Ikävä ja hitonmoinen läheisyyden sekä IRL kaipuu.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
Laita viestiä, jos kaipaat seuraa. Yllättyisin iloisesti.
- Anonyymi00002UUSI
Justhan laitan.
- Anonyymi00003UUSI
välillä tulee mutta eriasia haluaako niitä millään tavalla irl edistää :) en halua pilata kenenkään elämää -ulla sivusta
- Anonyymi00004UUSI
Varsinka omaas.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Varsinka omaas.
joskus hyvin harvoin käy niin että joku nainen vähän keikuttaa mun keskittymistä näin on käynyt ehkä pari kertaa elämäni aikana. nyt on ollut viimeiset kaksi vuotta yksi nainen aika ajoin kummittelemassa päässäni, hän on ehdottomasti jotain ihan muuta kun valtaosa täysin ohi menevistä täteistä
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
joskus hyvin harvoin käy niin että joku nainen vähän keikuttaa mun keskittymistä näin on käynyt ehkä pari kertaa elämäni aikana. nyt on ollut viimeiset kaksi vuotta yksi nainen aika ajoin kummittelemassa päässäni, hän on ehdottomasti jotain ihan muuta kun valtaosa täysin ohi menevistä täteistä
Sivusta vastaan kun näistä Ullista puhuttiin viimeviikolla kun käytiin yhdessä suihkussa. Koko päivän oon aatellut sua ja tuntenut sen voimakkaan yhteyden. Tuntuu kuin olisit kehoani vasten kokoajan halauksessa. Tiedät kyllä kuka.
- Anonyymi00007UUSI
Oli ihan tosi lähellä etten laittanut sulle viestiä. Viime hetkellä pakitin koska muistin ettei se johda mihinkään. Ei ole ennenkään johtanut. Miksi enää vaivautuisin? Turhia odotuksia ja luuloja.
Karahdin takaisin maan pinnalle, vähän on tullut leijuttua. Olin aika varma että kemiat kohtasi mutta ehkä ei sittenkään. Silti ikävä kalvaa sisintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a419883- 56549
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o157540- 51535
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä163511Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.216485Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20436Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta90424Se siitä sitten
Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.22410Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.63401