Jos sattumalta nähtäisiin, olisitko kuten ennen?
Vastaukset 25
- Anonyymi00002
Yrittänyt kyllä. Laihduin rajusti.
- Anonyymi00003
Projekti käynnissä. Itsestään huolehtiminen kyllä kiitos. Hoiva-ala ei kiitos. Minä en suostu lykkimään kene kään pyörätuolia saatika vaihtamaan vaippoja.
- Anonyymi00004
Ehkä kannattaa katella niitä 20 v jos tuollaista toivot.
- Anonyymi00005
Miehen syytä,että oon lihonut! 🤣🤣🤣
- Anonyymi00012
Ei sitte kannata "seurustella" munkkirasvamestarin kanssa.
- Anonyymi00017
Sä olet pelkkä pskanaamainen maalittaja. Hanki elämä
- Anonyymi00006
Mitä luulet mitä käy, kun ikääntyy.
- Anonyymi00007
Oon ikuisesti 18v
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oon ikuisesti 18v
Juu juu
- Anonyymi00008
En ole samannäköinen enää. Parhaani tein pitääkseni huolta, mutta mm. eräs autopiiri esti lahjakkaasti kaiken normaalin, niin sehän se on verottanut ja paljon. Huom. muun muassa autopiiri.
- Anonyymi00010
Ja unohdin mainita, että sattumalta ei pystytä näkemään.
- Anonyymi00011
Olen kyllä pitänyt niin paljon kuin mahdollista. En tiedä kannattaako ja huomaatko, kun vain niin sattumoisin saatettaisiin nähdä. Itseni kannalta kuitenkin hoidan ja laittaudun.
- Anonyymi00013
Sekö on ainoa asia mikä kiinnostaa jos nähdään?
Eikö sua yhtään kiinnosta mitä mulle kuulu ja miten elämä on kohdellut kuluneina vuosina?
Eikö sulla ole muuta sanottavaa kun nähdään että "Oletpas laihtunut/lihonut/vanhentunut"
Mulla on ollut monta tapahtumaa mitä olisin halunnut sun kanssa jutella, uusia kokemuksia ja asioita. Haluan istua kuuntelemaan mitä sulle kuuluu. Haluan tietää viimeisimmät fiilikset. Paikat missä olet käynyt ja uusimmat ihmiset elämässäsi. Oletko tavannut ketään? Haluaisin muistella kanssasi aiempia kohtaamisia ja niitä noloja juttuja. Joko aika on kullannut muistoja ja pehmentänyt terävintä särmää luonteesta.
Kehoni vanhenee vuosittain joka päivä, joka tunti, joka minuutti ja sekunti. Tarviiko sitä kenenkään erikseen kommentoida? En taida haluta sittenkään enää kohdata sattumalta. Ei, en ole enää kuten ennen. Olen nyt tällainen kuin tällä hetkellä olen, ei siitä sen enempää. Menen kehittelemään kahvia ja jatkan mukavaa tavallista arkeani täällä.- Anonyymi00015
Huolta voi pitää itsestään monella tavalla, myös henkisesti.
Oletit väärin, että tarkoitin pelkästään fyysistä huolehtimista.
Aloittaja - Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Huolta voi pitää itsestään monella tavalla, myös henkisesti.
Oletit väärin, että tarkoitin pelkästään fyysistä huolehtimista.
AloittajaAi sori, käsitin väärin. En ole ennen kuullut miten huolta pitämällä itsestäni säilyn 25 vuotiaana minänä. On tullut vuosia lisää puolella ja kaikki on muuttunut.
- Anonyymi00014
En ole. Olen lihonut monta kiloa.
- Anonyymi00016
- Anonyymi00018
Forever young, I just wanna be
Forever young - Anonyymi00020
Voi kuule.
- Anonyymi00021
Voi jeesus näitä teidän juttuja. Miten te jaksatte päivästä toiseen lukea tämmöstä turhaa töhkää täällä? Mikä tämänkin informaatioarvo on? Että joku teennäinen perverssi muka huolehtii ja kirjoittelee naisena tänne paskaa ja te teette sekopääryhmänä oletuksia näistä oikean elämän ihmisiin.
Menkää hoitoon.- Anonyymi00023
Rauhoitu.
Kuulostaa siltä, että sinun kannattaisi hankkia muita harrastuksia kuin partioida täällä.
- Anonyymi00022
En, maha kasvanut, hiusraja siirtynyt
- Anonyymi00024
keulinu aik paljo
- Anonyymi00025
Olen laihtunut reilu 20kg ja ehkä vähän henkisesti kasvanut ja sisäisen rauhan löytänyt. Ei enää fraamaa. Muuten kyllä olen ihan oma itseni.
- Anonyymi00026
Draamaa siis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459