Mutta sen tauonkin jälkeen......
Sinua yhä odotan.
:/
Nainen, oli pitkä tauko palstalta ja se teki hyvää
15
175
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Palsta on näköjään myös ulkoasultaan muuttunut.
Onkohan myös käyttäjät muuttuneet taikka muuttaneet?
:/ - Anonyymi00002
Ei, kaikki on ennallaan🍿🍺
- Anonyymi00003
Oliko osastolla hyvää ruokaa?
- Anonyymi00004
En ollut osastolla.
- Anonyymi00005
Mene takas sinne tauolle!
Näitä sun psykoottisille suunnattuja provonovelleja ei tarvi kukaan. Täällä kävijöillä on muutenkin realiteetit pysyvästi hukassa ja todellisuus muovautuu jonkun kirjaimen ympärille, tajuamatta mistään mitään, kun haluaa niin tiukasti pitää kiinni luuloistaan ja juoruisista töhnäkertomuksenpätkistä joita on täältä viemäristä muka salaa käynyt lukemassa. - Anonyymi00006
Kai tajuat miksi edelleen odotat naista? Eikö sulle valkene että sun sovinistiset ja misogyyniset asenteet karkottaa hameväen pitkän kantaman päähän. Et usko vaikka isolla kirjalla päähän paukuttais että kukaan ei kaipaa alisteiseen asemaan sun varjoksi. Ei vaikka kuinka pyhällä tekstillä perustelet tai vakuuttelet naisten vajaaälyisyyttä tai pystyvyyttä. Ole rehellisesti oma itsesi ja hyväksy se ettei yksikään terve ihminen halua lähellesi noilla asetuksilla. Mene takaisin matkoihisi otus!
- Anonyymi00007
Tulehan sinä aivopesty sokea feministi pois kuplastasi.
Sinä olet sellainen sovinisti, mutta se kohdistuu vain miehiin.
Olen paljon terveempi kuin sinä ja oikealla tiellä, toisin kuin sinä.
:/ - Anonyymi00008
Kyllä minä myös tajuan miksi odotan naista, mutta sinä et sitä tajua.
Tiesitkö että terve nainen tahtoo miehen joka osaa ohjastaa ja pitää kiinni arvoista ja olla perheen pää.
Nainen kaipaa sitä, että on myös kuria tarvittaessa ja järjestys sekä osapuolilla omat roolinsa.
Ei se ole pelkkää uskontoa kuten feminismi vaan ihan luonnollinen asia.
:/ - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tiesitkö että terve nainen tahtoo miehen joka osaa ohjastaa ja pitää kiinni arvoista ja olla perheen pää.
Nainen kaipaa sitä, että on myös kuria tarvittaessa ja järjestys sekä osapuolilla omat roolinsa.
:/Kai sä tajusit et toi ilkeä trollinainen femisti on ilmestynyt takosi aikana js luulee sua tyypiksi joka meni osastolle AP
Trollilainen T on pslsyslla 24/7
Eli ei oo edes sulle vastaukset AP
Tyypit on vaohtunu
Kukasm ei enää yhtään tiefä kuka on kuka
Sivusta - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
:/Hehe...sulla täytyy olla piiitkä jono oven takana naisia jotka odottavat vain pääsyä sun ohjastukseen ja kuriin🤭🤣😭
En nyt tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.
Unissas ehkä on.
Mutta jos tekstistäni jotenkin paistaa feminismi, olen pahoillani harhaan johtamisesta. Arvostan suuresti sekä miehissä että naisissa ihmisiä tasavertaisina kanssakulkijoina. Molempia tarvitaan täydelliseen lopputulokseen ja olen ehdottomasti polarisaatiota vastaan. Kavahdan kovin vinosuun kaltaista itsensä muiden, erityisesti naisten yläpuolelle asettautumista. - Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kai sä tajusit et toi ilkeä trollinainen femisti on ilmestynyt takosi aikana js luulee sua tyypiksi joka meni osastolle AP
Trollilainen T on pslsyslla 24/7
Eli ei oo edes sulle vastaukset AP
Tyypit on vaohtunu
Kukasm ei enää yhtään tiefä kuka on kuka
SivustaMistä keksit, että T olis psykalla? Ootko käynyt katsomassa? Sulla on ihan ihme sekojuttuja koko ajan... Joka päivä sun tarina T:n asioista muuttuu...
mukavuushamsteri - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hehe...sulla täytyy olla piiitkä jono oven takana naisia jotka odottavat vain pääsyä sun ohjastukseen ja kuriin🤭🤣😭
En nyt tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.
Unissas ehkä on.
Mutta jos tekstistäni jotenkin paistaa feminismi, olen pahoillani harhaan johtamisesta. Arvostan suuresti sekä miehissä että naisissa ihmisiä tasavertaisina kanssakulkijoina. Molempia tarvitaan täydelliseen lopputulokseen ja olen ehdottomasti polarisaatiota vastaan. Kavahdan kovin vinosuun kaltaista itsensä muiden, erityisesti naisten yläpuolelle asettautumista.Jep, on on, enemmän kuin uskotkaan.
Tasavertaiset kanssakulkijat, siis kummatkin armeijaan, erossa aina yhteishuoltajuus jne.
Sama euro onkin jo miehillä ja naisilla ollut käytössä aina......
Mies viisaampana tietysti päättää asioista ja nainen tapansa mukaan sitten kitisee ja kälättää turhasta.
- Anonyymi00011
Moi! Minäkin olen nyt ollut täällä... Olen se, joka yritti ja halusi pitää origin puolia ja auttaa häntä... Miten olet voinut viime aikoina?
mukavuushamsteri- Anonyymi00014
Ihan ok voinut heti kun on ollut erossa viranomaisista, ja asiat ovat heti jopa edenneet sen myötä.
Sen olen oppinut, että Ikinä niitä tuholaisia ei saa päästää lähelle eikä olla heidän kanssaan missään tekemisissä, se on pahin virhe minkä ihminen voi tehdä ja sellaiset parasiittiset entiteetit aiheuttaa ihmiselle vain ja ainoastaan ongelmia.
- Anonyymi00015
Oi. On ollut ikävä. Kiva, kun palasit 🤗🥰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1381510- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69936Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi269764- 68733
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37619
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7581Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33561- 60557