Tulee mieleen kansanviisaus elävän karhun nylkemisestä. Käsittääkseni karhu elää vielä.
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Jasperpääkköset ja muut kalankiduttajat haluavat palokin toimivan voimalan purkua.
- Anonyymi00002
Orpon hallitus on kommunistinen. Pakolla ostetaan yksityistä omaisuutta. Ennen näkemätöntä. Olen oikeistolainen, en äänestä enää kokoomusta ikinä. Pakko varmaan persuksi alkaa.
- Anonyymi00004
Jospa kuitenkin tarkistat vielä kuka PKS: n omistaa..
- Anonyymi00003
Ei kai sähkölaitosta sen takia pureta että saataisiin katsella virtaavaa vettä ja kalojen kiduttajat pääsisivät sadistisen harrastuksensa pariin?
Tai suomessahan sitä ollaan, joten sellainenkin hölmöys lienee mahdollista... - Anonyymi00005
Minä olen käsittänyt, että PKS:n pitäisi tuottaa sähköä asiakkailleen kohtuulliseen hintaan, eikä omistajille mahdollisimman isoja tuottoja osinkoina. Olen kai väärässä.
Ei ihme, ETTEI tämä edustajamme Hoskonen ole kansan puolella halvemman sähkön muodossa. Istuu juuri siellä, missä mietitään, miten saisi hinnat jotenkin vielä korkeammiksi PKS:ssä.
Taisi jo energiavirasto vähän toppuutella touhuja. Kannattaisi Hoskosen kiivetä vaan sinne turveauman päälle. Järjen juoksu ei juuri muuhun riitäkään ja häviäisi nekin vähät äänimäärät... - Anonyymi00006
Ihan sairasta sakkia. Tällaisten pakottajien kanssa ei ole hyvä elää.
- Anonyymi00007
Miksi PKS:n olisi pitänyt myydä voimala alihintaan ja omistajakuntien vahingoksi?
- Anonyymi00008
Siis mihin alihintaan??
- Anonyymi00017
40 miljoonaa on omistajille tappiollinen hinta.
- Anonyymi00009
Eikös sen pitänyt tuottaa sähköä, eikä mitään osinkotuloja.? Olenko väärässä?
- Anonyymi00012
Osakkeita ostetaan osinkojen takia. Miksi siitä muuten olisi tehty osakeyhtiö?
- Anonyymi00010
1 KWH sähköä 3kk. Siirtomaksu noin 50 Euroa. Vastaa HOSKONEN. Meidän edustajamme..!!
- Anonyymi00013
Siirron perusmaksu 16 €/kk on halpa Savon voimaan verrattuna, jossa se on kaksinkertainen.
3 kk siirtolasku Savon voimalla 100 €, vaikka ei olla mökillä käytykään ja kulutus on 0.
- Anonyymi00011
Jere Penttilä koittaa saada Pamilosta Eurot järkyttävän suureen Jäähallin remontin
Ylipaisuneisiin kuluihin.
Kuuhelo, Ei Businesmies. Keskon elätti.- Anonyymi00014
Mistä hiton Pamilosta...?
- Anonyymi00015
Tulee aika jolloin jokainen vesivoimala tarvitaan suolen sähköverkon toimivuuden varmistamiseen. Myös Palokki.
Sitä paitsi: paljon tärkempää kuin Palokki on rakentaa pielisjoen patoihin maailmaan parhaat ohitusväylät samoin kuin Lieksanjoelle. Joku tolkku Orpon hallituksen touhun, tosin eipä näyttöjä ole millään sektorilla 🙈🙈🙈- Anonyymi00016
Sähköä tarvitaan ja jos halutaan lohta elvyttää, niin niiden asia on rakentaa ohitusväylät kaloille jotka ne joet patosivatkin. Miksi tätä ei näiltä padoista hyötyä imeneiltä yhtiöiltä vaadita, mikä siinä niin pelottaa?
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sähköä tarvitaan ja jos halutaan lohta elvyttää, niin niiden asia on rakentaa ohitusväylät kaloille jotka ne joet patosivatkin. Miksi tätä ei näiltä padoista hyötyä imeneiltä yhtiöiltä vaadita, mikä siinä niin pelottaa?
Pks on alunperinkin halunnut toteuttaa ohitusuoman. Se ei orpolle käy.
- Anonyymi00018
No kuukausi vielä sit pks nöyrtyy kun on pakko. Odotellaan rauhassa👍
- Anonyymi00020
Kummallista jos omistajat haluavat myydä palokin arvoaan pienemmällä hinnalla.
Jos niin käy, niin eipä enää tarvitse ihmetellä P-Karjalan kurjuutta ja huonoa menestystä.
Kenenkä meidän leiviskästämme pitäisi huolehtia jos emme itse sitä ymmärrä tehdä? - Anonyymi00021
Orpo kova poika jakamaan fyrkkaa: tunnin juna, palokki, helsinkikokoomusgarden…
- Anonyymi00022
Nyt on sähköä mutta ei lohta.
Jos Palokki puretaan, ei ole sähköä eikä lohta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101280- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 66741
- 33632
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13508- 78501