Tunteita on.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001UUSI
Oot rakas yhä edelleen
- Anonyymi00002UUSI
Varmaan oot tyytyväinen nyt.
- Anonyymi00003UUSI
Ihan rakastunut
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ihan rakastunut
Kiva kuulla. Älä valehtele hänelle tunteistasi sitte.
- Anonyymi00004UUSI
mulla ei ole mitään tunteita joita voisin enää IRL näyttää oikeasti. hän on vuodesta 2018 matkustellut ja nähnyt elämää ilman mua. nyttenkin hän on toisessa maassa elää elämäänsä eikä mua mieti. ei käy täällä pska palstalta. ei jäänyt kaipaamaan ja sanoi eron jälkeen että ei oltais oltu noinkaan pitkästi kimpassa ilman tenavia ja silti erottiin melki heti toisen synnyttyä. en vain osaa olla suhteessa enkä osaa antaa itestä mitään en ole naisena riittävä kumppani tasolle. olen liian ailahtelevainen ja jumissa
- Anonyymi00005UUSI
pitäisi päästä pois täältä palstalla tämä vie kaiken aikani käyn täällä aivan liikaa. en ole myöskään innostunut oikeasta elämästä enään sitäkään vähää mitä ennen. toki pakon edestä joku duuni löydyttävä jne mutta olen kadottanut itseni jo aikoja sitten sillä se oli muille ihmisille aivan liikaa. nykyään elän surullista elämää joka ei missään määrin riitä minulle.
- Anonyymi00006UUSI
tiedän että terveyteni vuoksi en pystyisi samaan tahtiin kuin eksäni joka elää elämäänsä kuin viimeistä päivää jatkuvasti jossain ja duunit ja reissut ja ihmissuhteet kukoistaa tuntuu sekin niin vatun säälittävältä että olen hänelle katkera
- Anonyymi00008UUSI
miksi pitää katkeroitua mielen?? en tätä olisi halunnut. nyt olen vain se kärsivä äiti joka on se ylijäämä yökötys
- Anonyymi00009UUSI
F Fazerin Sininen mmm
- Anonyymi00010UUSI
🍫mmm
- Anonyymi00011UUSI
viha, pettymys, masennus ja itku...
- Anonyymi00012UUSI
Mulla ei ole enää tunteita.
- Anonyymi00013UUSI
https://youtu.be/7NKgJOPJXx4?si=B7QWPlrA0HnLVe6W eräälle nuoremmalle sanoisin, että parempi jos rakastunut eikä lakastunut. :) m->n
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991368
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111124Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k48929Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi56922- 61917
- 4909
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.130841- 66715
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant55679Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa34590