei sitten riitä oikeesti tärkeisiin asioihin muualla.
Kertoisitko mihin ei ole riittänyt rahaa?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kertoisitko mihin ei ole riittänyt rahaa?
Oleppas ystävällinen ja avaa silmäs ja korvas.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kerro nyt vain kun tiedät, minä olen saanut kaiken mitä tarvitsen.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kerro nyt vain kun tiedät, minä olen saanut kaiken mitä tarvitsen.
Eli kopan kaljaa
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eli kopan kaljaa
Ei vain irtoa, kaikki on siis hyvin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lukio, liikuntahalli, jäähalli, urheilukenttä, nuorisotalo - Marinaan käytetyillä rahoilla kaikki olisi laitettu kuntoon
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Lukio, liikuntahalli, jäähalli, urheilukenttä, nuorisotalo - Marinaan käytetyillä rahoilla kaikki olisi laitettu kuntoon
Lisätään vielä uimahalli keskustaan. Ja kyllä tätä keskustaa voisi pistää siistimmäksi, kauniimmaksi, puistoja, kukkia, rötisköt pois jne. Kierrelkääpä muissa samankokoisissa ja pienemmissäkin kunnissa. Hämmästys on suurta, kun siellä keskustoissa on kaunista, viihtyisää, siistiä, hoidettua. Ero on suuri Kalajoen keskustaan. Täällä kaikki raha menee tonne särkille, Marinan hulluun turhuuteen on mennyt jo lähes 20 miljoonaa ja tuottoja ei ole näköpiirissäkään. Toki niitä on haaveilupuheissa paljonkin. Mutta niiden takia meidän keskusta on surkea.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Lisätään vielä uimahalli keskustaan. Ja kyllä tätä keskustaa voisi pistää siistimmäksi, kauniimmaksi, puistoja, kukkia, rötisköt pois jne. Kierrelkääpä muissa samankokoisissa ja pienemmissäkin kunnissa. Hämmästys on suurta, kun siellä keskustoissa on kaunista, viihtyisää, siistiä, hoidettua. Ero on suuri Kalajoen keskustaan. Täällä kaikki raha menee tonne särkille, Marinan hulluun turhuuteen on mennyt jo lähes 20 miljoonaa ja tuottoja ei ole näköpiirissäkään. Toki niitä on haaveilupuheissa paljonkin. Mutta niiden takia meidän keskusta on surkea.
Muissa on ruutukaava, täällähän ei edes ole varsinaista keskustaa. Muuta kuin puolueena valitettavasti. Kalajoen ns. Keskusta on 3 km matkalla kalajoentien molemmin puolin. Tulevaisuudessa keskusta todennäköisesti siirtyy särkille.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Muissa on ruutukaava, täällähän ei edes ole varsinaista keskustaa. Muuta kuin puolueena valitettavasti. Kalajoen ns. Keskusta on 3 km matkalla kalajoentien molemmin puolin. Tulevaisuudessa keskusta todennäköisesti siirtyy särkille.
Pusgagarinin päiväunessa - nykyiset toimijatkin konkurssin partaalla.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pusgagarinin päiväunessa - nykyiset toimijatkin konkurssin partaalla.
Puoskari alkaa olla eläkeiässä. Sinä ja minäkin pukataan horsmaa ennen kuin kalajoki näyttää kaupungilta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Puoskari alkaa olla eläkeiässä. Sinä ja minäkin pukataan horsmaa ennen kuin kalajoki näyttää kaupungilta.
Kaupungilta se ei tule näyttämään koskaan.
- Anonyymi00015
Kyllä on kaupungilla rahaa hyysätä turisteja, mutta ei ole varaa järjestää neljälle lapselle hoitoa muutamaksi tunniksi päivässä.
- Anonyymi00018
Totta kai on varaa, eihän se siitä ole kiinni.
- Anonyymi00017
Miten niin
- Anonyymi00019
No hei, miksi te äänestätte valtuustoon ihmisiä joiden liiketoiminta ja intressit ovat Hiekkasärkillä? Syyttäkää itseänne ääliöt!
- Anonyymi00020UUSI
Kalajoen päätöksen teko pitäisi siirtää Kokkolaan,he toimisivat meidän etujemme mukaisesti mekin hyötyisimme siitä.
- Anonyymi00021UUSI
Helpompi sinun on siirtyä Kokkolaan, tuohon rantahurrien paratiisiin. Heippa👋
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459