Nainen olet ihana❤️. Tykkään sinusta 😘👩❤️👩
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Tuntomerkkejä hänestä?🤔
- Anonyymi00003
Mua vanhempi ja nimessäsi 6 kirjainta ❤️
- Anonyymi00017
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kiitos! ❤️ Kiitos kuka minua kaipailee?
Mn - Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kiitos! ❤️ Kiitos kuka minua kaipailee?
MnNimessä 5 kirjainta. Meillä ikäeroa paljon . Nyt ei nähdä vähään aikaan. Sen enempää en uskalla tunnisteita laittaa 😁🙈
-ap-
Ketä sä kaipaat ? - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nainenko tämä. M 5 kirjainta nuorempi ex saman ikäinen.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Nainenko tämä. M 5 kirjainta nuorempi ex saman ikäinen.
Täh? Olipa sekava teksti....
- Anonyymi00023UUSI
Ihana napapaita eilen
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ihana napapaita eilen
Sori ei olla nähty eilen enkä mä napapaitoja käytä
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Täh? Olipa sekava teksti....
Naisen nimessä 6 kirjainta? Miehen 5, nuorempi ja hän exni ikäinen kyllä. Pitkä matka elämää joka päättyi puolison kuolemaan, nuorempi eli iästä 5-10 v nuorempi ei kannata edes puhua. Jos 20 v nuorempi siinä on monessa asiassa eri tasolla. Fyysinen kunto, urheilu merkitsevät muutamat vuodet suuntaansa ei vaikuta.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Naisen nimessä 6 kirjainta? Miehen 5, nuorempi ja hän exni ikäinen kyllä. Pitkä matka elämää joka päättyi puolison kuolemaan, nuorempi eli iästä 5-10 v nuorempi ei kannata edes puhua. Jos 20 v nuorempi siinä on monessa asiassa eri tasolla. Fyysinen kunto, urheilu merkitsevät muutamat vuodet suuntaansa ei vaikuta.
Ohi meni ja pahasti
- Anonyymi00002
Miksi et sitten ota yhteyttä?
- Anonyymi00006
Ei pysty...
- Anonyymi00004
mä leijun taas hetken kun näin sut mut se ei oo pysyvä kokoaikanen oot semmonen n et aina kun näen sut niin menee muutamia päiviä siihen että käyt mielessäni
semmoinen kevyt kaunis ihastuksen tunne kuitenkin katoava- Anonyymi00007
Ihanasti kirjoitettu mutta haikea teksti 🥹❤️
Olet häneen ihastunut ja tilanne monimutkainen vai ymmärsinkö oikein? - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ihanasti kirjoitettu mutta haikea teksti 🥹❤️
Olet häneen ihastunut ja tilanne monimutkainen vai ymmärsinkö oikein?hän on semmoinen soma huurteinen kukka ja aina kun näen niin edes vilaukselta niin säpsähdän hereille niitä ainoita naisia ketkä sillä tavalla minuun vaikuttaa :)<3
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
hän on semmoinen soma huurteinen kukka ja aina kun näen niin edes vilaukselta niin säpsähdän hereille niitä ainoita naisia ketkä sillä tavalla minuun vaikuttaa :)<3
Ihanasti sanottu 😍😊
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ihanasti sanottu 😍😊
Hänkin on minuun kolahtanut kovaa.En koskaan ajatellut,että joku nainen saa minussa sellaista aikaa mutta hänessä on jotain spesiaalia ❤️
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hänkin on minuun kolahtanut kovaa.En koskaan ajatellut,että joku nainen saa minussa sellaista aikaa mutta hänessä on jotain spesiaalia ❤️
sen vaan tuntee :) menee yhtäkkiä ihan kiltiksi pikkutytöksi toisen edessä olen äärettömän kova normisti ku kulen .. eikä toisen ees tarvii tehä mitään on vaa samassa tilassa ni 🥹
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
sen vaan tuntee :) menee yhtäkkiä ihan kiltiksi pikkutytöksi toisen edessä olen äärettömän kova normisti ku kulen .. eikä toisen ees tarvii tehä mitään on vaa samassa tilassa ni 🥹
Hän on tainnut sitten tehdä vaikutuksen suhun ? 😊
Kun hän katsoo mua niin tuntuu uskomattoman hyvältä ja samassa tilassa kun ollaan niin hän saa tuolla vatssnpohjassa jotain ihanaa aikaa. Sydän hakkaa ja kädet hikoaa Hänen silmät, voi niitä voisin vain tujottaa ikuisuuden 💙🥹
- Anonyymi00005
K
I
I
T
O
S
IHAN RAUHASSA...
❤️- Anonyymi00008
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00014
Niin minäkin sinua sillä tavalla❤️
- Anonyymi00016
❤️😘🥰
- Anonyymi00018
Öitä
- Anonyymi00019
Öitä kaunis ❤️ Kauniita unia 😘 Halaisin jos voisin 🫂
- Anonyymi00027UUSI
Oot kuulemma meidän perheen MASKOTTI ja he ovat näköjään päättäneet, että meidän pitää mennä naimisiin.
Porukalla loukkailevat meidän kunnioita, kun me istutaan vierekkäin ja keskustellaan.
He varmaan haluaisivat, että me asuttais heidän naapurissa niin he voisivat tulla meille jos sinä et käy täällä heidän luona.
He mielummin syrjii ja maksaa niin minä pysyn poissa.
Koska meidän keskustelut menee jo nyt näin, että mies alottaa keskustelun ja minä kuuntelen sekä korjaan asiaa tai sitten minä lisään jotain niin hänen JUTUT EI KUULOSTA IHAN HULLUILTA!- Anonyymi00028UUSI
Mitähän sä selität ? Hän ei ikinä kirjoittaisi mitään tällaista. Toisekseen en mä naimisiin ole menossa hänen kanssa,enkä usko et hänkään tällaisesta haaveilee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491434- 1151396
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta198939Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.327885Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä231819- 58723
Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht233697Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175671Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88630Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21601