Hei,
Asun pienellä paikkakunnalla (Joensuu). En juuri käy baareissa, enkä oikein tiedä mistä löytää seuraa.
Tein profiilin alaston suomeen, mutta sielläkin kaikki jää chatin tasolle.
Olen nainen, 32 vuotias ja mielestäni oikein nätti. Pitääkö jo tässä iässä heittää hanskat tiskiin? Ei sitä seuraa oikein kaduiltakaan voi lähteä kyselemään 😅
Vinkkejä? Kohtalon tovereita?
Seksiseura Joensuu
12
119
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Reisisaappaat,minihame ja sellainen paljastava toppi...minä ainakin tulisin juttusille...tietenkin pohtisin tärkeitä asioita...eli onkohan Kaunokaisella minihameen alla stringit,mummokalsarit vai onkohan se ihan paljaana...
- Anonyymi00002
Aloittaja, varopa tuota kolmen pisteen kirjoittajaa. Mies on täysi huijari!
- Anonyymi00003
Myönnän toki...huijaan aina...huomaat aamulla että taidettiin paneskella...kai pullakahvit löytyy...
- Anonyymi00004
Kieltämättä mä en tajua miksi tuo yks stalkkaa mua 24/7.En todellakaan tunne tai tiedä sitä. Suukko klitorikselle!
- Anonyymi00005
Anteeksi...jäi vaivaamaan että onkos siellä minihameen alla mitään
- Anonyymi00006
Kysyjä, olet juntti!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kysyjä, olet juntti!
Ai juntti...kai jokainen hetero miettii jos Nainen reisisaappaissa,minihameessa ja paljastavassa topissa kävelee vastaan...onkohan se ihan paljaana sieltä... Tai ainakin minä mietin.
laita viestiä treffit palstan kautta. olen kuopiosta
- Anonyymi00008
Minä läheltä joensuuta 60 v käviskö nuolen tissit ja pillun ym
- Anonyymi00009
Käyn usein mökillä melko lähellä Joensuusta, olis ilo käydä joskus treffeillä nätin 32v naisen kans 😉
Mies +50v Moi kiinnostaisiko tutustua mukavaan ja huumorintajuiseen 38v mieheen? Oon komea ja rentoa seuraa. Itelläkin etsinnässä seksiseuraa. Käytätkö kik? Oma löytyy profiilista. Vois siellä jutella lisää.
- Anonyymi00011
Mie vaan pillun puutteessa...reisisaappaat ja minihame vaan mielessä...topin alla nöpöttävät nännit... toki tuli mietitittyä onkos sun pillu paljaana siellä...Nää herrasmiehet lepertelee niin kauniisti täällä....jouduin miettimään että peli on hävitty...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 143955
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?104858Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha109840- 61761
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55621Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26593Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett45521- 154518
- 42489
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.48473