Et hyväksynyt edes marjakaveriksi.
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Milloin mennään? Mulla on sanko ja kumppanit valmiina eteisessä😉
- Anonyymi00003
Hyvä on valmius, paljonko kumppaneita on?
- Anonyymi00015
Anonyymi00003 kirjoitti:
2 paria
- Anonyymi00018
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kaksi. Yksi molemmille varpaille. Pitävät kuivina eikä päästä käärmeitä iholle🥰
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
2 paria
Menettelee oikein hyvin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kaksi. Yksi molemmille varpaille. Pitävät kuivina eikä päästä käärmeitä iholle🥰
Ihan turhaa tuo käärmeidenpelko, käärmeet ne pelkää.
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ihan turhaa tuo käärmeidenpelko, käärmeet ne pelkää.
Vahinkoja sattuu eikä yhteentörmäyksiltä voi välttyä. Jompikumpi tulee aina pistellyksi.
- Anonyymi00002
Minulla parempaa seuraa jopa ja varsinkin metsään.
- Anonyymi00006
Et tunne minua olen metsän nopein eläin.
- Anonyymi00009
toivottavasti kaikki ei sitten mene metsään kuitenkin.
- Anonyymi00004
Niin siinä sitten kävi, että teit sen viimeisen teon mikä ratkaisi koko tilanteen. Turha enää edes yrittää. Marjaan jatkossa jonkun muun kanssa.
- Anonyymi00007
Ihan fiksu valinta. Pysytellään omantasoisissa.
- Anonyymi00005
No niin ja taas ne tunnisteet...?
- Anonyymi00010
Olet vauhdikas nainen. Edestä kuin lentokone ja takaa kuin perämoottori.
- Anonyymi00008
Minut saa mukaan moneen aktiviteettiin, mutta marjastus on harrastus, johon minulla ei ole pienintäkään kiinnostusta.
- Anonyymi00011
Eikä kuntoa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eikä kuntoa.
Marjastus ei liiemmin vaadi kuntoa. Kunhan jaksaa kylkiä metsässä
Ollaanko taas vaihteeksi huolissaan kunnostani? Huomattavasti mieluummin liikuntaakin harrastaa, jos nenänsä heille kuulumattomiin asioihin työntäjät eivät ole kyttäämässä jokaista liikehdintää tai suosittelemassa uimista, joka on yksi tylsimmistä liikuntamuodoista kävelemisen ohessa. - Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Marjastus ei liiemmin vaadi kuntoa. Kunhan jaksaa kylkiä metsässä
Ollaanko taas vaihteeksi huolissaan kunnostani? Huomattavasti mieluummin liikuntaakin harrastaa, jos nenänsä heille kuulumattomiin asioihin työntäjät eivät ole kyttäämässä jokaista liikehdintää tai suosittelemassa uimista, joka on yksi tylsimmistä liikuntamuodoista kävelemisen ohessa.Etpä ole helteellä hillassa käynyt, elä ihmeessä käy. Paleltunut olen sinne yleensä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Etpä ole helteellä hillassa käynyt, elä ihmeessä käy. Paleltunut olen sinne yleensä.
Samaa kyykkimistä se on kuin mustikankin poiminta. Lappi ja hillat eivät ole erityisemmin muutoinkaan lähellä sydäntäni.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Samaa kyykkimistä se on kuin mustikankin poiminta. Lappi ja hillat eivät ole erityisemmin muutoinkaan lähellä sydäntäni.
Ihan oikeassa olet, erilaisia me kaikki. Olisikin se tylsää jos klooneja olisimme.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ihan oikeassa olet, erilaisia me kaikki. Olisikin se tylsää jos klooneja olisimme.
Olisi. Todellakin.
Eikä tässä sen kummempaa. He, jotka haluavat marjastuskaverin, etsiytyvät heidän seuraansa, jotka yhtälailla nauttivat marjastuksesta ja me, jotka nauttivat muunlaisista harrasteista, etsimme toisemme jakaaksemma ilon niistä jutuista, jotka yhdistävät meitä.
- Anonyymi00012
Kysyitkö muualla kuin täällä?
- Anonyymi00013
Vaha juttu ei ollut halukkuutta, se siitä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vaha juttu ei ollut halukkuutta, se siitä.
Kerniä saa kaupastaki.
- Anonyymi00016
"Wild Berries". Oisko ollu viel paremmat ohjelmat ja kuvat hakkeroitavaks?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459