Lahjakkaasti jatkat.
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
näin ei mitään voi, juoksuaika.
- Anonyymi00004
Ei sinun kuunkierrosta sen kummepaa tietoa. Kuitenkin Venla olet toisen ja otan uuden vaihteen, se ei hellppoa.
- Anonyymi00002
Sinä petit Venlan ja pois ajoit, nyt katse peiliin!
- Anonyymi00003
Kuka on venla? Ei sano yhtään mitään nämä nimivääntelyt näistä teidän etovista ”kaivatuistanne”.
Nämäkin terveiset turhaa tuuleen huutelua.
Näitä hahmoja pyörii täällä aina uusia. On ties mitä pikejä, vilmoja, konsonantteja, vokaaleja, keksittyjä nimimerkkejä. Joku ryhmä elää niinku nää ois teidän keskuudessa olemassa? Miettikää jumalauta vielä kerran! Että oliko nyt kenen elämä kyseessä? Ja oliko edes oikea henkilö kyseessä!- Anonyymi00005
onpahan sinulla kin propleema , keksi tekemistä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
onpahan sinulla kin propleema , keksi tekemistä.
On todellakin ongelma! Mutta se ei oo minun ongelma vaan ihan jonkun muun luulotautisen.
- Anonyymi00007
Tuo pike on ihan oikea nimi ja arvaapa, mikä taho sen tänne toi julki. Nuo muut ovat keksittyjä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tuo pike on ihan oikea nimi ja arvaapa, mikä taho sen tänne toi julki. Nuo muut ovat keksittyjä.
Miten hemmetissä voi olla mahdollista että oli aloitus taikka aihe mikä tahansa, niin aina ne ovat Pikeen liittyviä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miten hemmetissä voi olla mahdollista että oli aloitus taikka aihe mikä tahansa, niin aina ne ovat Pikeen liittyviä.
Ainakin kun on nimeltä mainittu plus tietty yhteys asioissa. Fakta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ainakin kun on nimeltä mainittu plus tietty yhteys asioissa. Fakta.
Ei Pikeä ole täällä näkynyt koko kesänä vai olenko väärässä
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei Pikeä ole täällä näkynyt koko kesänä vai olenko väärässä
Väärässäpä hyvinkin.
- Anonyymi00014
Haluatko kertoa tarkemmin?
-venla - Anonyymi00016
Minä löysin uuden kiinnostuksen kohteen jokin aika sitten ja siitä lähtien hormoonit ovat hyrränneet, mikä saa minut haaveilemaan suhteesta tummatukkaisen miehen kanssa!
- Anonyymi00017
Poistettiin näköjään jonkun kommentti siihen suteen ja tuohon nimeen liittyen.
Omasta puolestani sanon vain, että ypyköillä tulee olemaan vielä paljon selitettävää. Ei minulle, mutta muualle ja siinä sitä onkin sit miettimistä, kun kukaan ei enää usko ainoatakaan sanaa. 👋- Anonyymi00018
Muistinkin, että siinä yhdessä vaiheessa oli siitä mun kuvasta arvosteluja täällä. Lähes heti, kun olin sen eräälle lähettänyt. Nooh onhan niistäkin ne kuvat.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Muistinkin, että siinä yhdessä vaiheessa oli siitä mun kuvasta arvosteluja täällä. Lähes heti, kun olin sen eräälle lähettänyt. Nooh onhan niistäkin ne kuvat.
Ja. Koska siellä on tiedetty jo pitkään tämä tilanteeni eikä mitään ole tehty asioiden hyvittämiseksi, katson, ettei se muuksikaan muutu. Mennään loppuun asti.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ja. Koska siellä on tiedetty jo pitkään tämä tilanteeni eikä mitään ole tehty asioiden hyvittämiseksi, katson, ettei se muuksikaan muutu. Mennään loppuun asti.
Korvauksia odotellessa! Mutta se on ollut minulle jo monen vuoden ajan selvää, etten halua koskaan olla tekemisissä stalkkerin kanssa! En kerta kaikkiaan voi sietää häntä!!
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Vielä sitä mieltä, että hauki pelastaa?
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ja koko sakki jäi nyt pahasti pulaan. Ei oo tottakaan, että noin hölmöä 🤭😹
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
En ymmärrä mitä tarkoitat, mutta ei sillä ole mitään väliäkään! Ihan sama minulle mitä stalkkeri elämässään tekee! Ei kiinnosta ollenkaan!
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
En ymmärrä mitä tarkoitat, mutta ei sillä ole mitään väliäkään! Ihan sama minulle mitä stalkkeri elämässään tekee! Ei kiinnosta ollenkaan!
Kas kun minä en ole se stalkkeri. Tiedän kyllä nyt, ketkä ovat. Tiedän nyt paljon, paljon muutakin. 👋
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kas kun minä en ole se stalkkeri. Tiedän kyllä nyt, ketkä ovat. Tiedän nyt paljon, paljon muutakin. 👋
Tuleekin ihan kunnon revohka tästä. Huh!
- Anonyymi00024
Semmosta se on. Tekisin saman uusiksi ja takuulla teenkin 😆
- Anonyymi00027
En pidä sinusta, luulet saavasi tehdä mitä haluat! Hyi olkoon!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459