Koira ruokakaupassa ostoskärrissä!
https://www.karjalainen.fi/paikalliset/9690948
Eikö koiraihmisillä ole mitään itsekritiikkiä, saati järkeä?!
Ei paljon lisää sympatiaa koiraihmisiä kohtaan.
Olipa typerästi valittu lehtikuva!
13
61
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Hyi hlvetti! ja samaan kärryyn toiset sitten latovat ruokiaan! 😝
- Anonyymi00002
se on koirakärry,
tykkään kyllä kovasti otuksista,
mut en ymmärrä,
koirille on kaupan ulkopuolella silmukat,
jossa se voi odottaa,
ja tädit voi jättää surkastuneen koiransa
kassissa kannettavan fifin kotiin tai odottamaan autoon,
ei elukoilla ole mitään järjellistä syytä olla kaupassa... - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
se on koirakärry,
tykkään kyllä kovasti otuksista,
mut en ymmärrä,
koirille on kaupan ulkopuolella silmukat,
jossa se voi odottaa,
ja tädit voi jättää surkastuneen koiransa
kassissa kannettavan fifin kotiin tai odottamaan autoon,
ei elukoilla ole mitään järjellistä syytä olla kaupassa...Juuri näin! Vi*uttaa ihmiset jotka pitää koiraansa ihmisenä ja kuvittelevat että kaikki tykkää heidän piskistään.
- Anonyymi00008
Olipa hyvin valittu kuvituskuva.
Se tuo selväsi millainen koiranomistajan mielikuvamaailma ja hycienia ajttelu koiriin hurahatneilla on.
Makuasia sano koira kun persettä nuoli.
- Anonyymi00004
Sairaaksi mennyt tuo rakkien palvonta. Nimitetään häneksi ja ihan joka paikkaan työnnytään hurtta mukana ikään kuin se rakki ei pärjäisi hetken aikaa yksin kotona.
Luettelevat koiran nimeltään perheenjäseneksi. Vässyköillä jotka eivät älyä edes poimia koiriensa ulosteita pois kaduilta niin on jopa useampi ulosteentuottaja.
Minulla on koira. Koskaan en vie kauppaan, yleisötapahtumiin, torille tai kyläpaikkoihin ja se on aina se, vaikka asuukin meillä. Ulosteet korjaan aina, se kuuluu ihan perussivistykseen.- Anonyymi00005
valehtelet,
ei sulla koiraa ole,
pelkojesi takia vihaat koiria...
- Anonyymi00009
Joo en voi mennä töihin, kun pitää rakkeja taluttaa aamusta iltaan . Eihän ne työkkäri- ja kelaväki aina oikein ymmärrä, että miten siitä oikeisiin töihn voil lähteä, kun on paimennettavia suloisia piskejä.
Ehkä koirien päiväkoti olisi yksi ratkaisu?- Anonyymi00010
mene hoitoon...
- Anonyymi00011
Jokaisella koiralla on oltava subjektiivinen oikeus päivähoitopaikkaan. Koiranomistajat vaatimme...hau...hau !
- Anonyymi00012
oloasi helpottaa,
kun menet hoitoon...
- Anonyymi00013
Vituttaa nähdä hihnan kumpaakin päätä.
- Anonyymi00014
oloasi helpottaa,
kun menet hoitoon... - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
oloasi helpottaa,
kun menet hoitoon...Ei sinne pääse kun se on täynnä sinun kaltaisiasi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459