Ei hyvää päivää

Anonyymi-ap

Voi tauti mitä lässytystä taas, voimaantunut-uudistunut! Ja nyt se on varastanut Hellun idean, t-paita painatuksella *et sä tiedä kuka mä oon*!
Ja varasti myös ton sloganin, sehän on Niko Saarisen suusta!
Röyhkeys huipussaan, todella!
Muutes tulipahan mieleeni kun on huhuttu että Maran kihlasormus ostettiin PalaciCapitalin rahoilla, tuloutuiko myyntihinta myöskin sinne? Heti kohta kun sormus katosi myynnistä, M lähti Dubaihin hermolomalle, hotelli maksoi jopa 1000e/yö.

23

188

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niko Saarisen muistan minäkin tokaisseen, oliko joku riitatilanne kaupassa tms?

• Anonyymi00002

Kaivohuoneella olli jokinen oli rymistelly sinne jonon eteen. Olli oli alkanu uhoo pokelle et "etkö tiedä kuka mä oon?" poke oli sanonu et "ihan sama, mut tänään ei kukaan pääse jonon ohi.

Netin syövereistä löyty, olisko yleisesti käytetty ns huono vitsi.

• Anonyymi00018

Muistelenpa Krista Kiurun sanoneen noin porilaisen kaupan kassajonossa iäkkäälle naishenkilölle.

• Anonyymi00003

No tää ei yllätä yhtään. Suomen mauttomin ja epärehellisin aikuislapsi on ehdottomasti Aitolehti.

• Anonyymi00004

Miksi se Eskon haukkuja ei täällä enää päivittäin hauku Eskoa sillä että olisi sanonut jollekin parkkiliisalle että "et sä tiedä kuka mä oon"? Ei ole hetkeen haukkunut Eskoa täällä lihavaksi strippariksikaan.

• Anonyymi00006

Itse myös olen täältä Martinan ja Eskon vainoajan hokema tuon nähnyt ja nyt hieman huvitti kun olivat painaneet sen sloganin huppariin ja paitaan.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Itse myös olen täältä Martinan ja Eskon vainoajan hokema tuon nähnyt ja nyt hieman huvitti kun olivat painaneet sen sloganin huppariin ja paitaan.

Tosi lapsellista touhua

• Anonyymi00005

Ajatelkaa kun burgerimies Herlevi laittoi firmansa konkussiin alkuvuodesta 2025 ja mm 30 työntekijää jäi työttömäksi niin siitä on uutisoitu tyyliin:
      Iltalehti naistoimittaja: "Herlevi avautuu konkurssistaan: rasvataan nännit ja pestään etuhampaant" ja pelkkää posea koko Iltalehden juttu.
      Iltalehti naistoimittaja: Ei muuta kuin uudet tuulet Australiassa
      Seiskan naistoimittaja: "Herlevi instassa: "konkkamies joutui vaihtamaan Bemarin Porscheen". Pelkkä polisiitivinen naureskeleva juttu tehty ja Seiska oli kaivellut että mitä sellainen maasturi Porsche maksaa uutena, yli 130 tuhatta.
      Seiskan toimittaja Miikka kirjoittaa kesällä 2025 muutama kukausi konkurssista kuinka naisia pyörii ympärillä ja salakuva blondin kanssa ja Herleviltäkin positiivinen kommentti että hyvin menee.

Tekoäly: Herlevi kertoo että konkurssin syy oli yhtiön tekemät virheet eli siis omat virheet. Kertoo myös Kauppalehden videossa että konkurssin syy yhtiön omat virheet.

• Anonyymi00007

Herlevi oli Allerin eli Seiskan tuottamassa sarjassa Grillit tulessa tänä keväänä tuomarina. Sarjan tuotti Allerin Soila, joka on tehnyt mm. Berlorfin sarjoja ja Katiska-dokumentin. Nyt itse peppu Erna palaveerasi Soilan kanssa eli tulossa Ernasta Sofian sarjan tyylinen sarja? Ernakin oli mukana tuossa Grillit tulessa Petäistölle flirttailemassa.

Seiska on jo aloittanut Ernan hehkuttamisen sivuillaan. Ei kertonut että Ernan firman liikevaihto laskenut vuoden 2021 yli 500 tuhannesta vuoden 2025 n. 150 tuhanteen. Ei myöskään Seiskan juttu kertonut että on vuosia jolloin Erna on nostanut firmastaan vain osinkoa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Herlevi oli Allerin eli Seiskan tuottamassa sarjassa Grillit tulessa tänä keväänä tuomarina. Sarjan tuotti Allerin Soila, joka on tehnyt mm. Berlorfin sarjoja ja Katiska-dokumentin. Nyt itse peppu Erna palaveerasi Soilan kanssa eli tulossa Ernasta Sofian sarjan tyylinen sarja? Ernakin oli mukana tuossa Grillit tulessa Petäistölle flirttailemassa.

Seiska on jo aloittanut Ernan hehkuttamisen sivuillaan. Ei kertonut että Ernan firman liikevaihto laskenut vuoden 2021 yli 500 tuhannesta vuoden 2025 n. 150 tuhanteen. Ei myöskään Seiskan juttu kertonut että on vuosia jolloin Erna on nostanut firmastaan vain osinkoa.

