Jos te kumpikin ikävöitte, niin miksi näin...? En tajua...
Vastaukset 17
- Anonyymi00001UUSI
Hyvää keskiviikkoa... M /ap
- Anonyymi00002UUSI
Siis "jos ikävöitte toisianne"... /ap
- Anonyymi00015UUSI
Halua luottaa on, mut epäilyt nakertaa luottamusta? Ristiriidat toisen käytöksessä ja omat huonot kokemat menneisyydestä nakertaa toisiin luottamista. Kun on kerran erehtynyt toisesta, erehtymisen mahdollisuuteen uskoo enemmän myös tulevassa?
Antaako aika varmuutta asialle vai etäännyttääkö? Sen aika näyttää, samaistuminen (ymmärtämisen halu "aistimukset") voisi lähentää tai lisätä ymmärrystä toista kohtaan? Tuntuuko toinen luottamuksen arvoiselta (mielikuva)?
Halu ymmärtää lisää mahdollisuuksia onnistua, jos tuntemus yhteinen? Puhuminen auttaa, mut se vaatii uskallusta, rohkeutta ja hyviä aistimuksia. Ilman näitä sitä miettii jossain vaiheessa, onko tässä järkeä vai ei? Erehtynyt aina varovaisempi.
Jos tuntuu, ettei ole järkeä, silloin hyvä ottaa etäisyyttä. ikävät aiemmat kokemat ruokkii tätä vaihtoehtoa herkemmin. Väärin ymmärtäminen on paljon helpompi vaihtoehto kuin itsensä altistaminen mahdollisille pettymyksille?
- Anonyymi00003UUSI
Kerro ensin oma vastauksesi.
- Anonyymi00004UUSI
Vastaus mihin...? /ap
- Anonyymi00007UUSI
Omaan kysymykseesi eli miksi näin?
- Anonyymi00008UUSI
Miksi sinä teet näin vaikka tiedät molempien ikävöivän?
- Anonyymi00005UUSI
Sitäpaitsi tuo pitää tietää ensin...? /ap
- Anonyymi00006UUSI
Ehkä se haluaa roikottaa naista löysässä hirressä.
- Anonyymi00009UUSI
ei hän minua ikävöi.
- Anonyymi00010UUSI
Tai ymmärrän kyllä kysymyksen, mutta siitä se vastaus riippuu... /ap
- Anonyymi00011UUSI
Kuka ikävöi mitä/ketä p illua enemmistö miehistä naisilta haluaa mitkä ovat tällöin haasteet useimmat naiset etsii parisuhdetta netistä löydetty hieno vertaus miksi itseään arvostava nainen ei jaa itseään jokaiselle vastaantulijalle jos viisi avainta avaa lukon on lukko viallinen miehillä taas jos yksi avain pystyy avaamaan viisikymmentäkin lukkoa ni kyseessä on masterkey kuningasavain huoltotöissä opittuna sopii joka luokkoon joten mikä on ongelmana ettei miehet yleensä saa niiltä naisilta joilta itse haluavat olisko "miehessä" vikaa ei nää löydy montaakaan naista jokka passaa hyvän panon edes seuraavalle huonon kehuvat maasta taivaisiin että pääsevät itse vinkujasta eroon jotain eletystä elämästä opittuna mikä on ongelmana miehellä joka on ollu useamman naisen kanssa ilman pitkää parisuhdetta pidetään kyvyttömänä sitoutumaan kelpaa naisille paremman puutteessa kun ei muutakaan saa
- Anonyymi00012UUSI
Siitä ikäviä vaan että niiltä useimmiten yleensä jonkun sukupuolitaudinkin saattaa muistoksi saada mutta onnea
- Anonyymi00013UUSI
Olemme jo toisillemme lupautuneet...ei murheita
- Anonyymi00014UUSI
Okei...? /ap
- Anonyymi00016UUSI
Vielä... Naiseni otan ja muita vaihtoja en halua. Tuliko selväksi!
- Anonyymi00017UUSI
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991368
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111124Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k48929Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi56922- 61917
- 4909
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.130841- 66715
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant55679Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa34590