Erna mainostikin sitä Grillit tulessa sarjaa omassa instassa jollain videolla, kun esitteli isoa takapuoltaan ja antoi ohjeen että ei kannata grillata kerrostalossa. Se sattui samaan aikaan kun jossain kerrostalossa oli syttynyt parvekkeella grillaamisesta tulipalo ja lukuisat ihmiset menettivät kotinsa. Mutta olihan se Allerin eli Seiskan sarja eli sopii kai sitten tuollakin tavalla mainostaa, kai?
        Seiska tehnyt Ernnasta jutun kun kuumia saunakuvia. Täytyypä katsoa että mainitaanko jutussa tai onko siihen linkattu tuo Ernan mainos Grillit tulessa sarjasta, vai tekikö Seiska siitä silloin mitään juttua.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tulot on laskenut mutta siltikin Ernalla on talletuksia, sijoituksia, ja ainakin 1 asunto-osake, yhteensä yli 700000e:n arvosta.
        Ei ole hassannut tulojaan, kiva nuoren naisen elellä kun ei ole velkoja vaan talousasiat kunnossa.
        Mites on Martan kohdalla?
        Konkurssia pukkaa

• Anonyymi00010

Katsoin että Seiskaan oli Herlevin Porschesta tehnyt jutun toimittaja Johanna. Nyt oli sama toimittaja Johanna tehnyt jutun Ernan kuumista saunakuvista eikä mitään mainintaa Ernan kohusta liittyen Grillit tulessa juttuun. Mutta ehkä Seiska ei tehnyt koko kohusta juttua jostain syystä?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Katsoin että Seiskaan oli Herlevin Porschesta tehnyt jutun toimittaja Johanna. Nyt oli sama toimittaja Johanna tehnyt jutun Ernan kuumista saunakuvista eikä mitään mainintaa Ernan kohusta liittyen Grillit tulessa juttuun. Mutta ehkä Seiska ei tehnyt koko kohusta juttua jostain syystä?

Seiska teki jutun vasta sitten kun Erna näennäisesti pyysi anteeksi.

• Anonyymi00019

Ketju taitaa olla Martinasta.

• Anonyymi00012

Aloituksentekijä kuuluu "Hellun" kavereihin eli joku ihailijansa siellä Turun suunnalla. Ja näyttää Ernallakin olla sama ihailija sillä onhan Ernakin sieltäpäin ja firmansa osoitekin on sinne suuntaan.

• Anonyymi00013

Kyllä se on tämä suunta Turku, Turun saaristo, Salo, Pori, Rauma, Kaarina ja mitä näitä nyt siellä ympäristössä on. On nähnyt paikkakuntia niiden kohdalla jotka omalla nimellä ovat haukkuneet joko Martinan omassa instassa tai eri medioiden somessa. Tottakai muultakin mutta Turun seudulla aktiivisimmat.

• Anonyymi00015

Kirjoitukset on sitä luokkaa että vaikuttaisi kuuluvan jopa Ernan lähipiiriin?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kyllä se on tämä suunta Turku, Turun saaristo, Salo, Pori, Rauma, Kaarina ja mitä näitä nyt siellä ympäristössä on. On nähnyt paikkakuntia niiden kohdalla jotka omalla nimellä ovat haukkuneet joko Martinan omassa instassa tai eri medioiden somessa. Tottakai muultakin mutta Turun seudulla aktiivisimmat.

Varsinais-Suomesta on Taistelija-kirjan kirjoittanut Hippokin.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kirjoitukset on sitä luokkaa että vaikuttaisi kuuluvan jopa Ernan lähipiiriin?

Väärin arvasit/päättelit. Ihan eri suunta eikä tekemistä hyvinvointibusineksen kanssa.
        Pointti oli kahden saman alan yrittäjän kulutustottumuksista, toinen rahaton, toiselka säästöjä ja kiinteää omaisuutta.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Väärin arvasit/päättelit. Ihan eri suunta eikä tekemistä hyvinvointibusineksen kanssa.
        Pointti oli kahden saman alan yrittäjän kulutustottumuksista, toinen rahaton, toiselka säästöjä ja kiinteää omaisuutta.

Toinen yksinhuoltaja ja perhe elätettävänä. Erna saa kaikki itselleen ja vanhemmat yrittäjiä ja varmasti avittaneet. Totta AE imettäväiset Ernan perse kerää enemmän seuraajia eli kovempi myyntivaltti kuin jotkut hikiset treenit. Sonjakin lähti nyt Ernan tielle koska firma tehnyt miinusta kolme vuotta, viimeksi jopa 45 tuhatta. Joutui muuttamaan äidilleen.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Toinen yksinhuoltaja ja perhe elätettävänä. Erna saa kaikki itselleen ja vanhemmat yrittäjiä ja varmasti avittaneet. Totta AE imettäväiset Ernan perse kerää enemmän seuraajia eli kovempi myyntivaltti kuin jotkut hikiset treenit. Sonjakin lähti nyt Ernan tielle koska firma tehnyt miinusta kolme vuotta, viimeksi jopa 45 tuhatta. Joutui muuttamaan äidilleen.

En oikeasti muista mitä kirjoitin kun väänsi ”AE imettäväiset” tekstiin. Onneksi ei tuon pahempi.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sorry nyt, mutta tympii toi yksinhuoltaja ja perhe elätettävänä -hokema. Suomi on täynnä yksinhuoltajia, jotka elättää perheensä. Tuskin Martina yksin maksaa Eskon tyttären elämän vai mitä veikkaat? Martinan valmennukset ei myy, koska tekoäly on korvannut eikä se ihmisenä ole kovin kiinnostava. Onttoa itsekehua ja samojen lässyslässyn fraasien toistelua

• Anonyymi00024

Onko Thermanila ja Martalla yhteiset t-paita/ hupparibisnekset? Muistakaa maksaa tilauksenne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      39
      1148
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      869
    3. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      710
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      41
      699
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      211
      579
    6. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      47
      512
    7. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      499
    8. jumala ei auta hittojakaan..

kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir
      Sinkut
      204
      473
    9. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      175
      470
    10. Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä

Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan
      Kuhmo
      6
      457
    Aihe